Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Goeiemorgen meiden! Ik lig hier op de bank heerlijk wakker te worden met een bakje thee en een knorrend kitten op mn buik, dat is zijn nieuwe favoriete plekje, zo lief :). Straks vl maar eens wakker maken, dan samen naar de verloskundige en daarna door naar de Hornbach voor de laatste klusspulletjes. Oh ik ben zo blij, vl heeft gisteren mijn mooie nieuwe fornuis aangesloten en de koelkast op zn plek gezet dus nu hoeven er alleen nog wat planken gemaakt te worden en dan is mn mooie keuken af, kan ik weer helemaal los met taarten bakken:D.

2. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen meiden :).

Zo heb een druk weekend achter de rug, dus even niet op ZP geweest. Heb beide dagen gewerkt van half 8 tot 4 en daarna steeds ook weer weg. Gisteravond bij vl zijn ouders bbq gehad. Was wel lekker, maar wat had ik gisteravond een buikpijn toen ik thuis was :(. Echt maag/darm krampen. Geen overgeven of diarree, maar het zat me erg in de weg.

Nu gaat het wel weer. Ga zometeen naar het gemeentehuis om paspoort te regelen. En boodschappen doen. Daarna naar paard. Vanmiddag vliegtickets ophalen en bij vriendin op visite. Weer een drukke planning :).

Bloemmm: Heb je buikfoto gezien. Mooi hoor!!! Wat gaat dat hard met de 2e dan zeg.

Dinges: Veel plezier straks bij de verloskundige! :D En een nieuw fornuis dus. Leuk joh!

Isabel: Ben benieuwd wanneer je een knal test hebt! Klussen maar :D.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Niet heel veel tijd om alles terug te lezen.

Oja gisteren heeft vl mij verrast!!! Hij had de woonkamer verbouwd hihi. Alles anders neer gezet en tafel geverfd. Echt super leuk geworden zo :D. Ben er heel blij mee!

3. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden,

Gisterenavond thuis gekomen van een geweldig gezellig weekend in Friesland :) geen puf om hier nog even te komen kijken en jullie hebben weer super veel gekletst.. Maar geen tijd om allemaal te lezen, sorry! We hadden in Friesland prachtig uitzicht, als je uit de caravan liep keek je uit over de IJsselmeer, zo mooi! De mannen hebben 2 dagen gezeild en ik ben met m'n vriendinnetje zaterdag wezen winkelen in sneek en zondag hebben we onze nagels gedaan.. Gisterenavond als afsluiter echt heerlijk uit eten geweest bij de Italiaan en toen weer terug naar onze lieve Luna..

1 probleem, gisteren was ik enorm schor en heb vandaag helemaal geen stem meer maar moet vanavond werken....!!!!

Straks om 13.00 uur kan ik een pakketje ophalen van babyshoppen, heb echt geen idee wat het is!

4. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Wonderwensje: Gezellig weekend gehad dus!! :D Wel balen nu van je stem zeg. Heb ik ook wel eens gehad. Erg vervelend maar vooral erg vermoeiend. Veel drinken en niet teveel praten :). Werkse vanavond!!

Meiden, ik heb vanmorgen de angelsound gebruikt en heb het hartje duidelijk gehoord!!!!! :D Sjonge wat een mooi geluid. Hoorde mijn eigen hartslag op de achtergrond. En wat een snelheid joh, dat kleine hartje ;). Maar hij/zij doet het :D. Toch een fijn idee!!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Corina; Leuk is dat he! Geweldig ding is het!
    @Wonderwensje; Balen van je stem, maar wel fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Ik hang al de hele ochtend boven de WC. Echt balen Bleh!

6. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Bloemm: Sterkte meis, hoop dat het snel een beetje wegtrekt!

@ Corina: Heerlijk he dat hartje, kan die grijns nooit van mn gezicht krijgen als ik dat hoor :D.

@ Wonderwensje: Oeh spannend een pakketje waarvan je niet weet wat erin zit! En sterkte met je keel.

Hier alles prima, net terug van de verloskundige. Weer een kilootje erbij sinds de vorige keer, baarmoeder groeit goed en mijn bloeddruk was gelukkig wat gestegen :). Hartje was weer heerlijk om te horen en verloskundige heeft ook nog ff benadrukt dat mijn buik een heel normale grootte heeft voor een eerste kindje. Mijn dag kan niet meer stuk dus!

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hi girls!

Ik heb net als corina vanmorgen ook het hartje gehoord met de angelsound! Super is dat zeg!! Bleef maar glimlachen hihi:D
    Heb het ook opgenomen op de laptop. Wel beetje verdraaid geluid krijg je daar van.. iemand ervaring?
    Maar het is wel gelukt trouwens :p hihi
    Zal eens kijken of ik dat ook kan posten in mn fotoalbum :):)

Vanmiddag Nora wegbrengen..
    Van te voren samen met Corina even in de stad kijken voor een mooi tshirt! :)
    Heb gister nog een zwschaps legging gekocht, had al een 3kwart nu een lange :p hihi

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ooohh en speciaal voor liesje :D hihi!

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ziet er mooi uit hilse!!:D lief dat je speciaal voor mij neer zet haha.. was wel klein beetje nieuwsgierig.. hier nog geen ongi maja dag is nog maar op de helft

10. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Corina, jaa is echt heel vervelend! Zit nu met een kop thee met honing op de bank.. Ik probeer niet veel te praten maar vanavond met het werk gaat dat moeilijk!
    Nogmaals, echt super van het hartje om te horen :D

Bloem, wat naar meis :( sterkte!

Dinges, ja ben echt heel benieuwd haha! Fijn om zulke berichten terug te krijgen van de verloskundige! :D

11. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Dat klinkt als een heel gezellig weekend! Fijn dat jullie zo genoten hebben. Hoe is het nu met je stem? Het kan zó vervelend zijn dat je geen stem meer hebt... Heel vermoeiend ook. Benieuwd wat er in het pakketje van babyshoppen zit!

Wat bijzonder dat je het hartje thuis ook kunt horen met zo'n angelsound. Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen, maar het klinkt echt geweldig. Mocht ik zwanger raken volgend jaar, wil ik dat denk ik ook wel!

Wat fijn te horen dat het allemaal goed is met jou en met jullie zoontje. En extra fijn voor jou om te horen dat je kindje een normale grootte heeft. Geniet van dit moois en van je dag!

Wauw, jij dus ook het hartje kunnen horen thuis. Bijzonder!! Ben benieuwd of het filmpje lukt, kan ik eens horen hoe dat is. :)
    En wauw! Wat een mooi buikje heb je al!! Kan het bij jou nu ook sneller groeien omdat je al eens zwanger bent geweest? Of kan dat niet omdat dat is uitgedraaid op een mk? Ziet er mooi uit, meis!!

& @Bloemmm: Vervelend meis, dat je zo misselijk bent. Hopelijk knap je gauw op. Knuffel!

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gaat al ietsjes beter! Ga zo even een luchtje scheppen als Mira wakker is..
    Mooie buik Hilse!!! :D

13. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Even vlug een vraagje aan jou bloem. Op welke dag had jij een positieve ovulatiest?! Mijn test is nog niet positief.. hoop vanavond wel hoor :p

Heb verder niet terug gelezen dames, sorry!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh daar vraag je me wat Isa.. Haha
    Ik heb 'm niet bewaard, maar ik herinner me goed dat het 1 dag na mijn banner was.. Dus ik denk op dag 16!(op een cyclus van 30!)

15. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha leuk die foto zo!!!
    Hoop dat ie snel positief is :D

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ik duim voor je Isa dat ie gauw donkerder word..

18. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Isa, hopen dat je snel een positieve test hebt meid!

Bloem, gelukkig is het al wat minder.. Het is heerlijk weer om een luchtje te scheppen!

Ann87, stem wordt alleen maar slechter en slechter. Helemaal als ik 5 minuten achter elkaar moet praten, dus hoop echt dat het vanavond een beetje gaat met werken..

Pakketje, het was m'n kraampakket van m'n zorgverzekeraar hahahaha! Vind alleen wel raar dat er op die bon dan babyfashion stond.. Maarja maakt niet uit :p

19. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Heee meiden.
    Allemaal een fijn weekend gehad?
    Het gaat hier weer iets beter gelukkig.
    Geld van de auto is wel duur, maar niet zo duur als verwacht gelukkig!:D

@ Bloemmm: Heb stiekem ook even naar je foto's gekeken op je profiel. Ze zijn inderdaad prachtig! En heel leuke babykamertje! En wat een mooi meisje in Mira!

@ Hilse: Fijn inderdaad dat je dan even alle rust weer voor jezelf hebt en dat vriendjelief natuurlijk snel weer terugkomt.
    Het lijkt me ook echt zo bijzonder, zo,n angelsound. Haha ik zou als ik jou was er elke avond eventjes na luisteren voor het slapen gaan.
    Mooi buikje heb je al hoor!!

@ Sophia89: Hoop ook voor je dat je ovulatietesten snel donkerder worden!

@ Dinges89: Hoe ging het bij de vk? En leuk klussen aan je huis! Vooral als het bijna af is, haha.

@ Wonderwensje: Dat klinkt als een leuk weekend! En wat zat er in het pakketje? :D

@ Corina89: Ahh wat mooi he, om te horen!! Veel plezier vanavond!

@ isabel olivia: Ben ook voor je aan het duimen meid, dat het maar snel donkerder mag worden!

20. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Hoi Meiden
    Zoals beloofd mijn buik foto :D
    (Ik hoop dat ie het doet!)
    Oh en op FB staat evt de grotere versie