Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Daar sluit ik me bij aan Isa.. wil er nog ff heel goed over nadenken omdat ik dan als ik dan nog niet zwanger ben al anderhalf jaar bezig ben en ik ben heel bang als ik jullie allemaal zie en als ik daar rond loop dat het me te veel word.. ik wou het jullie nog zeggen maar vind het heel moeilijk want ik wil eigenlijk niks liever heel gezellig mee en jullie natuurlijk in het echt ontmoeten.. daarom zeg ik ook moet er echt even goed over nadenken ;)

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Welkom meid!! Gefeliciteeerd met jullie 1e kindje.. gaat alles goed met jou en de kleine??

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Wat vervelend meid! Idd dan maar ff iets meer zout eten.. ik vind die drink bilion wel lekker ik weet ff niet meer van wat voor merk maar daar heb je ook zakjes van, misschien is dat wel een idee voor sóachtends ;)
    Wat lekker op vakantie heeerlijk :D!
    Lekker van genieten meid wauw!!

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik zou me niet te druk maken meid, het komt allemaal wel goed zo denken wij ook maak me ook vaak te veel zorgen over dingen maar merk dat ik daar erg aan onder door ga en soms echt een beetje afstand van moet gaan doen.. Wij zijn momenteel bezig met ronde 11 maar ik verwacht dat ik ongesteld ga worden en naar ronde 12 ga dus dat we al een jaar bezig zijn.. helaas we willen het beide heel graag.. maar we moeten veel geduld hebben ;) Hoop voor jou dat het ook snel raak is en dat je nog lekker door kunt gaan met je opleiding ;)

5. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik zie nu net dat mijn banner stil staat, had hem veranderd maar hij is niet goed gegaan haha.. ff een nieuwe in doen :p Maar dat doe ik vanavond wel ben nou lekker vrij en ga lekker naar huis & ff gezellig langs oma :)

fijne dag nog meiden!!

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    wat is t hier rustig!!!.. niemand iets te melden??:p enige wat ik te melden heb dat echt gek word.. misselijk, lage rugpijn.. hoop dat me vriend t met me eens is om morgenochtend te testen

7. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Corina: mijn bloeddruk is ook aan de lage kant, ben veel duizelig en zie ook af en toe tracers (ken je dat...van die soort lichtgevende balletjes in je ooghoeken die bewegen). Als ik merk dat ik weer laag zit neem ik indd vaak een Opkikker (drinkbouillon) en ik zorg dat als ik buiten de deur ben ik altijd dropjes bij me heb.

@ xxlove: Dankjewel, ja met uk gaat het prima, ik heb zo mn momenten, net ook weer ineens vanuit het niets in huilen uitgebarsten, gekke hormonen! Gelukkig kan ik dan 5 minuten laten wel weer om mezelf lachen hoor.
    Hoop voor je dat 11 jullie geluksnummer gaat zijn en je straks niet een volgende ronde in hoeft!

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

@dinges, dat had ik gisteravond zeg.. Maar duurde wel langer dan 5min:p
    Had ook een drukke dag gehad..

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer

Leuk om over je te lezen!!! Fijn he de 20 weken echo..
    Heerlijk om te horen dat alles (wat ze kunnen zien) goed is met de kleine! Lekker genieten! Wel balen van de misselijkheid zeg!
    Hoe is het bloedprikken gegaan?
    Ik moest ook vandaag :( Bah...

Spannend meis!!!! Ik zal morgen ochtend vroeg klaar zitten als jullie besluiten te testen.. Hahaha!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Was erg gezellig bij de verloskundige vanmiddag! Heel fijn om ze weer te zien :D
    Je hebt toch al een hele band met ze op gebouwd..
    Ik moest ook bloed laten prikken trouwens, ik dacht dat ik dat bij Mira niet had gehad, maar omdat ik toen 2x in het ziekenhuis had gelegen hebben ze dat toen gelijk gedaan zeiden ze..
    Nou aan de ene kant beter, dus kon er niet over nadenken en was ik er gelijk vanaf.. maar mevrouw muts bij de bloedafdeling prikte 3(!!) keer mis.......
    Toen iemand anders gehaald en die deed het gelijk goed.. Bleh!
    Ik dacht even dat ik van mijn stokje ging, maar bleef gewoon nog even een paar minuten liggen :D
    Mijn bloeddruk was perfect alleen net als Loes 2 kilo afgevallen.. Had ook niet anders verwacht met al die misselijkheid, maargoed.. Dat zit er straks wel weer aan!
    Net gegeten bij de Burger King (Had ik trek in :p) en nu zijn we thuis.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    xxLove; Heel begrijpelijk hoor meis! Ik zou dat ook niet zien zitten! *Knuf*

12. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Haha.. die bloemm.. zal jullie vanavond laten weten wat me vriend zegt.. testen of wachten, ben bang wachten;), hoop testen:p

13. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hilse: Heb je al even gesproken over het zwemmen. Lijkt me leuk :D. Hebben we het na de vakantie wel even over!

Liesje: Spannend hoor. Morgenochtend testen lijkt mij een goede dag. Ben benieuwd. Hopelijk is je vriend het ermee eens!

xxLove: Ik snap je keuze over de 9 maanden beurs. Als je al een tijdje bezig bent, snap ik dat het ook moeilijker is om andere mensen zwanger te zien (worden). Hoop ook voor jou dat jullie wens snel uit mag komen! 11 rondes verder alweer, sjonge. Dat is al best een poos :(. Sterkte!!

Dinges: Ook een wat lage bloeddruk dus. En die tracers waar je het over hebt, heb ik ook wel. Ik heb vanmorgen ook zoute dropjes gekocht en zal vanavond even wat in mijn tas doen. Weekend werken, dus dan maar dropjes eten als ik weer duizelig word.

Bloemmm: Ook een leuke intake gehad dus! Fijn dat het bekenden zijn hihi. Balen dat het bloedprikken niet in 1x goed ging, auw. Zijn geen fijne prikjes.
    Lekker hoor, eten van de burger king!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja er is alleen 1 vervanger bij gekomen en 1 nieuwe.
    Die ga ik de volgende keer zien :D
    Mijn eigen verloskundige die de bevalling van Mira is begonnen is zelf bevallen vorige week!!! Wel heel bijzonder, maar wel jammer dat ik haar nu pas later ga zien :p :p

15. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Oke, toch wat nieuwe mensen. Hoe groot is het team daar?

De VK waar ik bij zit, zijn in principe met hun 2en maar ze hebben nog iemand op de achtergrond. Dus heb wel meeste kans op dezelfde VK :). Vind ik wel fijn.

Vond het wel heel gek toen ze vanmorgen vertelde over de bevalling. Dat zij er dan bij is enzo. Wist ik wel, maar het klinkt ineens veel dichterbij :). En heb daar ook zo'n zin in! Lijkt me zo speciaal (ondanks de pijn). Nu eerst genieten van de zwangerschap haha. Gelukkig voel ik me vandaag al beter als gisteren.

16. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Zo tijdje niet online geweest..:p Welkom nieuwe meiden,gezellig!

Ik heb vandaag een glucose test gehad. wat was dat vreselijk zeg! er zaten een stuk of 5 andere vrouwen in dezelfde ruimte als ik,en tijdens het prikken kreeg je dus geen privacy!

Uiteindelijk was een andere vrouw het met mij eens dat je wel wat privacy verdiend als je geprikt word,helemaal als het je ding niet is! zij ging uiteindelijk naar een andere afdeling om geprikt te worden..
    Ik was als nr 3 aan de beurt,maar ben op de gang gaan staan om als laatste geprikt te worden:p als ik er naar had moeten kijken ging ik dus echtniet he haha

Gelukkig waren er voor prik nummer 2 wel hokjes! Nu nog wachten op de uitslag..:)

xx

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Corina; Hier zijn het er 4(+1 vervanger) :D
    Ja dan komt het wel allemaal heel dichtbij he! Heel spannend :D
    @Aman; jij ook al geprikt dus! Haha wat een prik-dag vandaag zeg..
    Gaat voor de rest alles goed met je?

18. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Bloemmm Ja idd haha :D
    Ja het gaat wel goed hier,soms wat pijnlijke steken maar dat is ook wel in 5 min weer over gelukkig :)
    Maar ik ben zooooooo BOL geworden hahaha (zal binnenkort wel een foto plaatsen)
    Met jou ook alles goed hoop ik? (heb niet alles terug gelezen ;) )

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja hoor, hier ook alles goed!
    Genieten hoor van dat buikje.. Haha
    voor je het weet is ie weg en ga je dat buikje missen :p

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Bloemmm, jeetje wat stom zeg dat ze zo vaak mis prikte! Had je je aders verstopt?:p
    Laat ze eerst maar weer gaan oefenen op een pop dan hahaha!

In het ziekenhuis op de vk poli zijn er natuurlijk heeeeel veel vk's. Maar als ik op de woensdag poli blijf krijg ik wel steeds dezelfde (zijn dan 2 in dienst) dus dat scheelt:)

Vanmiddag een brief gekregen van het ziekenhuis, heb op 14september om 13:30 een afspraak voor nekplooimeting. Heb afgelopen keer al bloed geprikt daarvoor, 5 buisjes minder :p
    Nog meer die de combinatie test doen/hebben gedaan?

@Amann, hihi je bent ook alweer een heel eind! Leuk zeg! Ben benieuwd naar je buikje! :)

Even in kleur voor Isabel :D:D

Deel Deze Pagina