Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Cbella: Goed dat je nu meer weet van je contract op je werk!
    En schoonmaak bui gehad? Heerlijk zeg. Heel soms heb ik dat ook. Wil dat wel eens vaker hebben haha. Is huisje ook wat schoner :).
    Succes met klussen!

UA: Ik gebruik maar even de afkorting van je hoofdletters. Morgen testdag, joehoe! Spannend.

En wat je vanmorgen hebt gehad, heb ik ook vaker. Thuis geen last van, maar als ik dagdienst heb op mijn werk, moet ik smorgens echt de tijd nemen om in te komen. Ben al vaker op mijn werk bijna flauw gevallen, terwijl ik ook goed ontbijt... Hopelijk heeft het dezelfde reden als bij mij!

Mediq: Zou jammer zijn als je ongi word :(. Maar geen bloed geeft moed! Dus afwachten...

Ik vanmorgen heerlijk bijgeslapen. Daarna paard gereden. Was echt heerlijk. Zonet boodschappen gedaan en huisje stofgezogen. Nu even weer rustig aan.
    Vandaag alweer 15 weken zwanger :D.

2. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja elke keer denk ik aah ik wacht nog 1 dag..Want je weet maar nooit. Maar ik heb de test in huis! Dus ik wil morgen ochtend testen, me man is er dan niet wat ik dan toch wel jammer vind :(

Ja gaat beter nu gelukkig.

Ach nee :( Ik ga voor je bidden dat je toch niet ongesteld wordt hoor!

3. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Haha ja me naam is ook zo lang! Ja heel spannend, maar zoals je hierboven leest is me man er niet..Wat ik wel jammer vind maar aan de andere kant als ik een positieve test heb kan ik hem wel verrassen wat ook erg leuk is haha :D

Jij heb ook een lekker dagje gehad zie ik.

4. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ohja dames ik wil jullie even bedanken. Ik vind het zo leuk dat jullie me meteen hebben opgenomen in de groep. Ik voel me echt "thuis". Zo leuk met leeftijds genootjes samen kletsen over dit onderwerp..

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @UA aangezien je overtijd bent zou je denk ik nu ook al wel kunnen testen. Dan kan je man gelijk mee genieten hihi.. maar als je 1 test hebt is misschien wel zonde want stel je voor dat je hcg toch niet voldoende is, dan kun je morgenochtend niet meer testen om te kijken als dan wel positief is..
    Kort samengevat zou ik als je bijvoorbeeld twee testen hebt nu al testen haha.. maar dat ben ik:p

6. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Haha me man is er nu ook niet (draait overuren ivm te weinig personeel). Of ik moet wachten tot 9 uur vanavond dan is die er wel..Hmm alleen ja ik heb dus maar 1 test gekocht..Oh wat dom ik dacht nog zal ik er 2 meenemen hahaha.

Ik ben zo nerveus he..

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @umma, welkom! Hoop voor je dat jr morgen positief test hoor. Al 3 dagen overtijd dus denk het wel. :) hoeveelste ronde is dit en hoe oud ben je eigenlijk? Trouwens meiden horen jullie nog wat van bloem, die is er ook lang niet geweest terwijl ze er voorheen elke dag was.

8. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Spannend meid!! Maar je kan ook om 9 uur testen hoor. Je bent al 3 dagen overtijd dus dan moet hij als je zwanger bent ook positief zijn zonder ochtend urine. Ik testte op de dag dat ik ongesteld moest worden in de middag en toen was hij positief.

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wie weet is het een goed teken, hoop dat je ongesteldheid weg blijft!

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Tijd gaat snel he!! Nu op naar de 20 weekjes!! :D

11. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Dankjewel, ja ik hoop het zooo. Ben bloednerveus en doodmoe. Maar omdat me hoofd zo vol zit kan ik elke nacht maar niet slapen. Ik ben nog nooit in me leven overtijd geweest. Dus jullie snappen wel hoe spannend dit is.

Dit is me 3e ronde, en ik ben 24. En hoe oud ben jij?

12. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik denk telkens oke ik ga nu testen. Maar toch durf ik weer niet..Vreselijk dit haha. Ik ga denk ik wachten tot morgen ochtend..
    Me buik maakt nu de hele tijd rare plopjes. En ondanks dat ik zo moe ben zit me hoofd weer vol met gedachte haha

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha ik vind het echt knap van je, ik was niet zo geduldig hoor :p

14. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Haha ik ben best geduldig al zeg ik het zelf nu lol. Ik ga trouwens wel heel vaak naar de wc om te checken of ik niks heb haha..Zo een 20 x per dag lol.

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ik zeg testen!!! Gewoon doen zodra je man thuis is:p

En idd bloemm??? Waar ben je meis? Hoop dat alles goed is.

16. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Oh jeetje ben helemaal in de war nu..Wel leuk al die aanmoedigingen. Trouwens als jullie zwanger zijn (of binnenkort worden hopelijk) vertellen jullie het meteen aan bv je ouders? Of wachten jullie tot de echo. Mijn man wilt het geheim houden voor iedereen tot de eerste echo en daarna alleen onze ouders voor de rest niemand..Ik ben zo een flapuit dat ik het het liefst met heel de wereld wil delen. Maar als hij het geheim wilt houden dan respecteer ik ze wens wel. Hij zegt laat ze maar wachten totdat je buik zichtbaar is.

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Tja ik wil zoiezo wachten tot de eerste echo als weer zwanger mag zijn, ook omdat vorige keer dus niet goed is gegaan. En dan na de 1e echo zou ik t de directe familie vertellen en de mensen die dicht bij me staan. En dan na 12 week mag de buiten wereld mee genieten, zo zou ik t doen..

18. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Me man is zo bang voor "misgunners" met andere woorden..Evil eye (waar wij als Moslims in geloven). Dat ik gisteren moest beloven me mond te houden totdat mensen me buik zagen..Alleen ouders dus.

Eerst maar eens testen :D

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Zoiezo de eerste periode gewoon eerst lekker zelf van t idee genieten dat r n mensje in je groeit, als zo mag zijn, en aan t idee wennen. Wanneer ga je nu testen dan? Wel gewoon straks? Ben heel nieuwsgierig, moet haast wel positief zijn:D

20. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha dat deed ik ook hoor, zelfs nog de eerste weken vn mijn zwangerschap

Maar ik ben het eens met liesje gewoon testen!!!

Deel Deze Pagina