Vriend voelt zich beter dus we gaan zo lekker even wandelen over het strand nog en wat drinken.. Spreek jullie snel weer! Knuffel!! X
Volgens mij heeft de rest er n beetje over heen gelezen.. maat je bent van harte welkom hoor om mee te kletsen en gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ Yasminn: Maar waar ligt het aan dan als je eerder af kunt studeren? Dat je zelf eerder klaar bent? en ja studeren na een zwangerschap lijkt mij ook best zwaar, maar dat is natuurlijk aan jezelf wat je zelf graag wil. Als jij denkt dat je het aan kan, is dat natuurlijk prima. Kan me voorstellen dat het lastig is. Vooral omdat op dit moment nog niets zeker is. Mijn opleiding is bijna klaar, je kan eerder stoppen als je er goed voor staat. En school moet akkoord gaan. Maarja tot de tijd dat ik zwanger ben, 9 maanden zwanger. heb ik nog maar een paar maandjes school. Mischien ben ik zelfs al klaar Als ik niet gelijk zwanger raak. Hopen van wel natuurlijk. Hoef niet nog jaren naar school gelukkig.
@Dinges: Welkom! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Je bent al 19 weken zie ik. Weten jullie al wat het wordt, of willen jullie dat niet?
Oh, je bent dus nog maar pas gestopt. Hoe bevalt het tot nu toe? Merk je al iets aan je lichaam dat je gestopt bent met de pil? Ben benieuwd wanneer je weer voor het eerst 'echt' ongesteld zal worden! Wij hebben een (starters) koopwoning. Deze zijn relatief een stuk goedkoper (duh, het is voor starters), maar ook wat kleiner dan een gemiddelde eengezinswoning. Wij hebben een ruime woonkamer, open keuken, twee slaapkamers en een vliering. Badkamer en (apart) toilet ruim zat en best een grote tuin (5m breed x 13m diep/lang). Hebben jullie al een huis op het oog of nog niet? Hoop voor jullie dat het huidige huis snel verkocht wordt, maar in deze tijd zal dat helaas niet zo gemakkelijk meer gaan... Ik ben net thuis dus Expeditie Robinson gemist. Maar heb het opgenomen, dus kijk het komend weekend wel terug. Maar geloof dat ze volgende week pas 'echt' beginnen.
@dinges89 leuk hoor!!! Hoe oud ben je als ik vragen mag? Gaat het zwangerschap goed? Wij gaan voor onze 2de ronde, erg spannend allemaal. Maar onverwachts zwanger worden leek me ook wel leuk, vooral als het welkom is natuurlijk . Nu is elke maand afwachten of het raak is of niet. Hoop dat ik niet al te lang hoeft te wachten. Weet je al wat het word?
Ja merkt meteen al wat aan mijn lichaam. De eerste paar dagen een vage buikpijn in mijn onderbuik. Dat is nu wel over en nu heb ik al 2 dagen hoofdpijn. Maar vind het opzich tot nu toe wel mee vallen. Oh dat is prima toch een starterswoning! En een tuin is ook heel veel fijn! Ja we hebben al 1 huis bekeken, die we eigenlijk wel heel leuk vinden. Een hoekwoning met 3 slaapkamer + zolderkamer, mooie woonkamer, keuken waar alles in is gebouwd, garage + tuin. En in een leuke kindvriendelijke buurt. Maar we gaan de komende periode ook nog andere huizen bekijken. Vind ik sowieso ook heel leuk om te doen! Je hebt nog verder niet veel gemist hoor van expeditie robinson, alleen nog maar voorstellen van de mensen die meedoen. Volgende week begint het inderdaad echt.
Oh dat scheelt inderdaad. Mocht je na je zwangerschap nog naar school moeten, zou het dus maar een paar maand zijn. Dat is vast nog wel vol te houden. Alleen dan nog een baan vinden in deze tijd is natuurlijk iets moeilijker. Maar je vriend heeft al wel een vaste baan toch? Wat scheelt weer!
@dinges89: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe is je zwangerschap tot nu toe verlopen?
Wat naar, die hoofdpijn... Dat vind ik altijd vervelender dan buikpijn. Het is allebei niet fijn, maar toch. Als ik mocht kiezen... haha! Klinkt goed, het huis die jullie hebben bekeken. Jullie werken allebei? Dat scheelt al een hoop. Als wij straks ook allebei een baan hebben (vl is net afgestudeerd en is nog werkzoekende) willen wij over een aantal jaar ook voor een groter huis gaan kijken. Maar voorlopig zitten we hier prima. We wonen er ook nog maar 1,5 jaar, dus we blijven hier even plakken, haha. Lukt ook makkelijk denk ik mocht er straks een kindje komen... Huizen kijken is en blijft leuk idd. Vind rondneuzen op Funda al leuk, haha! Niets gemist van ER dus... Ach, dan kijk ik het rustig vh weekend even terug. Geen haast dus!
Ja, We hebben ook bewust gewacht. Tot ik bijna klaar ben met mijn studie. Zodat ik niet zolang nog naar school hoef te gaan. Ml werkt fulltime, als de baby er is blijf ik voor een halfjaar of jaar thuis. Kan ik volop genieten van de beeb tot die 1 jaar is( intussen tijd ga ik werk zoeken). Maar we gaan nu pas naar ronde 2. Mischien duurd het pas een jaar tot ik zwanger ben. Dat weet je helaas niet van te voren. Ik hoop dat het deze maand raak is! En hoop dat iedereen die zwanger wilt raken snel zwanger word
Haaj meiden! Wilde eerst nog terug lezen maar mijn ogen vallen bijna dicht.. Vandaag bij mijn zus en het nieuwe huis van mijn ouders geweest.. Even 465 kilometer rijden op een dag.. Ben kapot! Vanmorgen zo misselijk dat vriendlief moest stoppen langs de snelweg.. Hield het niet meer binnen! Daarna ging het iets beter.. Meiden ik ga slapen! Liefs, Loes
Zo! Weer klaar voor vandaag. Morgen weer verder.. Ik ga snel slapen, ben kapot! Trusten meiden, tot morgen.
Meid toch! Vervelend is dat hè! Sorry meiden ik wou terug lezen maar heb enorme hoofdpijn en zit niet echt lekker in m'n vel dus ga gauw slapen, morgen weer een dag... Trusten! Xxx
Goedemorgen! Dinges: Welkom hier en nog gefeliciteerd met je zwangerschap . Gaat alles goed? Hilse: Ook al een baaldag gisteren he.... Hopelijk vandaag wat beter. Loes: Pff dat zijn nogal wat kilometers. Lekker geslapen? Isabel: Fijn dat je vriend zich alweer beter voelt . Bloemmm: Druk bezig he . Vandaag weer druk? Zo, ik ben net weer terug van de intake bij de VK. Leuk gesprek gehad . Goed gevoel erbij. Bloeddruk is idd aan de lage kant en advies is dus ook af en toe iets zouts te eten. Mijn bloedsuiker en ijzergehalte (HB) was prima. Ze hebben gelijk bloed geprikt. Was ik daar ook maar vanaf. Gelukkig niet flauw gevallen haha. En onze vakantie is besproken!!! Wij vliegen 12 sept. voor 11 dagen naar Tunesië!!! Wilden ip 8 dagen, maar 11 dagen was voordeliger. Dus ik kan mooi 10 sept naar de echo en daarna genieten op vakantie. We zitten all inclusive, met zwembad incl glijbanen. Hoop alleen dat tegen die tijd mijn misselijkheid afgenomen is!
Oh wat fijn Corina! Van de vakantie en de intake ook natuurlijk Hoop dat je je tegen die tijd beter voelt! Maar dat zal vast wel joh!