Bloemmm wij doen op de een of andere manier alles samen.. Samen NOD.. Samen zwanger en samen kotsmisselijk! Hier is het avondeten er vandaag voor de verandering in gebleven.. Lig nu wel lekker op de bank.. Boven wordt er druk gewerkt aan de babykamer.. Schuddebuikjes.. Doe heb ik vanmiddag ook gehaald.. Is even kijken of dat smaakt.. Liefs, Loes
Hallo dames. Hiero een drukke weekend gehad. Was naar mijn ouders een weekendje. School en stage is weer gestart dus lekker druk. @ liesje Hooo echt voor je dat je zwanger bent! Van moeilijk die onzekerheid. @ Isa hoop dat je snel een positieve ovu test hebt!!! Voor de misselijke zwangere meiden sterkte, en een cracker schijnt te helpen. Ik ga lekker op de bank daarna slapen morgen vroeg op.
@Bloemmm en Loes, jullie hebben elkaar aangestoken joh Hopelijk zijn jullie gauw allebei niet meer zo misselijk!!!
Haha.. Ja echt.. Maar samen misselijk zijn.. Zullen we er dan ook morgen samen mee stoppen? Ik heb vandaag mijn leidinggevende op de hoogte gebracht van de zwangerschap en de misselijkheid.. We hebben morgen na werk vergadering en zie best wel op tegen het eten.. Ben blij dat ze het nu ook weet en ze zei meteen dat als het morgen niet gaat ik lekker naar huis mag.. Wel heel fijn..
Hoop dat je je snel beter voelt lieverd! Bekijk bijlage 271861 Bekijk bijlage 271861 Bekijk bijlage 271861
Komt wel goed inderdaad En fijn dat jullie toch nog even hier blijven! Dat dat in ieder geval zeker is. Was het weekendje bij je ouders leuk? Je zit alweer op dag 9 zie ik.. gaat snel! Lekker relaxen dus vanavond!
Isa ik eis dat ie morgen springt haha.. hoop t echt voor je en voor de duimen van de meiden hier want daar zitten vast allemaal blaren op Bloemm he bah vervelend dat je zo beroerd bent, gewoon die zetpil vragen hoor hopelijk gaat t dan wat beter.. En wel apart dat met jou en Loes echt gelijk op gaat, Loes hoop ook voor jou dat je je gauw beter gaat voelen. Wel fijn dat je leidinggevende zoveel begrip heeft. Tja hier blijft n apart verhaal, blijf jullie op de hoogte houden, maar eens kijken wat me temp morgen doet, zit in ieder geval alweer op 32 dagen *zucht*.. Slaap lekker iedereen, en sorry voor de mensen waar niet op gereageerd heb lig al in me nest en ben best moe
Hoi meiden! Ik ben weer terug van een heerlijk weekendje met mijn vriend! Maar eerst even op iedereen reageren . Corina, oehh ik zag je berichtje op facebook ook over de angelsound. Lijkt me echt zo mooi om te horen wanneer jij dat wil! Ben zelf ook aan het denken er dan eentje te kopen . Hoe werkt zo'n ding? Wat leuk dat je vriend je zo heeft verrast! Zou het nesteldrang zijn? haha Wonderwensje, lekker weekend gehad dus meid! Heerlijk! Ben zelf heel lang geleden voor het laatst in Friesland geweest! Hoe voel jij je nu met je zwangerschap? Krijgen we binnenkort ook een buikfoto? hihi Ann, jij ook lekker aan het genieten van je vrije dagen dus? Gaan jullie nog iets gezelligs doen in de buurt ofzo? Bloemm & Loes, ah wat rot meiden van jullie misselijkheid! Lijkt me ook heel vervelend en lastig dat dat altijd valt in de periode dat je het eigenlijk nog geheim wilt houden . Ik hoop dat het snel weg gaat meiden! Bloem, werken die ene pilletjes niet meer? Ik denk dat zodra ik zwanger ben ik er ook aan begin want ik heb een beetje een angst om over te geven, kan er echt niet tegen, doe er alles aan om het binnen te houden . Liesje, je houdt het spannend he meid! Hoe vind je vriend het zo om geen duidelijkheid te hebben? Ben benieuwd of mannen er wat nuchterder in blijven of ook gek worden zoals wij . Hopelijk weet je snel meer en krijg je een late knaltest . Dinges, welkom hier ! En gefeliciteerd met jullie zoontje!! Isabel, spannend hoor meid! Hopelijk knalt die test snel! Gun het je zo erg . Geniet ondertussen ook lekker van jullie tijd op vakantie he?! Voor je het weet moet je weer naar huis . Amann, hele mooie buik hoor meid!! En zoals Ann zei, leuke meubels .
Heey meiden!! Heb net een late dienst gehad, nu net ff snel lekker gedoucht en kon het niet laten om hier weer even te kijken & eventjes te lezen haha... maar ga nu wel naar bed toe hoor, morgen weer een vroege dienst ppff hoe verzinnen ze het van laat naar vroeg bah.. Meiden hele mooie buikjes hoor super om te zien ! @amann.. meid wat straal je zeg! Echt heel mooi je kunt zien dat je trots bent! @Isa: Meid ik hoop zo dat je ei gaat springen kom op he komt goed!! Misschien is het morgen zover ! @Bloemmm: Wat naar die misselijkheid wat heb jij er veel last van ofniet? Bij mira ook zoveel last van gehad! Beterschap he! Meiden slaaplekker ik kruip snel samen met vl het bedje in hihi.. tot morgen !
Zoo, ik heb een lekker weekendje gehad bij mijn vriend . Ik merk nu wel keer op keer hoeveel behoefte we hebben om eindelijk samen te wonen, allebei hebben we het niet zo heel fijn thuis en als we samen zijn is dat gewoon allemaal weg. Lijkt me heerlijk om zorgeloos (in ieder geval niet de zorgen van thuis ) samen te wonen met de persoon waar ik het meeste van hou. Maar goed, nog een paar maandjes wachten hoop ik! Vrijdag ben ik mee geweest naar zijn werk en hebben we lekker rustig aan gedaan en film gekeken met zijn vader . Zaterdag werd zijn verjaardag gevierd voor moeders kant en zondag zijn we naar Amsterdam gegaan en was daar zijn verjaardag gevierd voor vaders kant . Was heel gezellig om zijn familie weer eens te zien, en heel misschien kunnen we een woning overnemen waar zijn nicht in woont in Arnhem, zou super zijn want de prijs is heel fijn en de ruimte is precies wat we zoeken! Zou wel 1 tot 2 maanden later zijn dan wanneer wij van plan waren samen te gaan wonen, maar toch.. Alleen moet ik heel erg oppassen dat ik me er niet te veel op ga verheugen voor als het niet door gaat . Hij was ook blij met mijn cadeautjes . Hij kreeg een waterkoker voor ons huisje , een slaapmasker (omdat hij die van mij wel vaker steelt ) en een Engels boek . En samen hebben we een aardbeien roomtaart gebakken die erg lekker was . Vandaag nog naar school geweest even en gewerkt, het was echt super rustig op mijn werk! Zal zo maar gaan slapen omdat anders mijn ritme weer op zijn kop staat . Maar kan dus weer lekker mee kletsen hier . (Moet toch eens leren met minder smileys te typen, hihi)
@Maxx: Jaaa, je bent er weer! Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad met je vriend. Kan me voorstellen dat je op zulke momenten extra geniet van het samenzijn door jullie omstandigheden thuis en dat jullie niet kunnen wachten om te gaan samenwonen. Super tof dat jullie misschien een woning over kunnen nemen! Spannend, hoor! Wanneer horen jullie of het definitief is? Snap dat je je er niet teveel op wilt verheugen, maar dat lijkt me best moeilijk, haha. Vooral omdat je er al zoveel mee bezig bent. Aardbeienroomtaart, jammie! Fijn dat hij jouw cadeautjes leuk vond! Vind dat altijd zo lastig, cadeautjes kopen voor vl. Maar de afgelopen twee jaar was het bij ons idd ook iets voor in huis, dus dat is al wat makkelijker! Lekker gewerkt dus? Zal doordeweeks behoorlijk rustiger zijn dan in het weekend, maar dat is misschien ook wel logisch. Moest je nog werken met M.? Slaap lekker! Ook voor jou @xxlove!
Ja was heel erg zijn samen . En vond het ook zo lief dat hij zo vaak zei hoeveel hij van me houdt en dat hij niet kan wachten om eindelijk samen te wonen. Is dan zo stom dat het gewoon niet eerder kan ook al wil je zo graag, dat was wel makkelijker geweest als we gewoon allebei bij elkaar in de buurt woonden.. Ik weet niet precies wanneer we het horen, toen zijn nicht daar ging wonen had een vriendin ook belangstelling in de woning. Dus die ging ze eerst bellen, dat was wel een aantal jaar geleden dus ik hoop dat het niet meer hoeft! Daarna had ze ons als voorkeur maar het probleem is dat ze in februari in hun nieuwe huis willen als het dan helemaal klaar is (ze is nu ook 6,5 maanden zwanger van de 2e ). Dus stel er komt wat vertraging in de plannen van het nieuwe huis dan hebben wij verder geen back-up.. Heel lastig allemaal =[, binnenkort maar eens langsgaan, zie ik tenminste ook het huis in het echt . Cadeautjes vind ik ook vaak lastig! Scheelt dat het hoofd deel gewoon iets nuttigs was voor ons huisje en de rest leuke dingetjes zijn waar hij wel blij mee zal zijn . Ik heb niet gewerkt met M , misschien donderdag! Maar het was echt belachelijk rustig! Was ook kermis in het dorp dus ik denk dat dat wel veel scheelt..
Hoi meiden, Zijn jullie me nog niet vergeten? Ik zit nog steeds in Bali, momenteel bij Lovina. Vanmorgen zijn er om 5:30 opgestaan om dolfijnen te zien. Super gaaf!! Nog geen ongi hier, wel steekjes voor in m'n buik en last van m'n darmen. Ben benieuwd, heb zelf het idee dat ik ongi word. Ik lees af en toe wat terug, maar het is lastig om te reageren. Dus voor iedereen zwanger of niet zwanger, moe of niet moe, misselijk of niet misselijk knuffel! X IS
@max.. nou kan je vertellen dat mijn vriend er heel nuchter onder is die heeft wil eerst bewijs zien voordat ie ook maar iets gelooft @is dat is vast super mooi om dolfijnen te zien! vast heerlijk aan t genieten van t weer daarzo maar ik zou iedereen op de hoogte houden, en als ik vandaag niet ongi word weet ik t ook niet meer.. temp is weer gezakt namelijk,maar n beetje maar n daling is n daling toch?? probeer nu n ontbijt weg te werken wat niet echt n succes is hihi..
Thnx voor de leuke reacties op mn buik Ik ga me zo maar eens klaarmaken voor de vk..hopelijk is mn uitslag van de glucosetest binnen! Ik ga gezellig met mn mama tot spreeks! Xx
@IS, leuk zeg dolfijnen! Lekker genieten daar!! @liesje, hmmmmm ik weet het ook niet hoor, maar ja geen bloed geeft moed he hihi Ik al de halve nacht wakker van een stomme vlieg die om m'n hoofd zat te zoemen, lig net een kwartier heerlijk relaxed want hij zit nu onder m'n slipper...