Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Ik heb ook heel erg veel afscheiding gehad! Echt dat je denkt dat je menstruatie is begonnen! Nu wel weer wat minder overigens..

En die moodswings herken k ook.. huilen om niks, ineens chagrijnig enzovoorts.. ik heb zelfs gehuild bij Barbies Baby! Hahaha maar aan de andere ik kan soms ook goed humeurig zijn voor mijn menstruatie..

Ik duim voor een mooie knaltest morgen voor je!

2. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja het gekke is toen ik die 29e wakker werd met buikpijn en borstenpijn liep ik naar de wc en verloor toen zoveel slijm (iew) ik dacht nog wat raar 1,5 wk voor me NOD ?! En die 1,5 wk was ik beroerd ppff..Met alles erop en eraan.. En nu nog steeds. Ik heb dit echt nog nooit gehad. Zelfs 2 dagen over tijd heb ik nooit..Vandaar dat ik zo nerveus ben.

Hahaha barbies baby..achhhh haha ja het is wat die hormonen he ppfff

Dankjewel lieverd xx ik bid ook voor jullie allemaal.

3. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Misschien was dat je innesteling? Dat het eitje aan je baarmoederwand vast kleeft..
    Ik had dat zondag.. ineens heel erg buikpijn, alsof je menstruatie krampen hebt en steken onderin mijn buik + inderdaad veel slijm
    Laten we het hopen!

Jij hebt in ieder geval goede kans denk ik, want je bent al overtijd!
    Ik moet nog even ;)..

4. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0

Ik hoop het zo!!!

Ook spannend voor jou, nog 2 dagen! Ik bid voor je meid

Xx

5. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    UmmAbderrahman: Welkom meid!! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, ik las dat je morgenvroeg ging testen spannend, spannend hoor :D Ben benieuwd ik duim voor je!

Muml: Wat zei je vriendje dat je zwanger was :D??? Altijd zo leuk om te horen he...:)

Hiier erg moe bah ben eindelijk klaar met de powerpoint en ik ga nu echt naar bed ik trek het niet meer val bijna overal in slaap, bijna al in de trein was bijna haltes verder gereden... Ben zo blij dat ik morgen een late dienst moet draaien heerlijk morgen uitslapen hihi.. wat kan ik daar momenteel ineens naar verlangen :)
    Borsten doen nog steeds pijn, en de tepels ook, stiekum hoop ik dat ik 22 okt als ik bij de gynacoloog ben dat ik een echo krijg met heel mooi nieuws hihi.. :)

Meiden die slecht te passen zijn beterschapjes allemaal hoor!!

6. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik ga hier niet meer meepraten. Als jullie de lijst nog willen behouden kan misschien iemand anders het overnemen? :) En is er iemand die de club wil beheren? PB me dan even, dan kan ik 'm overdragen!

Wens jullie een fijne zwangerschap toe en hoop dat de dames die nog niet zwanger zijn dit snel zullen worden!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Even een snel berichtje vanaf telefoon. Ik wens je veel geluk isa! Dikke knuf x

8. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Heel veel geluk Isa en een dikke knuffel!

9. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Lieve Isa, veel geluk gewenst! We zullen aan je blijven denken.. kunnen we je nog w pb'en?
    Dikke knuffel!

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Lieve Isa, heel veel geluk toegewenst. We gaan je missen..

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Isa, hou je taai meid! Dikke knuffel!!

12. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Heel veel geluk en hopelijk kom je een mooie tijd tegemoet meid :). We zullen je missen!

Voor rest meiden, ik ben net terug van bijna een week bij mijn vriend, dus moet veel bij lezen en schrijven nog :)!

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    i conna by miss you :(

14. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ Isa, ga je missen hier! @ bloem, meid ik zie ook niet meer. Gaat alles goed? X

15. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    @ isa hou je taai meis en hopelijk zien we je over een tijd weer terug hier! we gaan je missen!

hier pff gedoe met mn bazin gehad.. had na 5 maanden nog steeds geen contract en ik heb mn contract nodig voor intake gesprek voor een huisje dus na 5 dagen stalk acties vandaag eindelijk een contract gehad en welgeteld 2 loonstroken pfff kost egt onnodig energie zulke dingen.. maar goed mijn contract blijkt nog tot 31 dec te lopen en dan gaan we verder zien :) ben wel beetje zenuwachtig voor het gesprek heb echt geen idee wat ik kan verwachten is de eerste keer voor mij ;)
    had gister gebelt en kreeg een heel vaag antwoord van haar had gelijk schoonmaak woede haha heel de keuken en woonkamer is spik en span :p
    en tussen het geregel gewerk en schoonmaak door natuurlijk niet vergeten om te klussen :D is toch de leukste periode van de maand hoor de klusperiode!

16. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hoi dames,

Even snel een berichtje vanaf mn mobieltje.
    Gisteravond geen test kunnen halen. Hadden stroomstoring in het appartementen complex waar ik woon dus voordat dat gemaakt was, was ik zo moe..

Ik loop nu in de stad, ga zo de test halen. Maar test dan morgen ochtend pas. Dit is de derde dag overtijd.. Super spannend.

Ik liep net in de winkel en kreeg een inzak moment. Benen werden flubber en zag alles zwart. Man in paniek. Ik was ook in paniek. Had daarvoor stevig ontbeten dus snap er niets van. Nog nooit gehad.. Schrok me rot :(

Xxx

17. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    jha dan zou ik ook schrikken hoor.. duim voor je op een mooie test!

18. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik hoop het ook, ik voel me helemaal niet mezelf. Nooit gehad dit allemaal.. Hoop voor het goede (mijn kleine wonder).

Ik hoop het ook! Voor iedereen trouwens :D xxx

19. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Jeetje meis wat een toestand! Hahaha..
    Dat het zo lang volhoudt zonder testen! Ik zou al drie keer geplast hebben! ;)
    Voel je je al wat beter?

Hier met vlagen een beetje misselijk en pijnlijke borsten.. heb zon voorgevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden morgen:(

20. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Jammer, Isabel! Veel sterkte meid * kus * !

Deel Deze Pagina