Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Haha ik las net iets over de sims.
    Leuk spel vond ik dat altijd!! Leuk dat je het ook kan downloaden..
    Heb hier nog cd's liggen van sims 1: op vakantie, superstars..
    Wat ook nog een leuk tijdsverdrijf is: Rollercoaster Tycoon, speelde ik vroeger ook altijd vet vaak.

Wie gaat vanavond barbie's baby kijken?
    Ben heel benieuwd...Vast een knal roze baby kamertje:D

2. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Liesje: Zag dat ik nog helemaal niet op jou gereageerd had :). Spannend nu hoor! Ook ik zou wachten op NOD. Ik heb met mijn 2e ronde ook gewacht op mijn NOD (ook weer 46 dagen). Wel lastig hoor, had echt wel testdrang. Maar heb geduld bewaard :D. Succes!

Maulona: Ik woon in het Noorden van Groningen. Dorp net buiten de stad. Ja was wel gezellig in stadspark. Vanochtend was t niet druk, maar naar mate het later werd, werd het steeds drukker!
    Klopt vanavond vuurwerk. Weet ook niet wat wij gaan doen. Vl is nog even auto weg brengen. Maar ik heb niet veel zin meer om veel te lopen/staan.

En lastig zeg, hoofdpijn. Heb ik wel veel last van gehad met ontpillen :(. Gelukkig bestaat er pcm en ibuprofen :).

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Barbies baby wou ik ook gaan kijken ja.. wel stom programma maar toch nieuwsgierig.. en ja wachten met testen valt niet mee, maar wil n teleurstelling voorkomen door al heel vroeg te testen, maar heb behoorlijke testdrang deze maand hihi..

4. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Haha ja inderdaad, toch even kijken vanavond!
    Kan me voorstellen hoor dat je graag wilt testen, lijkt mij ook heel moeilijk om te wachten.
    Heb je al tekenen of kan dat niet zo vroeg?

5. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Nee dat kan ik me voorstellen, wordt allemaal toch wat zwaarder dan he als je zwanger bent.
    Heb je lang last van hoofdpijn gehad?
    Ja gelukkig helpt paracetamol wel heel goed. En ik weet waarvoor ik het doe, en dat helpt natuurlijk heel erg:D

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oja dat deed ik ook vroeger!' haha:D

Ooh hoe laat is/was dat?:p

7. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Oehhh! Vanavond slik ik de eerste pil van mijn laatste pillendoosje! Nu nog precies 3 strips te gaan voordat ik stop. Whieee! :D

Sorry, maar dat moest even, haha!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Reageer even snel vanaf mijn telefoon hoor! Lig doodmoe op de bank..
    Met vlagen misselijk ook!
    @Corina; Dat is echt overal anders.. Ik zou op de site van een pretechobureau bij jou in de buurt kijken! Normaal is hier een 2d echo/geslachtsbepaling 30euro. Ik mocht dit keer voor een veel goedkoper prijsje komen. Ben bij Mira heel veel geweest en zit bij een verloskundige praktijk die reclame voor haar maakt omdat het een vriendin van haar is. Vandaar!
    @Isa; Heeeeeel veeeeel plezier nog meis! Lekker gebruiken die testen en zwanger terug komen :D

9. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @Bloemmm: Wat vervelend meis, dat je zo moe bent en met vlagen misselijk... lekker met een kruikje op de bank? Rustig aan! :)

10. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Is er nu op, op rtl 5.
    Haha wel weer heel overdreven hoor, en ze hebben inmiddels alweer dikke ruzie met elkaar.
    Maar volgens mij word het wel een heel mooi babykamertje als ik dat zo snel in een tussenstukje.
    Roze (natuurlijk) met zo,n mooie wandbeschildering van een boom..

11. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    ann87: Oehh spannend!! Waarom wachtten jullie ook alweer? Volgens mij heb ik het ook al gevraagd maar ben het even vergeten:)

Bloemmm: vervelend joh van die misselijkheid. De hele dag of echt ochtendmisselijkheid?

12. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Ik kijk ook Barbie's Baby. Eigenlijk was ik het niet van plan, maar vind het stiekem wel heel hilarisch om te zien!

Michael: "Tien vrienden mee? Ik kan ze anders op 1 hand tellen."
    Barbie: "Ja, dat is toch ook op 1 hand? Tien vingers?" :D

Ik ging stuk! :D

13. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Geeft niks! ;)
    Wij willen eerst ons huis helemaal klaar hebben voordat we beginnen aan zwanger worden. Er moeten nog een aantal dingen afgemaakt worden. Kleine dingen, maar toch. Daarnaast willen we in de woonkamer nog een andere bank (groter) en lichtere meubels.

14. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Heb deze maand juist niet extreem veel kwaaltjes behalve iets gevoelige borsten en af en toe vlaagje misselijk.. borsten heb ik ook voor ongi last van hoor, maar heb gewoon n enorme testdrang waarom kan ook niet precies uitleggen is meer n gevoel zeg maar, voorgaande maanden had ik veel meer klachten en niet echt testdrang maar nu dus wel.. maar zullen t weekend af moeten wachten..

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey meiden!!

Ik ga nu gauw naar bedje, morgen zal ik alles wel ff gaan lezen van vandaag, maar heb er nu echt geen puf meer voor ben kapot ben net even bij de buren geweest ze moesten een hondje in laten slapen zo sneu ze hadden er zoveel verdriet van echt sneu :( We zijn er maar even geweest om te praten.. ze hadden er 3 en zelfs de hondjes hadden het in de gaten zo raar...
    Nu snel naar bed ben kapot!

Tot morgen meiden!! Slaaplekker allemaal :)!

16. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @xxlove: Slaap lekker meis! Rustig aan hé!

Mijn laptop heeft het zojuist begeven volgens mij. Viel ineens uit, start nog wel maar start windows niet meer op. Blijf het laadscherm zien. Lekkerrr dan!
    Nu dus even mobiel...

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha ik ga zo even kijken op rtlgemist.. Als het er al op is dan..
    Is gtst alweer begonnen eigenlijk? :p (geheugen als een vergiet momenteel)

18. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Haha ja geweldig.
    Kreeg ze een beertje met de tekst: Get well soon.
    Wat betekent dat?
    Zegt die michael: je ziet er goed uit, in het frans.
    En ze geloofde het ook nog:p

Maar word echt een mooi baby kamertje!

19. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Ja dan is het inderdaad nog even afwachten..
    Ik hoop voor je dat het snel weekend is dan!

20. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Ik volg het al jaaaren niet meer, maar hoorde op mijn werk dat gtst volgende week weer begint.. ;)

Deel Deze Pagina