Ja, als je hoge muren hebt lijkt me dat indd super irri. Denk toch maar dat ik eens ophou voor vandaag. Ben nog niet volledig op volle krachten en moet nu voor twee denken natuurlijk Ga maar eens mijn nieuw boek wat doornemen. Eens kijken wat ik allemaal moet ondernemen nu, wie ik moet bellen ( voor afspraken en dergelijke), want ik moet toegeven dat ik er eigenlijk nog heel WEINIG van weet!
Ik ben op school dus kan nu niet op iedereen antwoorden. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ohh bidden jullie voor mij? 2 dagen overtijd nu. Zo spannend !!! Ik ben zo nerveus. Nou ik ga me weer concentreren op de les. Ik antwoord jullie vanavond. Kus xxx
Oh spannend UmmAbderrahman!!! zou top zijn als al zo snel raak is.. wanneer wil je gaan testen denk je? Morgenochtend of wil je nog even wachten? *duim* *duim*
Ik kan me niet meer concentreren op de les haha. Jammer dan! Ja ik weet het niet...aan de ene kant denk ik, ik wacht gewoon een weekje. Andere kant denk ik als ik uit school ben ren ik naar de supermarkt haha. Me man zei vanochtend wacht gewoon een paar dagen.. Ik ben aan de ene kant bang dat me menstruatie weg blijft omdat ik zoveel stress? Maar goed dat doe ik al 5 maanden (ivm huwelijk, verhuizen etc) en toen was ik het ook telkens op tijd. Ik kon vannacht niet op me borsten slapen, echt pijn! 20 x wakker geworden, warm koud ppff. Ik heb ook een weeig (schrijf je dat zo) gevoel in me buik. Vlagen van misselijkheid, duizelig als ik uit me gebed kom. Het is allemaal wat..haha. Ik heb dit in iedergeval nog nooit gehad. Ook last van maagzuur en soms heel erg.. Spannend!
Tja kan.. maar blijft natuurlijk spannend. Miss zegt je man straks toch ga maar testen haha.. was in juni ook zo bij mijn vriend haha, zei eerst wacht nog maar en volgende dag (op zondag haha, nog speciaal stuk moeten rijden) zei die toch maar testen Ik zou toch testje halen en dan zegt je man vast test maar
Haha, heel spannend. Ja gelukkig zijn de supermarkten/apotheken hier 24/7 open. Dus indien nodig rijden we erheen. Nou ja, het is om de hoek lol. Nog een half uurtje school, dan kan ik gaan.
Dat herken ik! Constant gerommel in je buik, alsof je heel de tijd honger hebt! Spannend hè? Ik moet nog even wachten! Ik duim voor je mee!!!
Ik slik de pil al bijna een jaar niet meer. Daarvoor slikte ik hem omdat ik zo een pijn had elke menstruatie. Maar sinds een jaar dacht ik ik ga het proberen. Ik slik hem nu toch voor niets (geen man) en 5 maanden geleden ben ik dus getrouwd. Waarvan we er nu 3 echt samen zijn (ik moest nog emigreren). Dus een jaar al geen pil meer en nu 3 maanden bezig voor een wondertje.
Ja, dat vraagt ook iedereen elke keer. Terwijl ik 10 min daarvoor een stuk lasange op had samen met een vriendin haha. Dat is ook zoiets raars. Soms heb ik honger en eet ik wat waarna ik meteen misselijk ben. En soms heb ik de hele tijd geen eetlust. Jullie ook?
Hahaha ja mijn vriend vroeg van de week ook, Jeetje heb je honger meid! Ik word juist misselijk als k drink.. eten gaat wel, ben wel dizzy.. elke keer ff zitten ofzo.. Voor de rest probeer k niet zo op symptomen te letten, ben de afgelopen maanden al lekker voor de gek gehouden door mijn lichaam! Weet je al of je gaat testen straks?
Haha echt erg die darmen. Heb ik nog nooit gehad Weet je wat zo raar is. 29 september werd ik wakker met pijn in me buik en me borsten deden zeer..Ik ging naar de wc en verloor veel slijm. (vergeef me aub voor deze uitspraak ). Ik had geen idee wat dat toen was. Eigenlijk nog steeds niet..Ik heb dus 1,5 wk (tot de 8e van oktober met pijn in me borsten gelopen en nog steeds. En in die 1,5 wk was ik zo moe. Ik sliep elke nacht klokje rond (stond alleen op om te bidden). Duizelig, me hormonen spelen echt heel erg met me. Ik heb gehuild om een flashmob. Ja kan je het je voorstellen? Ik heb mezelf daarna ook wel uitgelachen. Maar echt bizar dit..Ik heb dit nog nooit gehad. Daarom vind ik het ook zo spannend ppff.. Ja me man is om 21:00 vrij van werk, we gaan dan boodschappen doen. En ik neem dan meteen een test mee. Alleen ik test dan denk ik pas in de ochtend? Dat is het beste toch?
Ja 's ochtends is je urine het meest gecentreerd.. en we zijn hier wel wat gewend kwa "vieze" feitjes haha
Dit heb ik ook! Eergisteren zat vriendlief en ik in de auto en hij zegt, wat is er schatje? Je ziet er zo triest uit, u ogen staan echt tries. Ik voelde me helemaal niet triest, snapte dus niet waar hij dat haalde. Ik zeg dat en zegt hij, ja het lijkt zo.. Begin ik echt te wenen als een klein kind, dat ik niet graag had dat hij zulke dingen zegt, omdat dat helemaal niet zo is. Hij heeft hem meteen aan de kant gezet en was totaal in shock omdat ik zo begon te wenen! Later was ik er ook mee aan het lachen en snapte ik er HELEMAAL niets van!!
Hahahaha jij had je vriend er nog bij. Ik niemand gelukkig. Dus niemand kon me ook uitlachen..Maar het was een flashmob in eindhoven en die kindjes deden dat zo leuk. En ineens was ik aan het huilen LOL ! hahaha jou hormonen spelen ook echt met je he? hahaha