@Tiraa, Ja hij komt 7sept weer 's avonds.. Moet hem dan waarschijnlijk ophalen want heb hem ook gebracht, of hij kan meerijden met iemand maar dat is nog niet zeker.. Zal zo wat foto's plaatsen!
Waar is manlief gelegerd? Jaa,foto! Ben ik benieuwd naar haha! Ik hou van foto's... zo krijg ik ook vaak een beeld bij mensen hoe ze zijn aan interieur ed. te zien Mannn.... ik ben echt hyper en zenuwachtig hahaha! Binnenkort ook maar beginnen met buikfoto's, ik heb al echt een 'darmen-buikje''
In 't Harde.. Hij is normaal van maandag tm donderdag weg.. Dus ben de halve week alleen Hiervoor zat hij in Assen wat een stuk dichter bij huis is en kwam die elke avond thuis.. De foto's heb ik nog wel van internet, zodra alles staat krijgen jullie uiteraard meer foto's!
Haha dankje Ja echt wel balen.. Maar was niks meer in Assen helaas.. Misschien dat hij daar hierna weer heen kan.. Weet niet precies hoe lang hij hier nog blijft. Maar hij is er nog maar een paar maand dus zal sowieso nog wel even duren helaas.. Maar we blijven ook op de loer naar een evt andere baan. Als er iets leuks opduikt doet ie dat misschien ook wel! Alleen zal dat ook niet zomaar zijn natuurlijk.. Slaap lekker meis! Veel plezier op vakantie!!
@Hilse: 't Harde is dicht bij mij in de buurt! Zit je vriend/man al lang in het leger? Wel op zoek naar iets anders dus, begreep ik?
@Ann, oke grappig! Ben er gister nog geweest Ja hij zit er al zo'n 12 jaar in.. Niet actief op zoek naar iets anders.. Maar wel er over aan het denken zeg maar Ook als de kleine er straks is, wil hij ook graag wel meer thuis zijn..
@Hilse: Wat goed dat hij erover nadenkt wel iets anders te willen als de kleine er straks is. Wat doe jij voor werk? Misschien heb je dat al wel gezegd, maar dan weet ik het niet meer, sorry! Ik duik mn bedje in. Slaap lekker, ladies!
Ja weet alleen niet of het allemaal haalbaar gaat zijn hoor! Zeker in die korte tijd.. Maar we gaan het zien! Haha geeft niet. Maar ik heb momenteel geen werk.. Wil nadat de baby er is in september weer met een opleiding starten.. Wil nu wel op zoek naar een baantje eigenlijk.. Beetje bijverdienen en tijd doorkomen.. Alleen weet ik niet goed wat haalbaar is, ben nu zo gauw moe.. Maar schijnt dat dat beter gaat in het 2e trimester!
Leuke kamer Hilse! Straks kan je lekker beginnen met inrichten ). @ tira fijne vakantie, lekker rusten tussen de drukte door! En ik ga maar eens naar bed, slaap zo slecht de laatste tijd. Val gewoon niet in slaap en de volgende dag loop ik als een zombie rond.
Hee meiden, Sorry dat ik niks meer heb laten horen, m'n dag is even anders gelopen als ik dacht.. Bloem, wat een mooie echo meid! nu lekker trots op die kleine wonder, heerlijk! Geniet er van Bloeding, ik had al een tijd geen ontlasting gehad en moest wel maar het lukte maar niet.. Toen rond 9 uur tijdens werken moest ik ineens heel nodig, toen was het bruin bloed ook meteen klaar! Ik denk dat m'n darmen wat tegen m'n baarmoeder zat te drukken.. Dus hier gaat het goed Gisteren m'n laatste flessen gehad van mvm.. En dan ga ik denk ik een keer ze bellen of ik dat boek ook nog krijg, ben er zo benieuwd naar! Gisteren dus extra gewerkt, maar is beloond.. Ik heb nu woensdag vrij gekregen dus hoef alleen vandaag nog en dan pas maandag weer, wat een luxe Ontpillen, soms zo jammer dat het per persoon verschilt, als iedereen nou hetzelfde had, dan wist je altijd hoe het zat en was het niet gissen.. Ga zo weer naar m'n werk en dan vanmiddag even naar m'n moeder..
@Hilse; Het tweede en derde trimester voelde ik me echt heel goed! Dan is het vooral genieten. @Wonderwensje; Fijn meis dat de bloed nu weg is!! Lekker genieten van je vrije dagen @Loes; Hoe ging het?
Bloed prikken is mislukt.. Na 1,5 uur in de wachtkamer vertelde ik haar dat ik vorige keer flauw was gevallen.. Resultaat, ze wilde niet prikken omdat de ruimte daar te klein was.. Ik moet hiervoor naar het ziekenhuis.. Nou moesten we vrijdag toch met mijn schoonmoeder dus laten we dan daar bloed prikken..