Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ohh jullie maken me bloed nerveus. Me man zegt doe het met het ochtend gebed (06:00) dan doe je het met je ochtend urine..Mja ik ga morgen me 4e dag in dat ik overtijd ben als God het wilt ! Dus eigenlijk zou me HCG nu wel hoog genoeg moeten zijn?

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloemm is hier inderdaad niet zo vaak meer maar alles gaat goed met haar hoor..

Hier weer goed moe dus ik ga lekker slapen!

Truste!

Loes

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja het HCG moet hoog genoeg zijn hoor

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @Loes ok gelukkig dat met bloemm alles goed is. zat r al aan te denken om r m bptje te sturen. Jij slaap lekker!

Oké oké.. morgenochtend dus haha.. wel gelijk laten weten hoor

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Umm; oh spannend!! dat je je zo in kunt houden haha :D

6. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja ik kan me inhouden. Heb het net met me man erover gehad..In de ochtend for sure! Hihi wordt een spannende nacht ik weet nu al dat ik weer 6x wakker word om te gaan kijken..

Ik hoop het zo..Ik verlang er zo naar. En jullie weten hoe ik me voel hihi.

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ umma, spannend hoor! Maar ik denk echt dat je zwanger bent hoor. Nou ik hoop dat we morgen leuk nieuws hebben. Ik ben 23 maar in dec word ik 24. Als ik zwanger ben ga ik het wel gelijk vertellen aan mijn ouders, en zus. De rest van de Fam met 3 maanden. Ik kan het echt niet voor me houden. Mocht ik mis gaan heb ik meer schouders om op te huilen. Het kan altijd misgaan, ik vind zelf geen reden. Ben blij dat het goed gaat met bloem. Ik vind het hier nog leuk hoor maar nu Isa weg is lijkt het of meer mensen niet meer komen.

8. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik durf nog niet te denken dat ik zwanger ben haha..Al hoop ik het natuurlijk wel ! Ook nog jong hihi..
    Ja daar zit wat in..Ik wil het ook graag aan me ouders vertellen op een orginele manier. Heb al hele plannen in me hoofd hihi. En de rest ziet het vanzelf wel als ik een buik krijg.

Nou wil ik niet te hard van stapel lopen nu..anders is de teleurstelling zo groot :( maar 4 dagen overtijd heb ik nog nooit gehad. Spannend!

9. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Trouwens Yasminn hoelang ben jij al bezig voor een wondertje?

10. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hou maar op dames..Ben het net geworden.
    Ik was echt even verlamd en ik geef toe dat ik erg verdrietig ben. Me lichaam heeft me flink in de maling genomen. Bijna 4 dagen over tijd :(

Kan dit een miskraam zijn? Daar was ik heel bang voor.

11. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    waaaat!!! dit meen je niet?
    dit had ik echt niet verwacht! is het erg? of weinig bloedverlies?
    kijk het morgen nog eens aan, of het echt doorzet enzo..

jammer meis :(... heb zo hard voor je geduimd..

12. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Nee het was 1 druppel..ook geen helderrood ofzo. Maar ik dacht een druppel is een druppel. Me maag keerde zich om.

Zo raar..3 dagen over tijd..bijna 4.

13. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Snap er ook niks van..me darmen maken vreselijk herrie. Rare plopjes. Borsten zo een pijn. Kan je lichaam je zo hard in de maling nemen dan..:(

14. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    wacht het gewoon nog even af tot morgen, het kan ook oud bloed zijn wat je nu verliest.. ik heb wel vaker gehoord dat er meiden zijn die bloed verliezen terwijl ze wel zwanger zijn..

als het vannacht echt goed doorzet is dat natuurlijk ontzettend balen, maar twijfel je nog steeds heel erg doe je toch gewoon die test? dan weet je het zeker en dan weet je ook zeker dat er een nieuwe ronde begonnen is ja of nee..

je lichaam kan je idd heeeel goed voor de gek houden, op symptomen probeer ik daarom maar niet teveel te letten.. balen he :(..

hoe reageerde je man?

15. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hmm ja daar zit wat in. Als het morgen ochtend nog steeds zo is doe ik wel gewoon die test. Ik baal ontzetten maar ik wil mezelf er ook niet gek mee maken. Als ik me elke maand zo ga voelen is dat ook niet goed. Gewoon hoop houden!

Ik kan het niet geloven als me lichaam me zo erg voor de gek houdt dan weet ik vanaf nu dat ik nergens meer op ga vertrouwen. Zo raar dit.

Me man zei Alhamdoulilah (Alle dank is aan God). Hij is heel geduldig in dit soort dingen en zei de laatste dagen al dat ik me niet zoveel moest gaan verheugen anders is de tegenslag zo groot. En hij heeft gelijk. Hij zei ook dat we geduld moeten hebben omdat dat een belangrijk aspect is in ons geloof. Alleen daar heb ik echt problemen mee..geduld ppff :(

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Zou idd even afwachten of t echt doorzet.. t zou n innesteling kunnen zijn, of n beetje bloedverlies of toch n vroege miskraam. Mocht t niet door zetten en hier bij blijven kun je als nog testen. Als wel door zet kan t toch n keer n langere cyclus zijn geweest.. dat weet je gewoon dan niet. Hoop voor je dat t niet doorzet.

17. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Nu nog een innesteling? Bestaat dat zo laat nog?
    Ja dan moet ik daar dus rekening mee gaan houden (langere cyclussen)..heb ik namelijk nog nooit gehad. Vandaar dat ik er een beetje op hoopte.

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    T kan soms voor komen.. of dat t oud bloed is (als beetje bruinig was).. eigenlijk is de enige manier waarop je t zou kunnen weten dat t n vmk was als je al positief hebt getest.
    En is niet zo gek hoor dat jij je veel drukker maakt dan je man. Jij zit maar mooi met de hormonen opgescheept en je lijf dat anders aanvoelt. Hij weet natuurlijk niet hoe t voelt.
    Helaas kun je niks meer doen dan afwachten of t doorzet. Hoop natuurlijk voor je dat t niet doorzet.

19. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hmm..ik ga maar eens afwachten wat de nacht brengt. Al heb ik me gedachte er al opgezet dat het gewoon me menstruatie is. Snap er nog steeds niets van :x

En wat je zegt klopt, ik was de laatste dagen ook heel emotioneel. Veel gehuilt. En zei dan de elke x tegen me man "Jaaa zijn de hormonen" haha.

Thanks lieverd, ik ga me bed opzoeken zit er ff doorheen grr..
    Tot morgen xxx

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Slaap lekker.. hier ook naar bedje ben moe

Deel Deze Pagina