succes met downloaden hilse! ik ga eens woorden omzetten in daden.. en de douche een grote beurt geven..
Sims, tsja... Jaaaaren geleden dat ik dat voor het laatst gespeeld heb. Schoonzusje en zusje waren daar altijd super fanatiek mee. Maar nu ook niet meer geloof ik.
ja.. de douche n grote beurt geven is idd altijd n uitstel puntje.. maar nu wel klaar.. toch nog zo'n drie kwartier bezig geweest.. dacht korter hihi
@Ann, voor mij ook jaren geleden haha. Heb er echt even weer zin in! @liesje, haha wel altijd een fijn gevoel als het klaar is hè? Onze douche is echt lelijk. Maar ja we zijn sowieso niet van plan lang er te wonen en het is "maar" een douche dus kan ik mee leven.. Douchgordijn ervoor haha!
hilse, wij hebben ook niet echt n mooie douche hoor maar wonen in huurwoning en word binnenkort verbouwd/gerenoveerd krijgen in september te horen hoe en wat.. en suikerspin?? denk dat als t onze 'monsters' voor schotel ze t ook opeten.. paprika heb ik nooit geprobeerd ze kauwen wel aardappelschilletjes
Kan niet wachten tot we een mooi huis hebben maarja haha Oke leuk ja! Haha ja deze is ook echt gek eet alles.. Spruitjes ook.. Haha
haha.. ik had net ook al ff gespeeld.. maar wil graag n nieuw deel, vriendlief maar ff heel lief aankijken
Haha, grappig om te lezen dit! Er wordt hier over de Sims gesproken, en gelijk hebben er een aantal weer zin om te Simsen! Vanmiddag heeft m'n mams even een bakkie gedaan hier, onverwachts. Was gezellig! Ze moest overduidelijk even haar hart luchten, en hoewel we niet een super hechte band hebben (gewoon normaal) doet ze dat altijd bij mij. Heel lief.
Hoi meiden Even vlug berichtje, vriend is lekker aan het douchen/badderen na een middagje strand en ik lig nu even te relaxen op bed haha. Ik heb toch besloten dat ondanks dat er een kansje is ik wel ovulatietesten gebruik om te kijken wanneer mijn ei is geweest, zo weet ik precies wanneer ik kan testen... haha erg hé! Ben misschien wel een beetje te optimistisch.. Heb hele fijne testjes van eBay (nog wel fijner dan Z&K vind ik!) en test nu twee keer per dag als we even snel op de hotelkamer zijn. Prima te doen. Het is hier zooooo genieten Mag van mij nog wel even duren! Oh, ik zit trouwens pas op CD 10 dus de testen zijn nog niet positief natuurlijk maar ben wel benieuwd wanneer ik een knaltest heb We gaan straks lekker uiteten aan het strand.. heerrrrlijk!
Zit trouwens op mijn telefoon dus is heel onhandig om op iedereen te reageren.. doe ik aankomende week of anders de week erop als ik weer even op een pc/laptop kan Spreek jullie snel weer meiden!
Oh, ik zie dat Liesje en Love nog mogen testen voordat ik terug ben! Duim voor jullie meiden Wil jullie HEEL graag verplaatsen naar zwanger als ik terug ben!!
Isabel: Dus toch ovu testen? Spannend zeg!! Hopelijk brengt de vakantie jullie geluk haha. Lekker hoor, uit eten aan het strand. Jaloers!! Geniet er nog even van . Loes: Jammer dat het bloedprikken niet gelijk kon door de ruimte. Hopelijk gaat het goed als je in het ZH bent . Ik ben ook geen held met bloedprikken. Ik zal vrijdag wel een labformulier mee krijgen. Neem mijn vriend wel mee als ik moet prikken! Bloemmm: Even uit nieuwsgierigheid. Hoeveel heb jij moeten betalen voor de pretecho? Anna: Gezellig bezoek gehad van je moeder dus! Doet mijn moeder ook regelmatig. Als we elkaar een week niet zien, dan belt mijn moeder me al ongerust op . Vind het alleen maar fijn. Ik moest vanmorgen eerst om 9u bij tandarts zijn. Helaas 2 kleine gaatje, dus volgende week terugkomen . Dan moet ik mijn zwangerschap ook even vermelden ivm evt. het maken van foto's. Daarna met vriendinnen naar feest in Groningen. Is gronings ontzet vandaag. En was 'paardenspul' in stadspark. Groot concour met shows e.d. Was gezellig . Alleen enorm moe steeds. Was om 3u thuis. Even gegeten en op de bank gelegen en in slaap gevallen. Ben die moeheid nu ook wel een beetje zat .
@Isabel ik hoop ook enorm dat je me mag verplaatsen naar zwanger, had vandaag al enorme testdrang, terwijl echt wel moet wachten.. en eet smakelijk en geniet verder lekker van je vakantie.. @corina ok, Gronings ontzet is leuk, ben ik keer geweest.. balen van je gaatjes..
Vandaag weer een werkdag van 9 uur erop zitten. Was weer leuk en gezellig met de kindjes Er is de laatste tijd weer een hele groep nieuwe baby's bijgekomen, echt super leuk. Nu lekker bankhangen, vanavond barbie's baby kijken, ben heel benieuwd! Heb de hele dag trouwens wel wat last van hoofdpijn gehad. Misschien ook door ontpillen? Heb er namelijk bijna nooit last van. Haha maarja nu denk ik dat alles door ontpillen komt omdat ik er zo op let. Vind het wel heel speciaal om te stoppen, je lichaam maakt zich als het ware klaar om een kindje te krijgen @ ann87: Ohja modepolitie heb ik inderdaad ook een stukje van gezien. Opzich ook wel leuk ! haha nu komt weer teveel tegelijk op televisie. @ hilse: Dat klinkt als een leuk dagje! Babydump heeft wel goede acties he. Het is toch daar ook zo dat je bij de meeste kinderwagens een autostoeltje/maxicosi gratis erbij krijgt? Super mooi kamertje!! Weet je al welke kleur je de rest wil? Of wacht je tot je het geslacht weet? (als je het wil weten natuurlijk) Oeh kan me voorstellen dat je je vriend mist, maar dus lekker met de babykamer bezig als hij terugkomt! Daar maar gewoon lekker aan denken, leuk vooruitzicht! @ loes1990: Oh..Goh..wist niet eens dat dat moest. Maar wel goed! Jaa bloedprikken is inderdaad geen pretje. Misschien helpt het om erbij te gaan liggen ipv. zitten? Van te voren nog even wat eten zodat je niet flauw valt? @ Wonderwensje: Ohh gelukkig dat het bloeden is gestopt en dat het iets onschuldigs was. Geniet maar lekker van je lange weekend. @ Maxerella: Ja het is inderdaad afwachten hoe het ontpillen gaat, heel vervelend dat je het nooit precies weet hoe het zal gaan. Is het voor jou niet een idee om nu alvast te stoppen met de pil en dan het tot die tijd gewoon veilig te doen? Dan heb je in ieder geval al een beetje een idee hoe je cyclus is. @ Liesje88: Oeh dat is inderdaad even spannend! Zou toch echt nog even proberen te wachten, anders heb je straks een teleurstelling terwijl het eigenlijk best nog wel kan @ isabel olivia: Klinkt als een heerlijke vakantie, geniet er nog even lekker van! En ben benieuwd straks..misschien komt je wel zwanger terug. Ik hoop het voor je! @ corina1989: Hee wat leuk, Zie nu pas dat je ook uit Groningen komt, gezellig! Woon je in Groningen of dichtbij Groningen? Was het druk in de stad vandaag? Werk zelf in Groningen maar merkte niet veel van de drukte. Wou vanavond eigenlijk nog heen, dan is er vuurwerk enzo, maar zit nu net iets te lekker op de bank.