Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @umma, balen zeg! Maar ik Hooo toch nog stiekem een beetje hoop voor je en Hoop dat het niet doorzet! Dit is onze ronde 3 nu eerste kindje. Sinds we het Willen en ervoor gaan is geduld een schone zaak. Mijn lichaam heeft me ook voor de gek gezet, was vorige maand uit het niets 2 dagen overtijd voor t eerst in me leven. Ik zat hiervoor aan de pil ben in mei gestopt en jij? Ben je moslim trouwens? Ik ook. En wat is je afkomst als ik vragen mag ? X

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Umm; balen meid! Ik hoop op oud bloed voor je. Snap dat je verdrietig bent

3. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    En? Hoe gaat het?

Hier net getest.. nou het is een heeeeeeel vaag tuur streepje en ik twijfel of ik de enige ben die hem kan zien.. ik ga nog maar van niks uit.. over 2/ 3 dagen nog eens testen, als ik dan nog niet ongesteld ben.. heerlijk dat wachten! Maar goed, straks mogen we 9 maanden lang wachten hihi.. dus die twee a drie dagen moet te doen zijn ;)

4. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    *Steekt beschaamd haar hoofd om een hoekje... Sorry dames dat ik jullie zo in de steek laat! Beetje ontzettend druk hier in mijn hoofd en om me heen de laatste tijd. Ga vanaf nu proberen jullie niet meer zo te verwaarlozen. Heb niet alles teruggelezen maar ga nu maar eens een kleine poging wagen.

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mediq, foto?:D

Dinges, geeft niks joh! Goed om jezelf denken!

6. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Ik zal zo eens kijken of t lukt met een foto.. de camera op me telefoon is bagger, dus dan staat er wel 6 streepjes! Hahaha..

Doe jij nou ook pendels hilse?

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha oké:p
    Ja maar m'n pendel is zoek dus moet nieuwe kopen..

8. christina89

christina89 Niet meer actief

haha dat is niet zo handig:p

9. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Het heeft vannacht niet doorgezet, heb wel erge buikpijn dus ik wacht vandaag even af. Ah dus jij ook voor het eerst in je leven overtijd? Ik ook :( en dan krijg je hoop he ppff.
    Dit is me 3e ronde, ga dus nu de 4e in. Ja klopt ik ben Moslim en puur Nederlands en jij? xxx

10. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja ik hoop het ook, tot nu toe nog niets doorgezet dus ik wacht vandaag af xxx

11. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0

Het was gister avond bruin, nu niets..dus het is vandaag even afwachten of het doorbreekt. Zo niet dan ga ik testen want ik word gek zo.

Oh wat spannend! Ik ga voor je bidden xxx

12. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    nog steeds spannend dus UA..

@mediq foto!! oeh zo spannend:D

@hilse, haha das niet zo handig als je pendel kwijt is:p

@dinges, geeft niks hoor:) alles goed?

13. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    hahaha.. ojee.. ach wel lekker rustig ;)

14. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    nou meiden hier de foto..

met alle wil van de wereld.. zelfs mijn tuurstreepje zie ik niet meer! haha
    ik wacht het gewoon af..
    zie hier veel te veel meiden die dagen overtijd zijn, negatief testen en dan na een paar dagen ongesteld worden..

ik geef de moed niet op hoor, maar heb liever dat ik dan gewoon even ongesteld word, want dan kunnen we weer fris een nieuwe ronde in :D

vl zegt nog steeds dat het toch echt deze rond gelukt is (die denkt dat hij superzaad heeft, uhuuuu).. nou ja, dan testen we toch over 3 dagen nog een keer..
    ik weet het gewoon niet, vertrouw mijn lichaam voor geen meter.. ik ben er pas van overtuigd als ik 2 van die mooie roze streepjes op mijn testje zie :D

Bijgevoegde bestanden:

• test1.jpg
      test1.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      14
  15. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    welke tests heb je gekocht? die van kruidvat (2 voor 5,10 tegenwoordig) zijn erg goed en gevoelig!
    daarnaast kan je er daar nog wel eens eentje van testen zonder dat je gelijk 15 euro in de prullenbak gooit!

ik zou als er vandaag niks doorbreekt gewoon een keertje testen morgenochtend ofzo..

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    hmm.. kan ook niks ontdekken mediq.. hopelijk word t in de komende dagen gewoon n mooie dikke streep

17. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja ppff ik heb het niet meer.;)

18. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Nee had ik die van de kruidvat maar, ik woon in Engeland lieverd dus heb een merk van hier. Maar je hebt hier ook verschillende prijzen dus als er vandaag niks doorbreekt test ik gewoon en dan zie ik wel verder.

Hoop voor jou ook 2 dikke strepen !

19. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ UmmA: Hoop heel erg voor je dat het niet doorzet, zal keihard voor je duimen!

@ Mediq: Sorry zie hier ook niets... duim ook voor jou dat je over een paar dagen toch een knaltest in je handen hebt.

@ Hilse: Pendel kwijt is indd wel lekker rustig:p

Hier gaat het op zicht wel.. beetje druk in mijn hoofd nog allemaal, maar gelukkig begint er in het huis eindelijk een beetje schot te komen. Duurde de afgelopen tijd zo lang dat ik eigenlijk de moed een beetje verloren had, maar nu begint het echt op een huis te lijken en krijg ik zelf ook wat meer energie om dingen aan te pakken. Heb net al lekker op een trapje staan balanceren om de gewassen loodzware gordijnen weer terug op de rails te hangen, als vriendlief het hoort doet ie me wat denk ik haha.;)
    Verder merk ik wel dat mn lichaam het nu echt wat zwaarder begint te krijgen... heb de afgelopen dagen toch wat te veel lopen sjouwen en doen en waggel nu rond als een eendje... tot hilariteit van mijn omgeving:). Vanavond gezellig bij schoonouders eten en hopelijk eetkamerstoelen kopen, wel handig als we straks ook aan tafel kunnen zitten!

20. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina