Amann leuk! Hilse goed uitrusten!! Is n verplichting Hier, geen ongesteldheid gevoel wachten maar verder af wat r gaat gebeuren..
Hee meiden. Ik heb natuurlijk al het een en ander opgezocht over eisprong etc. En ook gelezen dat je rond je eisprong afscheiding hebt waar je draden van kan trekken. Dat viel me op toen ik net op de wc zat, ik kon er inderdaad draden van trekken. Zou het dan kunnen dat ik dan bijna mijn eisprong heb? Het zou wel een beetje kloppen, 21 augustus was de 1e dag van mijn ongesteldheid (wel nog van de pil)..
En bedankt voor jullie lieve berichten over mijn foto's!!! Stelletje lieverds Leukomteweten; Ik kon geen pepernoten vinden.. Dus heb maar een pak schuddebuikjes gekocht! Die heb ik overgegooid in een bakje en zit ik nu op te eten! Haha moet toch wat
@ Maulona: Sorry ik kan je vraag niet beantwoorden, mijn ei sprong zonder dat ik het door had... Fijn verder dat de prijs van de reparatie van jullie auto meeviel. Wat was uiteindelijk het probleem...toch die lekke koppakking waar je het over had of een probleem met de thermostaat of radiateur (sorry...autoknutselfan hier) En qua klussen aan huis ben ik het inmiddels goed zat hoor (we hebben 1 juli de sleutel gekregen). Gelukkig is het inmiddels bijna af, we zijn langzaamaan ook al wat spulletjes aan het overbrengen...kan niet wachten tot het af is! @ Amann: Wat een mooie buik heb je! Je ziet er heel gelukkig uit op de foto. @ Liesje: Ik duim heel hard met je mee dat je ongi uitblijft!! Pffff ik ben kapot hier, net nog wat dozen ingepakt, mag nu van mezelf ff met mn benen op de bank en mn ogen dicht...dan straks grote boodschappen doen voor de bbq die ik last minute bedacht heb voor morgen met ouders, broertje+aanhang en opa en oma om mijn verjaardag die ik niet ging vieren ivm verhuizing stiekem toch een beetje te vieren haha.
Aaaaaah Bloemm nu heb ik gelijk trek in schuddebuikjes...nouja, dan zet ik die ook maar op mn boodschappenlijstje voor zo !
Dinges, van mij mag je ook met de voetjes omhoog hoor sorry ben in n melige/vervelende bui Bloemm, tja als je geen pepernoten kan vinden dan maar zo is toch zo'n beetje t zelfde.. Oh ja was vergeten op te reageren, maar maulona gelukkig maar dat de kosten mee vielen.. is altijd vervelend en duur genoeg..
Wauww Amann! Wat een mooie buikfoto! Je straalt helemaal! En mooi dressoir en gave schilderijtjes ook nog!
Weet je wat lekker is: schuddebuikjes samen met hagelslag op een boterham! Heb je toch nog een beetje chocoladepepernoten-gevoeltje
Voor jou ook spannend dus Heb je vandaag nog moeten testen of was 'ie gister al positief? Ben benieuwd! Graag gedaan hoor meis! Het is hier inderdaad lekker druk soms Gebruik jij trouwens iets van ovulatietesten? Klopt inderdaad! Het tweede streepje moet even donker of donkerder zijn dan de controle streep Ik heb nu twee keer per dag getest maar normaal heb ik er ongeveer 5 á 6 nodig als ik 1x per dag test! Zijn wel duur trouwens die jij hebt joh! Hoe ziet je testje er nu uit meis? Miste je al hier Lekker druk weekendje gehad dus! En wat super lief dat je vriend je heeft verrast. Ben benieuwd hoe het eruit ziet Ik herken de pijn aan de darmen/maag ook heel erg van toen ik zwanger was.. Werd er ook echt wakker van! Bah, hopelijk snel beter! Wat super leuk zeg! Even een weekendje er tussenuit Klinkt als een heel gezellig weekend! En hopelijk gauw je stem terug Lekker thee en proberen toch een beetje te rusten! Waaaah wat leuk meiden Super handig zo'n ding! En ook echt gezellig, volgens mij spreken jullie wel vaker af hé? Leuk! Heel mooi buikje Hilse! Ik las trouwens tijdje terug dat je ook gevoelig bent voor striae. Heb je dat al gemerkt op je buik/heupen?
aah lieve reactie Dankjewel meid Pak nog fftjes je rust idd,wel gezellig morgen bbqen veel plezier alvast! dankjewelll hihi Deze foto is toevallig gemaakt bij mn schoonouders..maar ons eigen dressoir heeft er wel iets van weg Wat gaan jullie vandaag eten meiden? ik heb nu net kipfilet gesneden en de nasi ''prut'' is gemaakt ik kan alleen geen rauw vlees aanzien :x maar ik MOET vanaf nu koken omdat vl door zijn nieuwe werk pas tegen 19u thuis is hehe. Ben wel blij dat ik na die maanden wel weer gewoon kip door mn keel krijg
Anna: Zal binnenkort ook wel eens proberen om het geluid van de angelsound op internet te zetten! Kun je het ook even horen . Bloemmm: Jeetje wat heb jij last van maagklachten zeg. Zelfs zoveel overgeven . Had je dat bij je 1e zwangerschap net zo? Ben blij dat ik niet hoef over te geven. Ben wel de hele dag erg weeig op de maag. Isabel: Hopelijk snel een positieve test!! Wonderwensje: Hoop dat je stem een beetje meewerkt vanavond! Aman: Wow, mooie buikje hoor . Leuk om te zien! Liesje: Nog niet ongi dus . Pff lastig he, die onduidelijkheid!! *knuf * Nou ik heb een tshirt gekocht. Laat m binnenkort wel even zien . Niet zelf laten bedrukken, dat werd m niet meer. Heb een shirt gekocht bij een positiekleding winkel. Die gaat vanavond aan! Zonet belde de vk me. Ik denk . Blijkt dus dat ik alweeeeeer word verwisseld met mijn tweelingszusje. Hebben daar altijd al last van! En dat terwijl we nu andere adressen hebben en andere voorletter. Maar het kan gewoon nooit in 1x goed gaan. Dit keer was het het lab die moeilijk deed. Mijn zusje blijkt dus a positief te hebben en ik o. En daar was complete verwarring over. Kan ook nooit een keer goed gaan . Lastig hoor, tweeling zijn!
Wij gaan roomandijvie, aardappels en een koteletto (schrijf je het zo?) eten. Wel lekker . Heb alleen soms ook wat moeite met koken! Vooral als het lang (30+min) duurt.
Haha Was een tijdschrift aan het lezen en had niet echt ergens anders plek maar ziet er wel leuk uit ja! Ik las dat jij last hebt van misselijkheid? Dankjewel lieverd. Hoe is het met jou? Nog even spannend hé? Dankjewel!! Wat zat er allemaal in het pakket? Babyfashion klinkt wel wat spannender ja haha Bedankt meis! Ik hoop het ook haha Super mooi Aman Ben benieuwd trouwens of jullie er al over uit zijn of jullie gaan verhuizen? Hmmm lekker! Ik hou zo van die kruidnootjes met chocola eromheen Heel slecht maar heeeeel erg lekker! Gezellig! Heel veel plezier
Isabel, jaa heb het al heel erg op m'n buik! Hoop dat het niet al te erg wordt.. Heb wel van die olie van weleda, hele goeie.. Maar vergeet dat te smeren pff..
Ah ik weet 10000% zeker dat ik er ook heel veel last van zal hebben.. zolang de strepen gewoon wit/huidskleurig zijn vind ik het niet zo HEEL erg (liever niet maar natuurlijk) maar als ze zo rood zijn is het echt zo in your face Lekker olie blijven smeren inderdaad! En Bio oil hebt wel met het vervagen. Ik lees altijd dat mensen zeggen dat Bio oil niet werkt, maar die verwachten dat het product de striae laat verdwijnen en dat kan natuurlijk niet. Het maakt het alleen snel lichter.