Nee ze weten echt van niets, ze wisten niet dat we al zo snel een tweede wilden. Dus een verassing wordt het zeker Mira krijgt een shirt aan met; IK WORD GROTE ZUS!
Oh op die manier, nu begrijp ik 'm Ik heb een naaldenfobie dus heb ook een hekel (nog zacht uitgedrukt) aan bloedprikken, maar daar wil ik nu gewoon nog niet aan denken hoor! Haha
Heel leuk idee!! Ben benieuwd hoe ze zullen reageren! Fijne avond met je mannetje! Welke film gaan jullie kijken?
Ooohh super leukkk !!! Daar wil ik ook zeker een foto van zien he haha.. ! Wanneer ging je het vertellen ?
Meiden, ik ga vandaag maar eens ff lekker op tijd naar bed, ben hardstikke moe & morgen moet ik er weer om 5 uur uit mijn werkweek is weer begonnen, stage & school begint weer helaas Slaaplekker meiden!!
@ ann87: Ja ben inderdaad net aan het ontpillen. net ook al behoorlijke hoofdpijn gehad. We gaan nog niet bewust "bezig" hoor, het liefst eerst een ander huis. Maar als de tijd er is om bewust bezig te gaan heb ik in ieder geval weer een beetje een regelmatige cyclus. @ Bloemmm: Ik zit nu ongeveer 7 jaar aan de pil. En ik slikte meestal de pil maanden achter elkaar door. Dus had wel een beetje verwacht dat ik er last van zou krijgen. Wat spannend, de 11e gaan jullie het dus vertellen. Lijkt me altijd fijn je blije nieuws met iedereen delen. En een originele manier ook! Veel plezier met de film vanavond. @ loes1990: Is dat standaard, dat je moet prikken voor antistoffen voor de vijfde ziekte of alleen als je met kinderen werkt? Ik werk namelijk ook op een kinderdagverblijf. @ xxlove06: Slaap lekker. Je moet er behoorlijk vroeg uit! @ Tiraa: Ohh heerlijk, turkije. Waar ga je heen in Turkije? Lijkt me fijn, even 8 dagen eruit tussen de drukte door. Spannend is dat altijd verhuizen etc. Komt vast goed met de hypotheek! En wat goed dat je je hebt ingeschreven bij mvm, lijkt me heel dankbaar om dat te doen. Zoiets kleins, maar voor andere moeders iets heel groots. Wat lief dat je vriend ook de tijdschriften leest! Nou een hele fijne vakantie, geniet ervan.
Welke studie doe je? En wat voor een stage erbij? Slaap lekker! Hoop dat je morgen uitgerust kunt beginnen aan je werkweek!
Ik 'ken' je nog niet, maar wil je wel een hele fijne vakantie wensen. Want zo te lezen kun je dat even heel goed gebruiken met alles wat er nu gaande is qua zwangerschap, huis en hypotheek. Geniet van elkaar in Turkije!
Ik kijk de Modepolitie op RTL5. Sinds vanavond nieuw op TV. Veel over gehoord, dus was er wel benieuwd naar. Tot nu toe vind ik het best geinig. Ben benieuwd naar de make-overs.
Hey dames! ''Drukke'' dag gehad vandaag.. Vanmiddag babykamertje al besteld met mn moeder.. Haha Bij babydump.. Gratis box + 50 korting en een boxkleed van snoozebaby erbij gekocht meteen. Wordt met 3week al bezorgd hihi Vl is nu op oefening 2week, waar ik ontzettend van baal Ik mis 'm nu al vreselijk!, maar als ie terug is gaat ie gelijk het kamertje afmaken zodat het er meteen in kan die week erna.. hihi We zijn er op tijd mee.. Maar ach we zien wel.. Vl zei ineens zondag van nou dan moet je die volgende week maar gaan bestellen.. dus oke hahaha Aansluitend naar de Mac geweest hehehe, en daarna naar de ikea Nu net een half uur thuis.. Straks even bellen met vl.. Voel me zo ontzettend alleen ineens zonder hem zo niet leuk!! @Tira, veel plezier op vakantie! Lekker joh! @iedereen die vroeg hoe het gaat met mn misselijkheid, het gaat gelukkig veel beter! Denk dat ik echt wat verkeerds heb gegeten.. Hoop dat het goed blijft! Voor de rest ben ik super vergeetachtig dus weet ik niet meer wat er verder getypt is sorry!
Maulona.. Ja het is omdat ik in de kinderopvang werk.. Zie er echt tegen op.. Vorige keren met bloed prikken viel ik flauw.. Heb er zo'n hekel aan!
De vijfde ziekte is normaal niet heel ernstig.. Maar wel tijdens je zwangerschap.. Als je ooit al is de vijfde ziekte gehad hebt heb je antistoffen in je bloed en hoef je je geen zorgen te maken.. Als je deze antistoffen niet hebt moet je dus voorkomen dat je met de vijfde ziekte besmet wordt..
Ja precies.. Net als met toxoplasmose (ofzo) haha.. Maar waar heb je dan ''last van'' met de vijfde ziekte?
Ik kon het niet laten even te reageren! Slaap lekker, en succes morgen! Dankje! We gaan een dorp net iets buiten Alanya. Spannend inderdaad, het verhuizen ect. Dankje Je leert me hier wel kennen Ik had je nog geen welkom geheten volgens mij, dus bij deze: WELKOM! Dankjee! @Bloemm: Prachtige echo op FB! Geniet er van hihi. En leuk idee met shirtje voor Mira! Ben benieuwd hoe ze reageren! En leuk dat je je eisprong hebt gevoelt. Ik denk ook dat ik 'm duidelijk heb gevoelt, even wachten op de echo en kijken of het waar is! @Angel1989: welkom terug! @Loes1990: Wat een lange dag heb je gehad vandaag! Vanochten MvM ook bij mij langs geweest Mooi concept vindt ik het! Geslaagd voor een auto? Succes met bloedprikken morgen! @Corina: Gaat het inmiddels alweer wat beter? Het vergt best wat energie hé, zwanger zijn? Dat valt me best tegen... Gelukkig morgen vrij, geniet er van en doe rustig aan! @Corry: Quoten van meerder dingen simpel. Mijn tactiek: Ik open word-programma, klik op dit forum op 'qouten' kopieer het, plak het in word en als ik al de qoutes verzameld heb > reactie plaatsen en dan alles kopiëren en plakken vanaf word. ( klinkt veel en ingewikkeld, is het niet haha). @Hilse: Balen dat vl op oefening moet! En leuk dat je al dingen heb besteld en al snel gelevert word! Dat is fijn Ben benieuwd naar foto'sssssss @Maulona: Niet echt last gehad van ontpillen gelukkig. Hoop dat je je snel beter voelt. @Yasmin: Balen van je ongi! Hopen dat het deze ronde raak is!