Tnx schat Voorlopig blijven we nog hier..proberen er maar niet teveel over na te denken want onze planning loopt toch altijd anders hahah Eerst maar even bevallen en op de kleine bink richten & uiteraard vl zijn werk afwachten allemaal. @Striae Pfff ik had dat altijd al bij mn heupen,en nu krijg ik echt grote strepen rond mn navel gelukkig wel doorzichtig..alleen op een foto leken ze meer roodpaars! Ik geef toe dat ik het insmeren ook wel regelmatig vergeet Ik heb trouwens een VRESELIJKE verandering door de zwangerschap: haartjes op mn buik het schijnt wel weg te trekken na de bevalling dus dat hoop ik dan maar!
@Corina; Bij mira was het 100x erger! Haha toen lag ik nu voor de tweede keer in het ziekenhuis. @Dinges; Lekker bbq'en!!!!! @Ann; Wij hadden spruitjes en aardappelpuree!! Ik had die haartjes ook! En dat is weg gegaan na de bevalling. Vooral niet aan zitten @Isa; Ja die zijn zo lekker!! Haha! Wanneer test je weer?? Hier helemaal geen striae.. Maar ik smeerde me echt elke dag goed in.
Bloem ik neem aan dat je mij bedoelde met Ann hihi Lekker hoor! Oh goed om te weten dat ik niet de enige ben ik schrok al..Was het zowiezo niet van plan om te scheren ofzo want dan komen ze helemaal dik en donker terug
Hebben hier krieltjes met spekjes er door gebakken en sla erbij gehad.. Isa is idd nog steeds afwachten, weet nog niet waar aan toe ben, verwachte vandaag echt ongi te worden maar nog niks.. wel nog steeds misselijk normaal heb ik n redelijk bord vol en dan genoeg aan had nu maar n beetje en was ruim voldoende..
Liesje, hmm vreemd hoor! Ik eet sinds ik zwanger ben echt veel minder, ben daardoor ook al afgevallen! Maar wel gezond hoor. Krijg genoeg binnen Lig nu weer op de bank. Moe en wat hoofdpijn Blijf lekker liggen tot 8uur hihi
Ja snap t ook niet hoor.. maar heb besluit gemaakt om niet eerder n nieuwe test te doen dan waarschijnlijk donderdag.. dus moet nog maar wachten
@Bloemmm & @Amann: Haha, denk dat Bloemmm ons inderdaad verward heeft. Komt vast door de zwangerschap, haha! Maar geeft uiteraard niets. Dacht al wel: huh? Heb ik iets over haartjes gezegd? Wij hebben gekruide aardappelkrieltjes, boontjes en een varkenslapje gegeten. Jammie!
Hahahahahaha! Ik ben zo brak vandaag en schreef snel vanaf mijn telefoon. Sorry meiden! Lig nu heel zielig op de bank
En was ie knallend? Bij mij is hij weer lichter geworden, vandaag wel pijntjes links onder in buik die ik altijd als ei-pijntjes zag! Dus wie weet wordt ie bij mij niet donderder ofzo? Nouja ik test verder! Beter was jouwe wel KNALLEND
@Bloemmm: Heb je geen pilletjes tegen die misselijkheid of iets? Of mag dat niet tijdens je zwangerschap? Vind het zo naar voor je ...
Hahah nou dames laat ik het zo zeggen; het streepje neemt HEEL ERG UITGEBREID de tijd om donkerder te worden Streepje nu: Bekijk bijlage 271852 Haha Kom nou ei.. where are youuuu
Heb medicijnen, maar ga morgen bellen voor de zetpil variant! Want zo blijft het natuurlijk niet in me! @Isa; Eitjeeeeeee, kommmm je nouuuu?
@ Bloemmm: mm schuddebuikjes zijn ook heel lekker!! En het smaakt inderdaad bijna net zo! Maar vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent! Zijn er ook bepaalde dingen beter vallen dan anderen? @ dinges89: Altijd handig als je verstand hebt van auto's toch? Maar ik heb mij laten vertellen dat het een lekke koppakking was. Hij is waarschijnlijk eind deze week klaar. Gelukkig dat jullie huis dan bijna klaar is. Verhuizen lijkt mij ook best zwaar als je al wat verder in je zwangerschap bent. Dus fijn dat jullie ook al wat dingetjes aan het overbrengen zijn. Veel plezier alvast met de bbq morgen! @ Corina1989: Nogmaals veel plezier vanavond. Laat je het ons nog even weten hoe je ouders en schoonouders hebben gereageerd? @ Liesje88: Wat raar dat je nog steeds zo misselijk bent, dan zou je toch bijna wel wat gaan denken.... Donderdag ging je testen toch? @ Zonzon: Volgens mij heb ik jou hier ook nog niet eerder gezien? Maar jij ook druk aan het testen begrijp ik?
Momenteel valt helaas niets goed Ik accepteer het maar gewoon, want kan voor de rest toch niets doen. Ik weet dat het rond de 11/12 weken over is.. Moet er even doorheen.