Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Muml; GEFELICITEERD!! fantastisch nieuws :D

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Wat fijn dat alles goed was bij de vk :)
    Hoezo na veel zoeken? Zat de kleine zo erg verstopt ofzo?

Ik ben ook helemaal kapot kruip nu ook mijn bedje in :)

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Willen jullie een geweldige foto zien?
    Elke keer als ik naar deze foto kijk smelt ik helemaal prachtig!

Bekijk bijlage 278922

4. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Muml, gefeliciteerd
    ! Helemaal top! We mogen idd geen maand overslaan hihi. Hoevoel je je?

UmmAbderrahman: welkom! Vertel eens wat meer over je zelf. Waar woon je, hoelang samen met je lief, je nod ed. We zijn hier erg nieuwschierig namelijk :p

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

WAt een lieve foto! En wat een schattig babytje zeg!!

6. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Welkom meid!! Hopelijk ben je snel zwanger!

Haha dat je jezelf gek maakt hoort erbij

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wauwww meid zwanger!! Van harte gefeliciteerd:D:D Geniet ervan!

8. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Had ik ook, waren de eerste symptomen :D Hopen dat je je snel weer wat beter voelt

9. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden

Eerst en vooral, van iedereen super super super super super bedankt!!!!

Luffy Hehe, irritant symptoom. Voel me echt hondsberoerd, maar tegelijkertijd ZO gelukkig! Hehe :D

xxlove Nou, wat een mooie foto! :D Heerlijk grietje lijkt mij dat!!
    Spannend seg jou afspraak met de gyn! Ik ga voor je duimen dat het allemaal gaat meevallen en ze je snel kunnen helpen met zwanger worden EN dat je gewoon lekker snel een posi test in je handen hebt!!

Loes Fijn dat je controle goed was! Zit je babytje dan nog zo laag dat het zo moeilijk vinden was? :)

Geniet van je bad! En slaapzacht!!

Mediq Nou voor jou is het nog even wachten tot aan je nod :D Ik duim voor je dat je me komt vergezellen bij de juni mama's! :D
    Jou mannetje zei zeker dat hij dacht dat het raak was! Je hoort het vaker dat mannen het aanvoelen! Spannende dus! :D

Mayo Nog een zieke! Het is erg hier! Veel beterschap meid! En veel plezier met klussen!!

Liesje & Cbelle Nou veel plezier jullie! Wel leuk dat jullie zo mooi gelijk lopen! :D :D

IS Pfft, meid! Zo balen seg :( Leef helemaal met je mee. ( Hormonen? :p) DIKKE DIKKE KNUF!! Zeker omdat je er zo in geloofde deze maand.
    Wel mooi dat je mooi regelmatige cyclus hebt!

Amann Hih, fijn dat we een gelijkaardige situatie hebben. Heb je tot nu toe makkelijke zwangerschap? :D Zoja, dan hoop ik dat mijn situatie op dat vlak ook op jou situatie lijkt! Hehe

Ummabderrahman Welkom meid! Vertel eens wat meer over jezelf :D Is altijd fijn!

Sorry meiden dat ik niet verder terug lees, maar ga weer in bed kruipen ! Nood aan slaap.

Verder voel ik me heel vreemd. Er groeit gewoon een klein wezentje in mijn buik, hoe onwerkelijk is dat?? Ik kan het nog niet helemaal bevatten.
    Had enkele weken terug een boek over zwangerschap gekocht, nu mag deze eindelijk uit de kast! :D Heerlijk !
    Al moet ik er wel nog wat inkomen hoor. Super blij, maar toch ook beetje bang voor wat er nu gaat komen.. Kennen jullie dat gevoel? :)

Slaapzacht lieve meiden!

10. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hoi dames, leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn.

Ff kijken waar begin ik..

Ik ben nu bijna 5 maanden getrouwd, en dit is me de 3e ronde dat ik probeer zwanger te worden. De eerste 2 maanden waren me man en ik niet samen ivm dat hij in Engeland woont en ik toen de tijd nog in Nederland. Ik woon dus nu 3 maanden in Engeland en ben dus ook 3 maanden bezig. Ik ben officieel nu 1 dag over tijd en ik vind het zo verdomd spannend. Ik weet niet of ik vannacht kan slapen..bang om morgen me menstruatie te zien haha.

Ik ben 24, puur Nederlands (maar zoals sommige misschien al merken wel Moslim al 11 jaar)

Dat gek maken hoort er dus bij? Ohh het blijft maar in me hoofd zitten! De hele dag door ben je ermee bezig. Lijkt wel een obsessie. Ik hoop dat alle dames met een kinderwens hier snel een klein wondertje mogen vasthouden. Ik kan in iedergeval niet wachten. Geduld opbrengen is zo moeilijk.

Ohja vraagje, wat betekend NOD? Iemand vroeg dit aan me maar geen idee wat het is. Ik ben echt nieuw in dit alles haha.

X

11. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    @MumL gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst. Geniet ervan xxx

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wat leuk nog gefeliciteerd met je huwelijk!:)
    Hoe komt het dat je moslim bent geworden als ik vragen mag? :)

Haha ja dat gek maken, oohh praat me er niet van:D
    Dat blijft zelfs nadat je positief hebt getest:p
    Na de eerste en tweede echo word je wel wat rustiger:p haha ;)

NOD is niet ongesteldheids dag! De dag waarop je menstruatie officieel zou moeten beginnen.

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wat leuk dat je in Engeland woont, mijn zus is ook met een man uit Engeland getrouwd en woont nu in Wales. Hoe bevalt het jou daar? Toch wel weer anders dan Nederland he.

Spannend dat je overtijd bent! Ga je morgen testen als je nog niet ongesteld bent morgen?

11 jaar al bekeerd, wat een lange tijd zeg. Hoe ben jij ermee in aanraking gekomen? Hopen dat er binnenkort een nieuw moslim kindje bij komt :D Wij gaan ons kindje ook islamitisch opvoeden.

Nod is niet ongesteldheids dag.

14. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik was laatst nog in Wales. Erg mooi daar maar wel stil. Ik voelde me gesluierd toch wel een beetje apart hihi. Ik woon in Birmingham. Ja het bevalt me goed hier. Ik heb vrijheid van religie wat ik erg mooi vind. Iedereen gaat zo lief met elkaar om hier. Ik moest wel even wennen aan dat links rijden zeg. Ben ik het begin toch bijna een paar x dood geweest haha. Hoe vind je zus het hier?

Ja als ik het morgen avond nog niet ben ga ik testen. Ik kan dan denk ik echt niet meer wachten en me man al helemaal niet. Als die op ze werk is en hij belt is het eerste wat die zegt "do you have your period?"

Ik was 13, bijna 14 en had een Islamitische vriendin die in haar geloof erg strikt was...Dat vond ik zo apart met hete dagen en de ramadan dat ik telkens maar van alles bleef vragen. Waarop ze me boeken gaf. Zo is het balletje gaan rollen (kort samen gevat).

Als God het wilt (InshaAllah) hoop ik zo spoedig mogelijk zwanger te zijn. Ik kan echt niet wachten haha.
    Wat leuk dat jullie je kindje Islamitisch gaan opvoeden. Ik neem aan dat jullie van huis uit dus Islamitisch opgevoed zijn?

Ik moest het vandaag worden dus ik neem aan dat mijn NOD dus 8 okt was?

xxx

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja het is echt prachtig in Wales he. Haha mijn zus woont hier echt in een gat. Maar in Cardiff waar zij werkt enzo wonen best veel moslims en heb ik ook veel vrouwen met niqab zien lopen, daar word ook niet naar omgekeken enzo. Heel anders dan in Nederland. Haha ja ik moest zelfs met oversteken wennen aan het naar links kijken enzo. Mijn zus vind het minder, maar dat komt vooral omdat ze in zo'n gat woont denk ik. Ze is verder wel helemaal op haar plekkie.

Zo jong was je, wat mooi zeg dat je op die manier met de Islaam in aanraking bent gekomen. Ik ben niet islamitisch opgevoed verre van haha, maar mijn vriend wel. Hoewel het meeste meer van zichzelf uit is gekomen.

Hoop ook dat je snel zwanger bent. Wat lief dat je man ook zo enthousiast is! Vind je best geduldig hoor, had niet kunnen wachten met testen haha.

Ja vandaag is je NOD!

16. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja klopt in Cardiff wel! Wij waren daar om een auto te kopen dus toen we daar aankwamen en ik alleen maar mensen van Wales zag was dat wel even grappig. We waren een grappige vertoning daar. Ik draag namelijk zelf ook de niqaab en me man heeft een baard..Maar ondanks dat ik mezelf ongemakkelijk voede (Dat komt omdat ik dat vaak in Nederland had) waren de mensen daar heel lief! Ze maken helemaal geen opmerkingen en zijn heel behulpzaam. Dat vind ik wel het mooie aan de UK hoor. Het maakt niet uit hoe je eruit ziet of wat je doet. Vele respecteren elkaar gewoon. Is je zus Moslim?

Ik ben ook nooit Islamitisch opgevoed, heb alles alleen gedaan tot grote ergenis van me ouders. Die hadden er echt heel veel verdriet om. Wat ik ook snap hoor :( Het is ook niet niks. Wat leuk dat jullie het dan toch Islamitisch opvoeden. Ben je zelf geintresseerd in het geloof?

Haha ik durf eigenlijk niet te testen, meer dat je dan een telleurstelling hebt. En ik dacht misschien door het stressen is me lichaam een beetje in de war en komt me menstruatie wat later haha. Ik hoop natuurlijk van niet! Gewoon weg blijven :p

Haha oke goed om te weten wat NOD nu is. Thanks xxx

17. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja begrijp dat je je daar dan op je plek voelt. Ik heb een vriendin die het ook draagt, en als ik met haar loop krijgt ze ook een hoop commentaar of vieze blikken. En ze vinden het helemaal raar om haar blonde dochtertje met haar mooie lichte ogen te zien, die lijkt echt helemaal Nederlands dat vinden mensen natuurlijk helemaal gek. Nee mijn zus is geen moslim.

Ben er een tijdje heel erg mee bezig geweest, maar is op dit moment helaas een beetje afgezwakt. Je zou denken dat je in moeilijke tijden juist sterker word, maar ik dwaalde eigenlijk juist een beetje af. Maarja ik heb goede wil, ons kindje willen we wel alles meegeven en we willen zo snel mogelijk trouwen. Zijn we een beetje laat mee :p

Maarja hopen dat je morgenavond positief test, en je helemaal niet teleurgesteld hoeft te worden! :D Spannend!

18. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja commentaar of vieze blikken zullen nooit stoppen. Ik was laatst in telfort en daar werd er ook een vrouw boos op me. Ik blijf altijd vriendelijk en vraag dan waarom ze zo bot reageert? Misschien kan ik het haar uitleggen waarom ik het draag. Vaak worden ze dan rustiger en beginnen een praatje met je. Ik wist het moment dat ik dit zou gaan dragen dat ik sterk in me schoenen moest gaan staan. Dat ik veel negativiteit over me heen zou krijgen. Maar de Islaam leert mij om dan rustig te blijven en altijd vriendelijk te antwoorden. En dat is soms best een gevecht voor me hahaha.

Komt wel weer..Vind je het een mooi geloof? Als je vragen of iets hebt mag je me gerust pben hoor meid. Ik help je graag! Hopelijk trouwen jullie snel..Krijg je er nog een mooie dag bij :D

Ja erg spannend, ben gewoon bang om elke x naar het toilet te gaan..Haha slaat nergens op natuurlijk! Hoelang was jij bezig voor een wondertje?

xx

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja je moet zeker sterk in je schoenen staan. Vind het heel knap van je dat je ondanks de rot reacties zoveel doorzettingsvermogen hebt. Maarja het is voor een goed doel! Uiteindelijk word je ervoor beloont.

Vind het een prachtig geloof! Dankjewel meid vind ik lief van je! Ja we wilde al heel lang geleden nikaah doen, maar door de omstandigheden nooit van gekomen helaas (geen excuus, maar toch) En als je zwanger bent is het volgens mij niet geldig, dus de nikaah moet tot na de zwangerschap wachten.

Ik was in de tweede ronde zwanger, dus is vrij snel gegaan. Hopen dat het voor jou in de 3e ronde raak is!

Maar ik ga lekker slapen, ik hoop dat ik morgen goed nieuws lees en dat je zwanger bent!!

20. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Dat is ook de enige reden waarom ik hem draag. Voor een hoger doel!

Oh echt? dat wist ik niet? Jammer dat je nu moet wachten. Maar goed geduld wordt beloond toch.

Super! dat was vrij snel.
    Ja ik hoop het ook. Ik hou je/jullie op de hoogte.

Truste xxx

Deel Deze Pagina