Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Amann veel plezier!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat raar zeg meis!!! Ik hoop toch echt nog steeds dat je was minder snel HCG aanmaakt en je alsnog zwanger bent!

Jeej, je bent weer terug!
    Lang niet iedereen heeft er zo veel last van hoor.. Dus zou niet gelijk aan de medicatie gaan als het zover is, dat kan altijd nog :p
    Deze pillen werken wel, maar ik geef zo snel over dat het niet lang genoeg in mijn lichaam blijft om zijn werk te doen. Vandaar het zetpil veriant.

Dankje lieverd!!! Heb je lekker kunnen slapen?
    Succes met werken vandaag!

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je verheugd op dit soort dingen.. Ik zal duimen dat het huis van jullie wordt en dan natuurlijk zo snel mogelijk! Het is jullie enorm gegund.. En wat een leuke cadeautjes heeft je vriend gehad :D
    Samen een taart gemaakt ook nog haha! Goed werk hoor :D

Natuurlijk zijn we je niet vergeten!!!! :D
    Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben! Duim voor je dat jullie dat je niet ongesteld wordt!!! :D

Succes zo!!

Haha arme jij! :p :p

3. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Spannend dus, of jullie het huisje kunnen krijgen. Nog eventjes afwachten! Had inderdaad al gehoord van de kermis in het dorp. Er was zondag ook iets te doen waar we voor zijn gevraagd langs te komen, maar wij konden niet helaas... Als je donderdag met M. mag werken, geef 'm dan maar een dikke kus van mij :D

Lekker aan het genieten dus nog! Ben stiekem wel een beetje jaloers, hoor. Kan me voorstellen dat het super gaaf is om dolfijnen te zien. Vind dat sowieso mooie beesten! Maar bij mij om de hoek (Dolfinarium) heb je er genoeg, en hoor ze ook heel vaak, haha. Geniet nog even lekker op Bali! Hoe lang blijf je nog?

Spannende dag vandaag... Hoop natuurlijk voor je dat je niet ongesteld wordt. Maar kan me wel voorstellen dat het frustrerend is. Hoop niet dat je lijf je in de maling neemt, meis!

Succes bij de verloskundige! Lief dat je mama mee gaat!

Aaah! Vliegen zijn zo irritant! Net als muggen. En dan inderdaad vooral 's nachts. Hoop dat je er vandaag niet te moe door bent. Anders tussen de middag nog even een uurtje liggen ofzo?

@hier: VL onderweg naar een kennismakingsgesprek bij een bedrijf waar hij heeft gesolliciteerd. We weten allebei niet zo goed wat hij kan verwachten. Ik bedoel; of het een kennismaking is en dat ze al besloten hebben hem aan te nemen, of gewoon een kennismaking in de trant van een sollicitatie... Maar we wachten af! Duimen jullie met mij mee dat 'ie wordt/is aangenomen? :D

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat spannend Ann! Ik duim mee! :D

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ann ik duim mee hoor!!:D

6. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @Bloemmm & @Hilse: Thanks meiden!! :D Over ongeveer een uurtje verwacht ik hem weer thuis. Ben zooo benieuwd! Vind het zelf denk ik spannender dan VL :p

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spannnennndddddd! :D

8. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ann.. Al nieuws?

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ann, duim ook dat ie gewoon is aangenomen!

hilse en bloemm hoe gaat met de misselijkheid??

hier wel duidelijkheid nu, helaas had hilse haar pendel geen gelijk en de test van zaterdag dus wel..
    ga voor volgende keer weer uit van 30 dagen omdat iedere keer wisselt tussen 28 en/of 30+..
    dus voor Isa ronde 4 na vmk, nod 4 oktober
    hoop dat zo in ieder geval ruim genoeg zit:p

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het gaat gelukkig een stuk beter vandaag!

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    tja ben nog steeds niet helemaal lekker, zal dan wel soort griepje zijn.. ook omdat al ruim n week verkouden ben

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh balen Liesje! Ben je ongesteld geworden? :(
    Balen balen balen!!!

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ja.. dacht/hoopte eerst dat miss niet door zou zetten, want eerst alleen donker slijm maar nu wel duidelijk ongi ook krampen

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh balen meis :( :(

15. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @loes: Nee, nog geen nieuws. Hij is nog niet thuis...

@liesje: Thanks meis! En wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden... Je hebt zo te zien wel een redelijk stabiele cyclus. Hopen dat het deze ronde goedkomt!

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    tja.. aan me temp was t heel klein beetje te verwachten, maar ja was natuurlijk mooi geweest om niet ongi te worden en dan donderdag hele positieve test te hebben..
    maar nieuwe ronden, nieuwe kansen..
    hoop dat me temp wat duidelijker is nu omdat nu niet oraal temp en dat dan ook daaraan duidelijker mijn eisprong kan zien..

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ann ja gelukkig is t wel redelijk stabiel bij mij.. alleen is t voor mij toch wel bijzonder om langere cyclus te hebben dan 30 maar ja er zit in ieder geval geen enorm verschil tussen..

18. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    IS, wat fijn dat alles nog leuk gaat op vakantie :). Dan zijn jullie daar best een tijdje toch? Dolfijnen zien lijkt me heel mooi en speciaal, moet ik nog altijd een keertje doen :D. Maak je ook foto's?

Liesje, opzich wel fijn dat je vriend er nuchter onder blijft toch? Want ik denk dat als mijn vriend ook helemaal twijfelde en zenuwachtig was ik het bij mij nog erger zou worden dan dat het al was :p.
    Super jammer dat je toch ongesteld bent geworden meid :(. Mja, het blijft nieuwe ronde nieuwe kansen, alleen altijd hopen dat het niet zo veel rondes worden! Hopelijk is het deze ronde raak meid :)!

Bloemmm, jaaa ik ben terug :D. Haha. Ja ik kan inderdaad beter niet gelijk aan de medicatie gaan maar mijn overgeef angst die denkt dan, hmm, beter voorkomen dan genezen. Haha.. Maar scheelt waarschijnlijk dat zodra de misselijkheid zou komen ik het aan kan vragen, ik neem aan dat ik niet gelijk over sta te geven bij de eerste tekenen van misselijkheid.. Hoop ik :) . Ga je nu de zetpil variant gebruiken? Lijkt me wel fijn dat het dan gewoon kan worden opgenomen, want je bent al veel te lang misselijk :(.
    Jaa ik ben ook blij dat het altijd zo fijn is met elkaar :), we hebben ook al wat sites rondgekeken en ikea catalogus en we weten onderhand wel van alles een beetje wat we willen halen, dus we zijn er klaar voor, nu het huisje nog :D.

Ann, als M er is zal ik hem de groetjes doen :D. En inderdaad spannend van het huisje, ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken, dan zouden we echt geluk hebben :). Want de huurprijs is ongeveer 250 euro onder de prijs die we bereid zijn te betalen voor een huisje, dus dan scheelt echt heel veel. Maar dus niet te veel hopen ;) moeilijk moeilijk..
    En jij hebt dus ook een spannend dagje! Hoe ging het gesprek?! Ik heb zelf vandaag ook een gesprek :(.

@Hier, ik heb vanmiddag een gesprek op mijn oude middelbare school over een eventuele stage. Ik hoop echt dat het gesprek goed verloopt want anders wordt ik waarschijnlijk door mijn school ergens geplaatst wat een stuk verder op ligt. Ook gaat het hier om havo/vwo waar ik heel erg op hoop, en is dat ook de school waar ik mijn eindonderzoek wil doen. Duimen jullie voor me mee dat het gesprek goed gaat en ik daar stage kan lopen? :D Ik moet daar om half 3 zijn dus vertrek rond 2 uur :).

19. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @liesje: nee precies. Daar mag je best blij mee zijn :) Ik ga voor je duimen voor deze ronde meis!

@ iedereen: Ik krijg net de H&M catalogus (Season favourites) binnen met de post en daar staan echt te schattige truitjes voor meisjes in! Vind het sowieso altijd leuk om kinderkleding te kijken, haha. :D

20. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @Maxx: Spannendddd!! Ik ga heel hard voor je duimen! Zou mooi zijn als je daar je stage kan krijgen. Dan ga je Engelse lessen geven, neem ik aan? :)
    Hier inderdaad een best spannend dagje. Maar heb nog niks gehoord, ook niet dat 'ie onderweg is. Een korte kennismaking is duidelijk een lang en uitgebreid gesprek geworden, haha! Even afwachten nog maar! :D

Deel Deze Pagina