Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1989

Angel1989 Lid

27 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    haii Dames
    voor het lijstje

Angel1989 22 jaar 1e ronde.1e kindje NOD 21sep

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij doen de combinatietest niet Hilse.
    Hebben we bij Mira ook niet gedaan, we zijn beide nog erg jong en daarnaast zouden we niets met de uitslag doen.. Dus onnodig :D

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oke! Dan is het idd onnodig! :)
    Ik dacht ach waarom niet haha, ben ook nog erg jong maar vl wel wat ouder :p

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja dan begrijp ik het ook wel hoor!
    Er zit maar 10 maanden tussen mij en mijn man (hij is ouder)
    dus ja, de kans is inieminie klein. Het kan natuurlijk altijd, maar daar gaan we niet vanuit.

Ook even voor Isa; 25 september Controle Verloskundige!

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloed prikken ging goed! Vrouw was heel erg vriendelijk en gaf me alle tijd die ik nodig had.. Mijn vriend schrok wel van het aantal buisjes! Ze had de stoel voor mij op ligstand gezet dus heb lekker mijn ogen dichtgedaan.. En we hebben lekker gekletst over van alles en nog wat.. Daarna gaf ze me alle tijd voor we weer weg gingen.. Perfect! Volgende keer gewoon weer daarheen..

Na het ziekenhuis lekker met de toekomstige oma naar de prenatal.. Ik heb een speentje gekocht met daarop I love opa en twee zwangerschapsbroeken..

Eenmaal thuis helemaal kapot! Ben lekker op de bank gaan liggen en heb 2 uur geslapen! Blijkbaar had ik het even nodig..

Liefs,

Loes

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Aman: Zo, alweer 25 weken dus! Schiet op zeg. Ben benieuwd naar je buik :D.
    Jij ook geprikt vandaag dus. Wat jammer van de privacy. Kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt.

Hilse: 5 buisjes bloed :$. Zo dat is nogal wat haha. Fijn dat je al bericht hebt over de combinatie test :).

Bloemmm: Denk dat wij de combinatie test ook niet doen. Ook zelfde redenen als bij jou. Beide nog jong en geen afwijkingen in de familie wat betreft open ruggetje, down syndroom etc.

Loes: Bloedprikken overleeft dus :D. Hoeveel buisjes hebben ze geprikt dan? Bij mij was er maar 1 buisje nodig. Het hb en suiker deed ze gelijk met een druppel bloed uit het ene buisje.
    En dat slapen na een drukke dag komt me bekend voor! Heb het idee dat ik dagelijks een middagdutje nodig heb nu...

7. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dankjewel meiden!! Het hakt er wel ff in dat je al met ronde 11 bezig bent hoor hoop zo dat het een keertje raak is en dat ik ook eindelijk met jullie kan mee praten (en natuurlijk de anderen ook die gun ik het ook van harte :)), het blijft moeilijk hoor.. maar eens zal het wel komen ;)!

Ik ga er weer vandoor misschien kom ik vanavond nog ff spieken maar misschien ook niet haha.. ik ga namelijk uit.. wel nuchter blijven natuurlijk voor de zekerheid je weet maar nooit.. :D!

Fijne avond meiden!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dikke knuffel xxlove! Ik gun het je zo enorm!
    Zo af en toe voel ik me wel een beetje rot tegenover jullie..
    Ik heb er immers al één, niet dat een tweede minder belangrijk is hoor! Maar jullie weten wat ik bedoel.. Ik gun het jullie allemaal zo enorm!

@Corina; Hier ook 5 buisjes :(

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf niet gekeken maar mijn vriend zei dat het 8 buisjes waren :$

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ga wel testen morgen.. als temp nog goed is... Vriendlief wil zich r niet te druk om maken.. die zei dat maar moest zien, dus dat word n test.. meiden ik knijp m nu al.. of zou ik dan toch wachten tot zondag of maandag?? Aaaah word gek..

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden heb op de Facebook site gezet hoe je bij wehkamp voor bijna niets luiers kunt bestellen..

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dat is niet waar Loes, lees de topic op Zp maar eens en mijn reactie op Fb!

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @luiers, jammer voor iedereen die t kan gebruiken maar zou idd ook nooit uitkunnen voor leverancier..

@testen, meiden ik durf niet.. ben zo bang voor negatieve test, ga proberen te wachten.. maar miss denk ik daar morgen wel weer heel anders over *zucht* wat moet ik met mezelf beginnen

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Testen testen testen :D

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Wil je ruilen bloemm?? Dat jij voor mij test:p ben echt als de dood...

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik test met liefde voor je :D

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hahaha.. waarom durf ik nou niet aaaaaaaahh!!!!!!! Zie wel ff denk ik morgenvroeg, zal schoon opvang bakkie wel klaar zetten voor geval heel nodig moet hihi en wel besluit te testen

18. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Zo..echt een pechdag hier vandaag. Onze auto is kapot :( Stonden vanmiddag langs de snelweg met pech en auto moest weg geslepen worden.
    Motor werd veel te heet en er kwam rook uit de motorkap.
    De garage heeft al een onderdeel vervangen (inmiddels zitten we al op 200 euro kosten) maar het is nog niet helemaal goed.
    Ze gaan er morgenochtend weer mee bezig, dus dat word nog even afwachten.
    Ik baal echt zo ontzettend van het geld, mn vriend heeft afgelopen weekend gewerkt en deze week ook veel overuren. Dus lekker veel extra geld dachten we om te sparen voor dingen in ons nieuwe huis en natuurlijk voor ons toekomstig kleintje. Maar hij heeft dus gewerkt voor de auto :x

Haha dus heb het even gehad voor vandaag. Zo maar lekker naar bed!
    Reageer morgen weer wat uitgebreider hoor!

@ corina1989: Fijn dat het zo goed ging bij de vk! Boullion enzo is ook heel goed voor extra zout. En heerlijk joh tunesië, en all inclusive is helemaal ideaal.
    Voordeel van een last minute is ook weer dat je er niet meer zo lang op hoeft te wachten.

@ dinges89: Wat vervelend joh die misselijkheid! Hopelijk ben je er zo gauw mogelijk van af. Maar je hebt gelijk, als je bedenkt waar je het voor doet verzacht de pijn natuurlijk wel heel erg.
    Klinkt goed hoor, het huis! Leuk straks met de babykamer bezig.

@ liesje88: Ben heel benieuwd voor je! Hoop het echt!

@ Bloemmm: Ohh 3 keer bloedprikken is geen pretje, gebeurde bij mij ook altijd! Komt waarschijnlijk omdat je aders wat dieper liggen.
    Maar heel fijn dat je bloeddruk etc. goed was!

@ loes1990: Gelukkig dat bij jou het bloedprikken goed ging! Nog iets leuks gekocht bij de prenetal?

@ xxlove06: ik hoop echt voor je dat het deze ronde bij jou raak is meid! Ik gun het je heel erg!

@ ann 87: Jaa huizen kijken is inderdaad heel leuk! Haha mn vriend en ik zitten bijna elke avond op Funda. We gaan straks ook heel veel bezichtigingen plannen, zo hebben straks volop keus en kunnen we de huizen een beetje met elkaar vergelijken.
    Mijn vriend werkt 40 uur en soms meer en ik rond de 27 uur.
    Jaa als ik jou was zou ik daar ook eerst even lekker blijven wonen, kun je misschien ondertussen ook nog even lekker wat sparen want een groter huis is natuurlijk ook hogere kosten.

@ Yasminn: Ik duim met je mee meid, dat je deze ronde zwanger word!

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @maulona balen joh dat de auto dan stuk gaat, dat soort pech gebeurt hier ook regelmatig... Heb je beetje gespaard moet r iets stuk gaan of vervangen worden ( hier was t n distributieriem, gelukkig kon schoonpapa met vriendlief samen m r om zetten heeft veel gescheeld kwa kosten).. en dank je voor t meeleven ik hoop t ook zo..

Ga nu naar bed want ben echt behoorlijk beroerd, lees uitermate misselijk..

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Meiden, ik zal morgen wel ongi worden, temp was goed, maar test omowit:(

Deel Deze Pagina