Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    heb even gereageerd:).. hoe gaat t nu bij jou? voel je je al wat beter? en is t besef er al dat r n klein wondertje groeit?:D

2. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Liesje,
    Ben ondertussen wel al beter hoor! :D Voel me steeds fitter en fitter worden!
    Het besef is er nog steeds niet echt! :eek: Het is zoo onwerkelijk. Zal wel komen als ik het kindje voel. Dus zal nog even geduld moeten hebben! Haha :D

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    haha.. ja dan mag je nog even geduld hebben:) denk dat t besef er wel zal komen als je de eerste afspraak hebt staan bij vk..

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @UmmA.. al door gezet?? of je kan als nog testen? hoop t voor je

5. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    UA: Wat vreemd dat de ongi niet doorgezet heeft! Misschien toch een test doen?

MumL: Geduldig zijn is wel nodig tijdens de zwangerschap. Merk ik ook. Ik keek erg uit naar het moment dat de 1e 12 weken voorbij zijn. Maar nu kijk ik erg uit naar de 20 weken echo!

Dinges: Goed om jezelf denken he ;). Succes met de verhuizing nog en met de laatste dingen!

Ik vanochtend nog heerlijk paard gereden. Misschien de laatste keer wel :(. Ben enorm benieuwd hoe het morgen gaat. Zal een zware dag worden.

Daarna kwam mijn zusje en nichtje (4jr) op bezoek en hebben we zandkoekjes gebakken, hmm :D. En toen nog even naar opzoek geweest naar een broek. En ben eindelijk geslaagd. Heb een mooie positie broek en rokje gekocht bij missetam. Met 10 euro korting :D.

Nu eten koken. Aardappels, verse wortels en filetlapje.

6. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36

Ja hoor meid dik positief!! Die heb ik ook zo gehad super!
    Ze mag lekker gaan klussen hahahahaha...:D

7. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Nee nog steeds niet doorgezet, alleen 2 druppeltjes bruin. Geen idee wat dat kan betekenen..Als dat zo blijf ga ik morgen testen.

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Gewoon nu testen:p dan weet je t en loop je niet weer de hele avond te stressen

9. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Hoe is het hier dames?
    Rustig ofniet ik mis hier heel wat dames die hier altijd aan het kletsen waren waar zijn jullie allemaal :(

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ja er missen veel dames:(.. heb ook wel een ander gevoel bij t topic hoor nu Isa niet meer mee kletst, maar vind ook dat t topic moet blijven juist voor Isa.. snap je me? Heb er ook beetje aan zitten te denken om misschien de lijst over te nemen maar is natuurlijk best veel werk en ik zal t vast ook niet zo mooi kunnen als Isa..
    Maar denk dus dat veel meiden t gevoel even anders hebben bij t topic en daarom nu niet zo veel mee kletsen.

11. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik heb trouwens de foto klaar die ik gemaakt heb van haar afgelopen weekend, wat is dat meisje prachtig haar moeder is dolgelukkig met de foto haha... :D

Bekijk bijlage 279683

12. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Wauw love! Echt mooi

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja jammer hoor ik kan het idd wel merken ook een beetje een andre sfeer hier echt heel jammer we waren allemaal zo leuk bij elkaar!
    Nouja het is niet anders :(
    Ja het is idd heel veel werk ik kan dat er nu nog niet bij hebben ben daarvoor veel te druk met mijn school, werk en stage pff vreet ernorm veel aan me zal blij zijn als ik eraf ben!
    Deze week al 3 extra diensten werken omdat ze te korten hebben, zorg gaat echt achteruit hoor jammer!

Hoe is het verder met jou dan liesje?

14. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Wow mooie foto meis!! Als t bij mij zover is dan mag je bij mij ook wel komen fotograferen hoor ;)
    *schaam* heb ook al even niet gereageerd, maar heb het lange dagen gehad op het werk.
    Vanaf morgen beginnen met ovu testen!! Ben heel benieuwd hoe het zal gaan :D

Hoe is het verder met jullie ??

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @umma, Dat je gewoon kan wachten met testen, echt knap van je! Had allang getest. Dus testen testen :) ik denk nog steeds dat je zwanger bent. Hebben veel zwangere meiden in t begin Beetje bruinverlies. Ben benieuwd! @liesje, vind ik ook idd veel mensen komen niet meer majah we houden t gezellig toch :)

16. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Maar je test werkt toch niet als je wat bruin/bloed verliest?

17. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hebben veel zwangere meiden dit? Ik ben ff gaan google maar daar word ik niet veel wijzer op behalve dat testen met licht bruin verlies geen zin heeft want je urine moet puur? zijn. Klopt dit?

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    We houden t zeker gezellig:) is belangrijk..

@love jij werkt ook in de zorg? Ik ben momenteel huishoudelijke hulp maar juist super rustig.. al twee week bij huis. Heb nu via uitzendbureau paar uurtjes. Maar ga wel weer verder solliciteren..

@UmmA test werkt wel gewoon hoor.. gaat om de hormonen die in de urine zitten en aangezien je nu geloof ik al 4 dagen overtijd bent zou dat voldoende moeten zijn.

19. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Oh dat wist ik dus niet. Zie je google weet ook niet alles :p
    Dan ga ik na het koken maar eens testen haha

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ja niet dat ik alles weet hoor haha.. maar volgens mij kan je gewoon testen.. ben zo benieuwd! Ook omdat verder nog niks door gezet heeft.

Deel Deze Pagina