Wat mooi dat je zo vroeg geïnteresseerd raakte in de islam! En ik vind het heel knap dat je goed met die opmerkingen kan gaan! Hoop dat jullie snel zwanger zijn
hey meiden! MumL hoe voel je je?? gaat het al wat beter? of is zijn de klachten te verzachten door het mooie nieuws van gisteren? UmmAbderrahman welkom op het forum! ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie! heb je al getest? hier oohh meiden, ik ben zo dom geweest.. ik kon het niet meer opbrengen en heb vanochtend getest, hartstikke negatief! en nu ben ik bang dat als hij 2 dagen voor NOD nog niet positief is, dat hij dan ook niet meer positief gaat worden.. Vl is er nog steeds van overtuigd dat het deze ronde echt raak is, maar bij mij zakt de moed me in de schoenen.. ik voel me ook totaal niet zwanger.. naast een rommelig buikje en gespannen borsten (wat dus ook bij ongesteldheid kan passen) voel ik helemaal niks! het enige is dat ik rond NOD meestal onder de pukkels zit voor mijn aankomende ongesteldheid en nu dus nog helemaal niks! jiippiie is iemand van jullie bekend met tarwekiemolie? krijg je daar ook een langere cyclus van?
WelkomJ, ben ook al bijna 24 hoor haha. Wij zijn vanaf januari bezig en dit is de eerste ronde die n beetje rustig in ga.. dus dat nerveus zijn is heel normaal hoor haha.. Wat lief!! super schattige baby ook, kan me voorstellen dat je smelt hoorJ Hoeft niks te beteken dat je nu negatief test natuurlijk.. kijk naar mumL haha, teste s ochtends negatief en gaat naar HA en hoppa misschien is dat ook bij jou.. tarwekiemolie ken ik niet
Joehoe!!!!!!! Wat super meid!! Van harte gefeliciteerd!!! Spannende periode nu he . Voor mij was het begin ook erg onwerkelijk. En de tijd kon niet snel genoeg gaan!
Ummabderrahman: Welkom hier!! Spannend dat je bijna op de NOD zit! Een periode van onzekerheid idd. Ook ik was er op den duur heel obsessief mee bezig . Vreselijk he! Hopen dat jullie snel een positieve test mogen hebben! xxLove: Ik zag de foto op FB. Geweldig . Ik kijk uit naar de momenten waar ik zulke foto's kan maken. Mediq: Jammer dat je negatief hebt getest, maar het kan altijd nog!! Geen bloed geeft moed . Bedankt nog voor alle knuffels. Ik heb gisteren echt al tranen in mijn ogen gehad toen ik naar huis reed van paard. Pff. Valt niet mee, maar keuzes maken is altijd moeilijk! Ga straks niet naar paard. Even in huis wat doen, want vanavond weer avonddienst. Daarna heerlijk 3 dagen vrij en dan weer weekend werken.
Ja grappig is dat he Met alle kwaaltjes heb ik eerlijkgezegd niet echt geboft..maar dat verschilt gelukkig per persoon! Met de gezondheid/groei van de kleine ging en gaat daarentegen alles weer wel prima @Ummabderrahman Welkom
Amann: Jeetje, jij gaat ook hard zeg . Nog even en je zit alweer op je uitgerekende datum! Wat vliegt de tijd soms ook. Al helemaal klaar voor de komst van de kleine?
Goedemorgen meiden! @Corina: Keuzes maken zijn vaak moeilijk inderdaad, maar ze zijn helaas wel nodig. Maar als je een klik met de mensen hebt, en je een vertrouwd gevoel bij ze hebt, dan is het makkelijker ( dan ondervond ik bij mij zelf in iedere geval.) Gaat ze naar bekenden, of vreemden? @Amann: het schiet inderdaad mooi op! @Hier. Ik ben van de medicatie af, misselijkheid is weg %en hopen dat het weg blijft), maar het spugen is er wel. Al mijn eten komt er pardoes weer uit. Jak & zonde ( had nu net verse sinaasappelsap gemaakt haha) Vandaag komt er een klusbedrijf in de woning voor een prijsopgaaf, ook mag ik vandaag weer langs de VK. En zal stage bellen dat ik morgen weer kom. Hopelijk houdt ik het vol, en anders maak in halve dagen eerst. Ennnnnn... deze week staat in het teken van vertellen aan (schoon)ouders, (schoon)broer en (schoon)zus! En tijdens manlief zijn feestje ook aan mijn vrienden/rest van familie. Spannend. Zal gelijk mijn moeder vragen of ze mee wil naar de de echo maandag. Dan al weer 12w2 dag. Hopelijk is de baarmoeder weer goed gekanteld en laat mijn beeb zich zien
Haha nu je het zegt inderdaad als ik mn banner zie denk ik zooohey! is die wel van mij? Ja ben er helemaal klaar voor heb er reuze zin in!! Als ik nu aan het baby shoppen ben merk je toch echt dat het om de laatste kleine dingetjes gaat hihi. Voel jij je verder goed meid??
Tira: De mensen die vrijdag komen kijken, zijn onbekenden. Maar het klinkt verder wel erg goed. Eigenlijk hoop ik dat zij er wel voor kiezen om Vita te kopen. Al blijft het moeilijk. Maar dan kan ik dat ook afsluiten. Kan me voorstellen dat het wel gemakkelijker word, als je een goed gevoel over de verkoop hebt. Hopelijk gaat dat bij mij net zo! Amann: Haha, gaat hard he . Mooi dat jullie er al helemaal klaar voor zijn . Met mij gaat het wel weer goed. Darmen zijn weer iets op gang nu. Hopelijk gaat de lactulose zijn werk nu doen. Ik kijk erg naar de 20 weken echo uit. Deze is 8 nov. Nog 4 weken! Vind dat wel spannend. Hopen dat alles goed is .
wat naar dat je je zo rot voelt *hug* Maar alvast veel plezier straks bij de VK Super spannend dat je het binnenkort gaat vertellen ben wel benieuwd naar de reacties hihi. Ooh darmproblemen zijn idd heel vervelend,heb er ook zo'n last van! Haha als jij je 20 weken echo hebt,zit ik bijna op mn klapstoeltje joh maar zo;n echo is zeker spannend,je ziet ineens zo duidelijk een klein mensje.. Willen jullie ook weten wat het geslacht is??
Tira: Leuk trouwens dat jullie deze week het grote nieuws gaan delen! Dat vond ik zo leuk om te doen . Succes bij de vk vanmiddag. Amann: Ja, dat is ook zo. Dan ben jij al bijna zover haha. Goh, wat gaat dat hard he. Ik wil wel graag het geslacht weten, maar vl is er nog niet over uit . Zal hem nog wel overhalen denk ik haha. Ik zal even spullen pakken en dan even nog een kopje thee drinken bij mijn moeder. En daarna weer werken. Blij dat ik daarna weer 3 dagen vrij ben! Fijne dag meiden .
@Corina, vind het zo leuk dat we beide op dezelfde dag de 20weken echo hebben! hihi En ik denk dat je vriend het idd uiteindelijk best wel wil weten... Haha! @Amann, jij gaat idd hard joh! Hihi bijna zo ver
Haak meiden! Even een kort berichtje want ik moet zo weer aan het werk.. Heel slecht ben je naam even kwijt maar welkom! Aman, het schiet echt op hè! Goed dat je er al helemaal klaar voor bent! Hier, eigenlijk niet zo best.. Die bil spier blijft me dwars zitten dus tijd om een afspraak bij de fysio te maken.. Kon vanmorgen slecht mijn bed uit komen en het was maar goed dat ik maar een uurtje hoefde te werken want jeetje wat voelde ik me beroerd! Thuis dan ook weer mijn bed in gedoken en blijkbaar had ik het nodig want heb nog van 9 tot 1 geslapen! Nu dus zo weer aan het werk! Om 15.15 komen er weer 37 kids uit de klas naar ons toe! Liefs, Loes
Wat is t stil hier MumL al n beetje opgeknapt? En Loes voel jij je al wel beter? Wel echt super dat er zoveel zwangere zijn alleen wel veel meiden die niet fit zijn nu gelukkig is t allemaal voor n goed doel En amann nog "even" maar en dan zit je al op uitgerekende datum, gaat echt super snel!
Hey meiden, Hier al beetje beter! Nog niet optimaal, maar toch al zonder koorts! Heb vandaag een enorme poets woede! Haha! Alles moet er aan geloven, zelf het plafond ben ik aan het afschrobben met een spons! Straks lees ik even terug!
Haha.. hoe doe je dat t plafond schoonmaken met n spons. op n stoel? Spons op n bezemsteel? Krijg er allemaal gekke beelden bij haha.. en is dat niet veels te irri als je op n stoel staat kun je iniminie stukje doen, moet je alles verplaatsen
Hahaha, liesje! Wij hebben een schuin dak en een mezanine, dus kan aan veel stukjes vrij gemakkelijk aan En de stukjes waar ik niet aan kan moet indd via een lader ( klein openklapbaar laddertje). Maar ik vond dat het 'muf' rook in huis, dus dat moest ik aanpakken! Hehe!
Ah kijk.. met n schuin dak word op veel plekken al makkelijker haha.. moet er hier in huis niet aan denken vond t al irri hoog met schilderen van de muren en dan iedere keer de boel verplaatsen..