Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hoop het ook echt!!

Jij ook veel plezier vanmiddag bij de intake he :D.

Jeetje het is net herfst buiten. Harde wind, regen :(. Moet zo nog boodschappen doen, maar ik wacht nog wel even :).

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja mijn afspraak is om 14.00!
    Heb er zin in.. Ik hoop alleen dat Mira zo nog even wilt slapen, valt precies onder haar slaaptijd eigenlijk.

Ik vind dit weer eigenlijk wel fijn.. Hihi
    Ik voel me gelijk minder misselijk zo voor het raam en het windje!

3. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Dat is waar. Ik vond die warmte ook maar niks!

Ojee hopelijk kan Mira straks nog even slapen dan!

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Zo, heb goed geslapen dus kan er weer tegenaan vandaag.. Net op de weegschaal gestaan.. Ben ruim 2 kilo afgevallen.. Op zich niet gek nu ik zo misselijk ben en ik was wel te zwaar maar toch ben ik er niet heel erg blij mee..

Hoe is het met jullie?

Liefs,

Loes

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Loes ik ben bij Mira veel en veeeeeeel meer afgevallen..
    Dat is niets om je zorgen over te maken! Dat komt er na de 12weken wel weer aan! En je kindje merkt er niets van. Daarom ben jij ook zo 'op' al je reserves gaan eerst naar je kindje nu, dus jij hebt last van het afvallen, misselijk zijn!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben trouwens ook benieuwd hoeveel ik weeg straks.
    Heb geen weegschaal thuis!

7. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Lastig he dat misselijk zijn...weet er alles van helaas. Ik ben echt vanaf het begin af aan elke dag misselijk geweest (met overgeven), dus iedereen riep 'ach joh, als je straks de 12 weken voorbij ben is het zo over!', helaas denkt mijn lichaam daar blijkbaar anders over want hang helaas nog geregeld boven de pot 's ochtends. Ik ben op wonderbaarlijke wijze wel al 4kg aangekomen, maar dat komt denk ik ook wel omdat ik ondanks mn misselijkheid heel de dag blijf eten en ik een vrij laag startgewicht had.
    Met ukkie gaat het verder prima, gisteren zijn we goedgekeurd voor de 20 weken APK en hij (want ja, we krijgen een jochie) heeft nog even heel lief naar ons gezwaaid voor ie zich omdraaide en niets meer wilde laten zien hihi!
    Verder heb ik hier nog wel een klein buikje, als ik hem inhoudt kan niemand zien dat ik zwanger ben en volgens mij denken mensen op straat nu nog gewoon dat ik lekker veel gegeten heb, gelukkig weet ik beter en kan ik die uk wel lekker voelen schoppen en doen in mn kleine buikje:D.
    Wij hebben toevallig in de week dat we erachter kwamen dat we zwanger waren de sleutel gekregen van ons eerste koophuis (wonen wel al 3jr samen in huurhuis), het is nu bijna af, vriendlief legt als het goed is vandaag het laatste stuk van de vloer en mijn fornuis wordt vandaag geleverd...dus ik ben helemaal blij. Gelukkig was er ruimte voor gezinsuitbreiding, we hebben een huis met 4 slaapkamers gekocht...dus ik kan echt al niet meer wachten om me straks helemaal op de babykamer te storten!!
    Ik hoop dat het voor de dames die hard aan het oefenen zijn het snel raak is, ik merk dat ik niet echt de makkelijkste zwangerschap heb (ook niet echt een hele moeilijke, ik probeer realistisch te blijven), maar elke dag bedenk ik me wel weer wat een wonder is...dat gun je iedereen om daarvan te kunnen genieten!

8. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Haha hier ook geen weegschaal thuis, gelukkig wel op de sportschool die om de hoek zit en daar kom ik toch nog wekelijks :). Van een weegschaal thuis word ik echt te obsessief, sta ik er elke dag op...gek mens!

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Bloemmm.. Dat stelt me wel gerust..

Dinges, gefeliciteerd nog met je zwangerschap.. Ik heb je denk ik net gemist gister! Wat rot dat je zo misselijk blijft! Hoop toch nog voor je dat dat beter wordt.. Ik heb nu trouwens echt geen energie voor de sportschool.. Denk dat ik me abonnement maar op pauze ga zetten..

Wij gaan zo met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis en dan mag ik ook even bloed prikken.. Bleh.. Hoop dat het goed gaat.. Daarna gaan we lekker met zijn drietjes naar de prenatal..

Liefs,

Loes

10. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb ook weinig energie voor de sportschool, maar gelukkig train ik samen met mn moeder en die sleept me elke week weer mee. Helaas wel moeten stoppen met kickboksen want dat vond ik toch nogal link, maar ik sta toch nog wel minstens een uur in de week flink te zweten. Merk alleen dat opdrukken steeds lastiger word omdat ik nu met mn buik tegen de vloer kom hihi!

Succes met bloedprikken zo en veel plezier met shoppen!

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Dinges: Oei, wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent! En ook zelfs moet overgeven. Dat doe ik niet. En probeer het ook echt niet te doen (bang voor overgeven).
    Leuk dat jullie al het geslacht weten :D. Een jongetje dus!
    En wat fijn dat jullie nu een koophuis hebben met meer ruimte :). Straks dus lekker bezig met inrichten!

Loes: Vanmorgen overviel de VK mij met het bloedprikken. Wist niet dat ze dat zelf deed. Maar dat heeft mij geholpen. Geen tijd om me druk te maken haha. En ben daarom ook niet flauw gevallen. Succes straks en veel plezier bij prenatal!!

En weegschaal. Onze batterij is leeg, moet nog nieuwe kopen. VK heeft me niet gewogen. Binnenkort maar even weer wegen.

Nou ik zal eens gaan stofzuigen. Weekend werken (als dat een beetje wil), dus dan geen tijd.

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Loes, succes meid! Het komt goed! Niet kijken, misschien een liedje luisteren? Of iemand waar je mee kunt praten..
    En dat je daarna wat leuks hebt verdiend bij de prenatal:p hihi..

@Dinges, gefeliciteerd met je zwangerschap! Al een heel eind zeg hihi!
    En wat ben je fanatiek met sporten haha! Doe ik je niet na :p
    Ben wel van plan om te gaan zwemmen.. Misschien kan ik Corina strikken om samen te gaan :D:D:D

13. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Hilse, nouja fanatiek valt wel mee hoor... ben de afgelopen jaren wel altijd veel lichamelijk bezig geweest, ook met mn werk (was vuilnisvrouw), maar helaas ben in ontslagen toen ze erachter kwamen dat ik zwanger was, dus zit al een tijdje thuis...dus het minste wat ik kan doen om mezelf in beweging te houden is naar de sportschool gaan (ok, naast huishouden, spullen inpakken en klussen natuurlijk ;)).

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey meid! Ik begrijp je wel, heb het soms ook ff gehad zoals jou want ik ben zelf ook nog aan het studeren laaste jaar nu ik moet tot juni en dan ben ik klaar dus als ik nu zwanger zou raken dan zou ik ook bevallen in mijn afstuderentijd (wel weet ik van school dat ik daarna nog een jaar door zou kunnen gaan en dan zou kunnen afstuderen) dat geeft dus voor mij wel een fijne garantie.. maar de keuze hebben wij gemaakt om er toch maar voor te beginnen omdat vl matig zaad heeft en we dus niet wisten hoelang we er over zouden gaan doen om een kindje te mogen krijgen want als ik nu kijk zijn we nu al een jaar bezig dus wie weet hoelang het nog gaat duren bij ons :( We wachten gewoon elke keer ff af ;)
    Maar ik snap je gevoel wel... je wilt het zo graag je kunt niet meer wachten omdat je ook zo graag zwanger wil worden ik heb/had precies hetzelfde maar heb uiteindelijk toch de keuze gemaakt wat bij ons paste waar we samen voor wouden gaan en dat is dus toch op naar zwanger worden geworden ;)
    Praat er samen goed over met vl leg je gevoelens uit en zeg tegen hem dat je twijfeld en anders zou ik even een maand of 2 veilig vrijen dus met ''condoom'' (klinkt heel raar :p) dan hoef je ook niet aan de pil te gaan... succes meid! En als er wat is je kunt gewoon je hartje luchten hier ;)!

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Aaah super leuk ideee van jou isa :D!!! Dat gaan we doen ja... en ik ben gek op geboorte kaartjes!!!!!

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja moeten we zeker doen! Super leuk hihi'

17. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ love Heej meid, wat leuk! ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn. Wij gaan ook voor een baby. We hebben hierover al een tijd geleden over besloten. Het ging mij meer om de timing kwa afstuderen. Kreeg gister ineens te horen dat we Miss eerder klaar kunnen zijn. Maar we gaan er toch voor!!! School geeft niet echt een garantie. En de vraag is natuurlijk wanneer het raak zal zijn. Ik ben zo bezig met baby zwanger worden, dat ik het met elk besluit betrek. En soms teveel vooruit denkt. Maar dat moet ook wel! Zodat het straks goed geregeld is. Dit word onze 2 ronde, hoeveelste ronde ben jij? Nou dan hebben we twee studerende to be mama"'s op het forum. Hoop voor je dat je snel zwanger bent.

18. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ Isa dat is idd een super leuk idee? En heb je al knal posi ovu test? Of nog niet ?

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    hey meiden, wou toch ff met jullie delen dat ik met vriendlief over ga hebben om morgenochtend te testen als mijn temp nog goed is..
    word helemaal gek hier namelijk, hele week al verkouden, vanochtend eerst nergens last van maar n goed halfuurtje na t ontbijt werd ik misselijk (leuk onderweg naar t werk).. tijdens t werk geen last, afleiding:p, kreeg wel last van me onderrug heb ik nu nog.. en had trek dus beetje gegeten en nu weer misselijk..
    dus ik hoop dat me vriend t met me eens is om morgenochtend te testen, ben wel heel nieuwsgierig hihi

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Gaat de goede kant op meisje!! Ik hoop snel dat je ei er is dan kun je klussen hahah.. :p
    Hoeveel van die dingen heb je wel niet mee genomen ik heb een pakketje daar zitten er maar 5 in, best weinig :O

Deel Deze Pagina