Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Omg.. kom op met die test haha.. zelfs ik hou t niet eens meer uit en ik ben niet eens de tester haha

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben benieuwd!:p

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Haha.. is helemaal goed meid! Dat zal ik onthouden dan kom ik zekker langs hihi :)
    Zag net je ovaluatie test, hij moet idd net zo donder zijn als de controle streep, is ook lastig hoor als je het voor het eerst gebruikt kun je echt niks aan doen, alles leer je vanzelf haha... hoop voor je dat je binnen een paar dagen een knaller hebt natuurlijk!!

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Eigenlijk naar bed hier.. me vriend moet er vroeg uit en vind wel zo lief als dan mee ga.. ben zo nieuwsgierig naar de uitslag.
    Of we moeten gewoon met ze allen t kanaal even oversteken:p haha

5. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    @ love: Dank je meis!!

Ik ben ook wel heeeel benieuwd!!

6. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Haha dames allemaal in spanning op mij aan het wachten. Ik test nog steeds negatief. Wat ik eigenlijk al verwachte.. Dus de telleurstelling valt wel mee. Op naar een volgende ronde denk ik.. Ik wacht het deze dagen af of me menstruatie doorbreekt zo niet ga ik naar de dokter kijken wat zij zegt.

7. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Trouwens wel erg lief dat jullie allemaal zo mee leven, doet me goed!

8. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Wat jammer meid!! Ik hoop voor je dat de volgende rond raak is!!

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @umma, jammer meid! Had echt gehoopt voor je. Is wel irri dat je ongi niet doorkomt. Is nog steeds geen duidelijkheid. Hoelang zat je aan de pil? Miss is je lichaam nog aan t ontpillen( wat haat ik dat woord gihihihii ) :)

10. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik hoop het ook. Vol goede moed naar de volgende :D

11. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Jammer umm.. hopen dat je ongi goed doorzet, zodat je weer volop aan de nieuwe ronde kan beginnen!

Love wat een prachtige foto zeg! Wow!

Hier een griep te pakken denk ik, warm hoofd maar koude rillingen, net overgegeven.. bahh.. kan er ook nog wel bij..

Straks maar snel naar bed :)

12. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja ik zit al ong een jaar niet aan de pil. Ik slikte de pil ivm pijn..Maar ik dacht een jaar geleden ja wat is het nut nog. Ik voel me goed, geen man dus ik stop ermee. Dus ik denk dat het ontpillen wel zo goed als klaar is toch? Heb dit trouwens nog nooit gehad..Overtijd, rare symptonen etc.

13. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Liesje88: Wat betreft kanaal oversteken. Jullie zijn natuurlijk altijd welkom als je eens goed wilt shoppen in de UK of gewoon eens langs wilt komen haha ;)

14. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @umma, Ja idd denk niet dat je aan t ontpillen bent dan. Geen bloed geeft moed. Ik Hoop t nog steeds voor je. Je lichaam kan je soms echt voor de gek houden. Ik was vorige maand 2 dagen overtijd dus mijn man en ik waren echt overtuigd yess is raak. Ik ben ook nooit overtijd geweest drm. En toen test omowit en werd ongi nou was zo verdrietig hè. Maar nu weet ik wel beter en laat het over me heen lopen. Al is t Soms heel moeilijk als je iets zo graag wilt en er mee bezig bent. Ik Hoop in elk geval dat we allemaal snel zwanger mogen raken. En Hoop dat je ook snel duidelijkheid hebt. Srry voor typfouten typ snel via tel drm.

15. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja ik snap precies hoe je je voelt :( Ik ben nog nooit over tijd geweest. En nu dat ik er zo strikt mee bezig was/ben was ik ineens overtijd. Ja dan heb je natuurlijk goede hoop. Maar ik ga dat vanaf nu niet meer doen (hoop ik!). Al sleep je toch die angst mee..Wat nou als ik nooit kindjes kan krijgen, wat nou dit en wat nou dat. Kan er soms niet van slapen...Soms denk ik, ik ga me dokter gewoon vragen of ze me kan testen haha. Maar volgens mij doen ze dat niet zo snel. Hoelang ben jij al bezig?

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Toch balen omdat je ineens overtijd was. Hoop voor je dat t dan gauw doorzet dan kun je de volgende ronde in

17. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja heel raar allemaal, ook nog nooit gehad.
    Ik hoop het ook, vol goede moed :D

18. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    altijd moed houden, en vooral genieten!
    en idd, geen bloed geeft moed..
    in beide gevallen duim ik voor je!! :D

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Moed houden girls!
    Het komt echt wel! Kop op! Ik duim voor jullie en strooi hcg hihi:D

20. christina89

christina89 Niet meer actief

iedereen zijn cyclus schommelt wel een beetje
    mijn cyclus schommelt nog steeds na de mk
    er zijn zelfs dames die gewoon een complete cyclus geen ongi hebben
    meestal het gevolg van stress en het niet springen van het eitje

trouwens zijn genoeg meiden die pas later positief testen en er zijn ook genoeg meiden die wat bloed (roze-rood-bruin)verliezen meestal is dat de verplaating/aanhechting van het vrucht en intiemcontact kan ook een beetje bloed veroorzaken doordat er extra bloed naar je baarmoeder(mond) word gepompt en alles een beetje gespannen raakt

het kan dus nog beide kanten op:p

Deel Deze Pagina