Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Doe jij het ook? Wat leuk! :D Joepie!
    Mogen het ook twee vragen zijn? :) Of telt de vraag 'wanneer zwanger en welk geslacht' tot 1 vraag? :p

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @max... hm, ja sims en huishouden is nog wel optie:p lkkr de douche gaan schrobben:p is eigenlijk wel nodig, zal maar beginnen met nog wat was te vouwen..
    shoppen gaat m niet worden:p a: vriend heeft auto mee en geen zin om te fietsen en b: heb n maand moeten wachten op me loon en dat komt komende week, dus beetje krap bij kas:p

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ja hoor dat mag:)

4. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Pff, das heel vervelend! Gelukkig is het wel gewoon gelukt zonder al te veel poespas :). Lijkt me ook wel vervelend dat je dan 'pas' in ronde 4 zit ofzo terwijl je qua tijd al een hele hoop rondes verder zit normaal gesproken.. Maar daar hoef je je geen zorgen meer over te maken :D.

Haha, inderdaad :p. We moeten gewoon yoga gaan doen ofzo, relaxed en ontspannen zijn en dan komt het vanzelf ;). Was je ook onregelmatig voor de pil?

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Haha, ja loon is altijd een vervelende tegenhouder ;). Maar wat ik altijd heb is dat ik met de Sims heel snel een paar uur kwijt ben omdat ik dan helemaal in het spel zit met mensen maken, mooi huisje maken, leuk inrichten en dan tegen de tijd dat ik aan spelen kom moet ik al stoppen, haha, dus dat is hele goeie afleiding ;). En huishouden moet helaas ook altijd gebeuren :p, succes in ieder geval ;).

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja ik was in 7maand tijd maar 3x ongesteld geweest!

7. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Dat weet ik dus niet precies meer, maar volgens mij waren mijn cyclussen redelijk regelmatig voordat ik aan de pil begon. Maar dat is al 12 jaar geleden, dus ik weet het niet zo goed meer. :p

Yoga doen is wel een goeie! Als je in GL komt wonen, komen we gewoon 1x per week samen om Yoga te doen. Hoewel, jij stopt 7 maanden na mij met de pil. Dus heeeeeel misschien is het voor mij dan al niet meer nodig :D

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha grappig ik speelde ook altijd Sims :p
    Vergat alleen altijd de cheats en hoe je die in moet voeren :p
    Weet ook niet meer waar ik die CDROM heb liggen nu, jammer goeie afleiding nu vriendje weg is :p

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja dat is wel heel vreemd inderdaad, ben benieuwd of je cyclus na de zwangerschap anders is!

Jaa moeten we doen :D, en anders doe ik cyclus opwekkende ontspan yoga en doe jij zwangerschaps yoga, haha ;).

10. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Moet je gewoon de Sims 3 downloaden! Daar kun je veel meer mee dan met die oude :p en meer mee veranderen aan je Sim, huis, kleuren, etc. Ik heb iig de gedownloade versies ;), en cheats zou ik je wel kunnen geven of kun je makkelijk op internet vinden, haha.

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo.. Probeer weer even positief te gaan denken.. Vanmorgen na het hele bloed prikken verhaal had ik er een beetje de *** in.. Voel me nog steeds niet helemaal top maar dat moet over een week of 5 een stuk beter zijn hoor ik van iedereen..

Vriendlief is nu bezig met de verwarming op de kinderkamer.. Zo even boodschappen doen en dan de wanden van de kinderkamer zetten.. Ja.. Dan wordt het weer iets echter allemaal!

Liefs,

Loes

12. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Hahaha! Cyclus opwekkende ontspan yoga! Ik vind 'm geniaal bedacht! En vertel me nu niet dat dat echt bestaat, want dan voel ik me wel heel blond :p

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    mijn vriend heeft voor mij gedownload en op lap gezet:D.. en die cheats kun je zo vinden via google;)

14. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Sorryyy! Had hier nog niet op gereageerd ;)

Met welke opleiding wil je gaan starten als de beeb er is? Wat voor opleiding heb je gedaan eigenlijk? Als ik dat weet kan ik misschien beter met je meedenken wat je kunt gaan doen nu. :) Of doe taalcursussen of hobbycursussen thuis ofzo, als het niet lukt met een baan vinden. Kan me voorstellen dat dat nogal moeilijk is omdat je zo snel moe bent...

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

OMG graag:D haha!
    Oee ja kan je dat ook op internet vinden welke stappen je moet doen dan? :p

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    moet m alleen keer vragen voor de nieuwere zoals pets e.d heb nu de sims, ambities..

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kletsers!!! :D
    Ik speelde vroeger ook Sims, heb alle SIMS 3 cdrommen tot de nieuwste 2, en Sims2 en Sims1 heb ik ook allemaal..
    Moet je nagaan hoe verslaafd ik was (Ik kocht ze ook echt, niet downloaden :p FOEI! :p) maar sinds Mira er is heb ik er gewoon geen tijd meer voor.. Dus ze liggen in de kast :D

18. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja kun je wel op internet vinden maar staat heel erg 'technisch' uitgelegd dat als je de termen niet kent je ook niet veel verder komt :p. Als de download klaar is kun je misschien eerst wat mensen die je kent waarvan je weet dat ze ook downloaden vragen en anders kan ik je later op de dag ook wel helpen :). Maar is niet zo heel moeilijk, je moet het gewoon weten ;).

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ahh meiden, jullie brengen mijn hele tijd in de war, haha :p. Ik moet gaan! Heb met een vriend afgesproken om lekker in stad rond te lopen en wat cadeautjes te kopen voor mijn vriend die zondag jarig is :D. Dus moet maar gaan fietsen om daar op tijd te zijn, haha.

Nog een fijne dag meiden en tot vanavond waarschijnlijk!!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

haha oke, misschien kan je me vavanond helpen dan :)
    hij doet nu een beetje raar met downloaden. anders is ie altijd heel snel maar hij lijkt 'm niet te pakken ofzo..
    zal 'm ook even proberen te downloaden op de laptop

Deel Deze Pagina