Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

haha yeah eindelijk :p

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben doodmoe maar slapen zit er nog niet in.. De kamer hiernaast wordt er lekker geklust.. Ja.. Het geraamte voor de muur van de babykamer staat bijna helemaal.. Dan kunnen we hierna de stroom erin gaan maken.. Schiet lekker op.. Nog drie balkjes en dan stoppen ze ermee.. Dus ik zeg weltruste!

Liefs,

Loes

3. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @loes: hopelijk kom je gauw in slaap. Het is voor een goed doel moet je maar denken. ;) Slaap lekker!

Net weer even rond geneust op 'onze' FB en alle foto's bekeken. Heb bij een aantal nu een gezicht erbij en dat vind ik leuk! @Hilse: begrijp ik goed dat je al een kindje hebt of ben ik te snel met mijn conclusie? ;)
    Echt een leuk idee, die groep op FB. Zo weet je tenminste een beetje met wie je hier zoveel kletst, haha. Leuk en gezellig clubje meiden zijn jullie!!!

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Ann, ja echt leuk he fb erbij!!
    Maar dat is het dochtertje van m'n vriend! Ook een beetje van mij hoor hahaha :p
    Zij is nu bij mij tm maandag..

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Wou gewoon even zeggen..

GOEDEMORGEN!!!!:D:D

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gtst begint Maandag :D
    Maar de eerste aflevering is al te zien..
    Die kan je gratis zien bij de 'wie is tim' app op je telefoon/tablet!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    En goedemorgen natuurlijk!
    Nu heel snel een crackertje eten voor Mira wakker wordt..
    Anders hang ik boven de wc haha :D

8. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Dames ik heb gisteren positief getest!! Ben zo blij!!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd Bloem89!

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloem 89 GEFELICITEERD!!!

Goedemorgen allemaal!

Gelukkig gister redelijk snel in slaap gevallen en nu klaar wakker.. Hoop dat ik me vandaag beter voel als gister..

Liefs,

Loes

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!!

Bloem89: Super zeg :D. Gefeliciteerd!!! En net zoals mij, na een lange cycles en in de 2e ronde! :D

Bloemmm: Ik was al even aan het rondkijken naar een pretecho bureau hier in de omgeving. Kwam eigenlijk maar eentje naar voren. En daar betaal je 50 euro voor een 2D echo. Vind het best veel geld :). Mijn 2e echo is 10 september en heb nu al geen geduld meer haha. Wil weer een hartje zien. Maar mss wacht ik ook wel even. Na de 10 sept. zit er weer 10 weken tussen voor de 20 weekse. Dus kan ik beter dan een keer heen gaan ;).

En oeh GTST begint maandag weer. Leuk :D.

Anna87: Leuk om gezichten te zien bij de meesten he! Vind ik ook erg leuk. Weet je ongeveer met wie je hier aan het kletsen bent hihi.

Loes: Druk bezig met de babykamer dus! Goed bezig hoor :D.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Als je het vol kan houden raad ik je aan een pretecho rond de 30 weken te doen! Dat is zo ontzettend mooi!
    Ik heb het bij Mira met 16 weken (geslacht), 25 weken, 30 weken en 33 weken laten doen (Ja, ik weet het! Ik spoor niet! Haha)
    Die met 30 weken was het mooist!
    Die met 33 weken deed ik meer omdat ik toen met een dreigende vroeggeboorte net uit het ziekenhuis was en echt ongerust bleef.. Zat hele dagen met de angelsound op schoot, zo bang was ik. Haha
    Dus toen zei mijn man, kom we gaan een echo doen! Misschien lucht dat op.. En ja dat luchtte echt op :D

13. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Bloemmm: Haha dat is idd nog best vaak ;). Maar snap het wel. Ik hoorde ook al dat een echo rond de 30 weken erg mooi is. Dan is het mensje al zo compleet.
    Oja ik wil ook nog even kijken naar een angelsound! Lijkt me erg fijn om te hebben.

Ik vandaag heerlijk vrij. Zometeen even naar paard.

Ben wel een beetje teleurgesteld nu :(. Degene die interesse heeft in mijn paardje (in het bos in duitsland), wil te weinig betalen voor paard. En voor de prijs die zij noemde, gaat mijn paardje echt niet weg. Baal er wel ontzettend van :(.
    Dus als we binnenkort bekend maken dat ik zwanger ben, dan moet ik paard op MP gaan zetten :(. En hopen op een goed plekje.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja met 30 weken een 3d echo is echt geweldig.
    Dat raad ik je absoluut aan!
    Wat balen van je paard zeg.. Ik hoop dat jullie een heel mooi en goed plekje vinden!

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Woehoeee! :D

16. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Oke :).
    Ja dankje, hoop het ook.

Heb zojuist een angelsound besteld :D.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik had mijne verkocht, dus moet ook weer een nieuwe hebben :p

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @bloem89 gefeliciteerd!!

@corina hoop voor je dat je snel een goed huisje zult vinden voor je paard..

@bloemm nog behoorlijk last van ochtendmisselijkheid dus;) hoop voor je dat t snel beter word..

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    een vriendin van me is net bevallen van een dochter!!:D ben super blij voor dr

20. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Liesje: Gefeliciteerd :D. Altijd leuk!! Dus binnenkort op kraambezoek?

Hilse: Succes straks in het ZH bij de gyn!!!

Bloemmm: Haha, vorige dus verkocht. Op naar een nieuwe dus :).

Ik vanmorgen even paardje gereden, even zonder zadel. Maar auw wat deden mijn borsten zeer met dat gehobbel :$. Zonder zadel geen succes meer haha.

Zo even omkleden en dan naar mijn moeder. Heb vanmiddag afspraak bij de opticien en ga even naar reisbureau. Kijken wat ze nog voor lastminutes hebben :D.

Deel Deze Pagina