Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Kijk eens aan :D haha was mijn plaatje toch nog ergens goed voor! Geniet ervan, ook een beetje voor mij haha

2. Isabel Olivia

Ik las ook wat nare dingen over vroeger Bloem en Love, wil natuurlijk op jullie verhalen reageren maar dat duurt natuurlijk wel even want daar wil ik wel de tijd voor nemen, en mijn vriend wil straks nog wat gaan drinken dus moet een beetje haasten :( Maar ik denk aan jullie knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel!!!!

3. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dames, word ongi!!! Net bloed gespot op de wc. Moet er gewoon om huilen. Zo gemeen dat ik dan overtijd ben! En dan ook nieuws dat schoonzus zwanger is. Ben blij voor haar het komt alleen hard aan! Hup naar de volgende ronde! Bedankt voor jullie medeleven!!! :(( Cylus is dus nu dan 29. Moet ik dan daaraan houden. Xxxxxx

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Yasmin, he vervelend meid.. ons lijf kan ons zo verschrikkelijk bij de neus hebben.. en zou idd 29 dagen aanhouden als je dan weer overtijd bent, ben je ook echt overtijd:) *digiknuffel*

5. Isabel Olivia

.................................... Bekijk bijlage 270221

.................................................

♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥
    - Liesje88 (23 jaar) Ronde 3 na VMK, eerste kindje NOD op: 1 september
    - xxlove06 (20 jaar) Ronde 11, eerste kindje NOD op: 6 september
    - IS88 (24 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 8 september
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 4 na MK, eerste kindje NOD op: 9 september
    - Zonzon (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 september
    - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 17 september
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 19 september
    - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 19 september
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september
    - Beebje082011 (22 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: Onbekend

♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)
    - Fleurtjeuh (19 jaar)
    - CBella (21 jaar)
    - Maulona (22 jaar)
    - Ann87 (25 jaar)

♥ ZWANGER ♥
    - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON/Dochter/Verrassing
    - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 3 maart 2013In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Loes1990 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Bloemmm: 27 augustus - Pretecho
    - Loes1990: 27 augustus - Bloed laten prikken
    - Loes1990: 28 augustus - Afspraak Moeders voor Moeders
    - Hilse: 29 augustus - Echo
    - Corina1989: 31 augustus - Intake verloskundige
    - Bailey07: 31 augustus - Combinatietest
    - Bloemmm: 31 augustus - Intake verloskundige
    - Amann: 4 september - Controle verloskundige
    - Roosje24: 10 september - 20 weken echo
    - Loes1990: 10 september - Intake verloskundige
    - Corina1989: 10 september - Termijn echo
    - Tiraa: 10 september - Intake verloskundige
    - Wonderwensje: 13 september - Controle verloskundige
    - Wonderwensje: 13 september - Echo i.v.m cyste
    - Bloemmm: 17 september - Eerste echo
    - Loes1990: 21 september - Eerste echo
    - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige

♥ BEVALLEN ♥

Maulona, je staat erop! Ann, jij ook! Yasmin heb je verplaatst naar 24 september, dat is dan een 29 daagse cyclus..

Bailey, heb je uitgerekende datum aangepast :) Fijn dat alles goed met je gaat trouwens!!

Klopt de lijst zo weer? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

6. Isabel Olivia

Ah lieve meid, een DIKKE knuffel :( Vind het echt rot voor je! Hoop dat je man extra lief is voor je! En je mag er best verdrietig om zijn hoor. Nogmaals hoop dat we volgende maand lekker allebei naar zwanger mogen!!

7. Isabel Olivia

Nou meiden, ik ga er weer vandoor :D Ik probeer morgen nog even te kijken bloem, nogmaals super veel plezier!

En verder spreken jullie mij misschien ergens volgende week of de week erna, moet even kijken hoe het zit met wifi hier!

8. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Jouw gevoel klopt denk ik wel. Hoewel ik eigenlijk dit groepje pas net een dag geleden ontdekt heb, voelt het nu al zo goed. Ik heb mijn plekje wel gevonden, hihi! En heb inderdaad ook wel het gevoel dat ik erbij pas. Fijn dat dat ook door jou gevonden wordt. :)

Ik heb ook een lange relatie inderdaad. Wij zijn in december 8 jaar samen. 9 december om even precies te zijn, haha. :D En jullie?

Oh en lief dat je me op de lijst hebt gezet! Thanks!!

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaj meiden..

Sorry dat ik jullie al twee dagen verwaarloosd heb! Zo lekker druk nu we weer thuis zijn.. Ik heb eerst een poging gedaan om bij te lezen maar die heb ik opgegeven.. Kon me niet concentreren want ben zo moe.. Las wel nog van een aantal andere pedagogisch medewerkers.. Nou ik hoor ook bij die club.. Haha.. Werk na ruim 3 jaar invalpoule nu ruim een jaar vast op de bso.. Helemaal leuk!

Verder ben ik lekker zwanger.. Voel me soms zwaar beroerd en mijn buik groeit echt al.. Ga morgen is kijken voor een zwangerschapsbroek want mijn gewone broeken zitten echt niet lekker meer.. Verder morgen ook langs de verloskundige voor het verwijsbriefje voor het bloed prikken en moeders voor moeders komt morgenochtend.. Druk dagje dus!

Liefs,

Loes

10. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @Bloemmm: Lieve meis, wil je even veel succes en plezier wensen voor morgen! Wat moet dat bijzonder zijn om je kindje voor het eerst echt te zien in je buik! Geniet ervan!!!

@loes1990: Hoi, allereerst: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb mij gisteren toegevoegd aan deze club, en heb je nog niet 'gezien', dus vandaar. Leuk dat je ook PM bent!! Ik ook! Ik heb een half jaar op een BSO gewerkt, maar dat was toch niet echt mijn ding. Werk nu 3,5 jaar op een peutergroep. Super leuk! Geniet van je zwangerschap en succes morgen :)

11. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    @ ann87: Ja dat ben ik met je eens inderdaad, voor de sociale ontwikkeling is natuurlijk heel goed. Maar dan zou ik er eerder voor kiezen om het kindje naar de peuterspeelzaal te doen.
    Of een gastouder, dat is wat kleinschaliger.

@ Bloemmm: Ja echt super dat je dat kan doen, eerst fulltime thuis :)
    Ik ben inderdaad ook wel voor een peuterspeelzaal.
    Veel plezier morgen bij de echo, spannend! En we krijgen wel foto te zien he (A)

@ xxxlove06: die 9 maandenboek heb ik ook wel eens zien liggen ja. Lijkt met echt super om dat bij te houden en dat later weer terug te lezen als je bevallen bent. Volgens mij heb je ook boeken als: mijn eerste jaar etc. Kun je het eerst haartje inplakken van het kindje en foto's van het eerste hapje etc.

@ Isabel olivia: Fijn dat je het zo leuk hebt daar. Geniet er lekker van

@ Hilse: Ohjee heb je veel last van misselijkheid?

@ Yasmin: Wat naar voor je meid :(

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga morgen even uitgebreid op jullie reageren hoor!
    De avonden zak ik zo enorm in, heb even snel gedoucht en lig in bed.
    Morgen plaats ik gelijk een foto van de echo op onze FB!
    En bedankt allemaal, jullie zijn geweldig!
    Ik hoop zo dat alles goed is.. Tot morgen lieverds!

13. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ is, Thx, hoop idd dat we volgende ronde alle 2 zwanger zijn! Het gaat al iets beter. Het was ook pas onze eerste ronde, maar toch omdat ik overtijd was had ik echt hoop. Ik ga ook nooit meer voor nod testen( tenminste zo denk ik nu Hihihi) in elk geval het deed me niet goed! Pas testen als ik overtijd ben. Ik hou me op cyclus 29 dagen aan, weet ik het zeker als ik test. Nieuwe ronde nieuwe kansen. School begint ook weer dus krijg het weer drukker. Gaat de tijd weer snel. :)) @ bloem, veel plezier morgen, rust maar lekker uit! Hoop dat ik morgen wat beter voel, ik haat ongi zijn nu nog erger! Truste allemaal

14. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden,

Uitslapen zat er toch niet in, er is een zieke dus ga even werken..

Even iets heel anders.. (sorry voor de viespraat) Ik heb aardig wat afscheiding en gister zat er een beetje bloed (rood) bij, nu vanmorgen is het oud bloed.. Vind het toch een beetje eng, kijken of het vanmorgen stopt en anders bel ik de verloskundige even..

Bloem, heel veel plezier meis!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    We zitten in de auto! Ik knijp 'm echt nu.
    Letterlijk en figuurlijk want moet zo nodig plassen, maar mijn blaas moet vol zijn. Hahahaha
    Tot straks meiden! Duimen jullie mee voor een mooi kloppend hartjeee

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bloemmm veel plezier! Je zit nu vast al te kijken naar jullie beeb(jes)!!

Over mn misselijkheid..
    Ik denk dat het een combinatie geweest is van zwangerschaps misselijkheid in de auto en dat ik iets verkeerds gegeten heb.. Heb de hele rit 5x moeten overgeven en toen ik om 23u thuis was nog een keer.. Nu hele nacht goed geslapen en niet meer misselijk.. Durf alleen nog niks te eten haha:p

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Een heel mooi kloppend hartje! En precies zover als ik dacht dat ik was! Kon ook niet anders, weet precies mijn eisprong en heb mijn innesteling heel goed gevoeld. Ben zo blij!!!!!!!!!!!!!
    En het is er zoals ik al zei 1 :D
    Hahahah! Zit nu even op mijn telefoon dus de echofoto staat alleen op de FB pagina!

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hey meiden!!
    Even een beetje reageren. :p

Haha wat is dat heerlijk he die momenten van vlindertjes weer! :p
    Me moeder vertelt me ook wel regelmatig dat ze nog smoor verliefd op me vader is. :p en dat na 26 jaar ♥ haha.

He jakkes.. :( ik snap dat het nieuws hard aan komt! sterkte meis.

Tot later lieverd!
    Lekker genieten!!!

Hey meis ! Wat vervelend dat je, je soms zo naar voelt.. :(
    Maar lekker shoppen voor je buik. :p
    Mvm als geweest?? :D

Oh nee.. :( hoe gaat het nu?? hopelijk is het gestopt!!

Gefeliciteerd super goed! :D
    Hé jammer dat ik je echo niet kan zien. ;)

Voor de rest nieuwe meiden welkom!! en hopelijk zijn jullie snel zwanger. :)

Hier het zelfde niet veel boeiends eigenlijk haha. :p
    straks weer werke. ;)

xxx

19. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Hoe snel kregen jullie last van ontpillen?
    Zou eigenlijk afgelopen zaterdag moeten beginnen met een nieuwe strip (dus niet gedaan), maar heb nu al zo,n vage zeurende pijn in mn onderbuik. Lijkt mij erg snel...:(

20. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ bloem leuk hoor meid! Ben blij voor je :)) had je Mira trouwens al verteld? X @ malouna Ik had zelfs niet echt ergens last van alleen echt heel veel hoofdpijn, was niet normaal. Je lichaam moer echt even de tijd hebben. Zo zie je maar hoe zwaar de pil wel niet is. Succes met ontlokken en hoop dat jr cyclus snel weer in orde is.

Deel Deze Pagina