Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hey meiden sorry dat ik zo weinig reageer. Hou het echt niet meer bij, het word hier zoveel gekletst. Ik ga snel proberen alles weer een beetje bij te houden zodat ik weer kan mee kletsen.

Morgen ga ik officieel verhuizen en ook de katten naar het nieuwe huis brengen dus heb het morgen erg druk.

En hopelijk is dit een vruchtbare maand! Vorige keer testte veel meiden achter elkaar positief, nu is het tijd voor de volgende zwangeren haha!

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Meiden ik ga lekker slapen ben moe, morgen gelukkig een dagje school daar kan ik heerlijk moe zijn haha.. :p & daarna naar de tandarts ooooh wat heb ik daar een zin in.. niet dus vreselijk vind ik dat..nouja het zal wel weer goed komen :p

Slaap lekker ladies!!

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik hoop het luffy ben heel erg benieuwd nu hoop ik dat er weer veel meiden zwanger mogen zijn/raken ;)

Heel veel succes met oververhuizen is altijd een hele klus en die katten moeten straks allemaal goed wennen denk ik dat had die van ons toen ook maar met de 2 dagen was het over ;)

4. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Aah, weer een beetje gerust gesteld. Thanks :) Soms hebben jullie het over iets en dan moet ik gewoon eerst Google erbij halen om te zien waar jullie het over hebben ;) Zo stom, haha! Maar ik denk inderdaad ook dat we hier best veel kunnen leren. Wist tot drie weken terug bijvoorbeeld nog niet wat NOD inhield, wat een ovulatietest is en hoe 3D echo's er uit zien. :p Nu al wel veel bijgeleerd, en alleen al door jullie en dit forum! :D

Haha, ben blij dat ik er niet de enige in ben. Jij voelt dat dus net zo als ik, ook omdat jij er nog niet zo mee bezig bent. Maar je hebt gelijk: denk dat de meiden maar wat blij zijn met onze steun, onze gedachtes en meningen over bepaalde dingen. Daarvoor zijn we hier tenslotte ook: om er te zijn voor elkaar! :D

Hoe zijn jullie eigenlijk bij dit forum gekomen? Jullie zullen het misschien niet geloven, maar mijn vriend raadde mij aan hier eens een kijkje te nemen :D Toen hij gisteren even op het forum en op mijn profiel keek, moest 'ie best wel lachen toen hij zag dat ik in amper een maand tijd al bijna 300 posts heb :p Vertelde dat er ook een 'Lounge' e.d. is om eens niet over zwanger worden en baby's te praten en dat ik daar een groot deel van mijn posts aan te danken heb. Maar als ik hem vertel dat het ook best leerzaam is, vindt hij dat heel fijn uiteraard. En hij vindt het leuk dat ik een groepje heb 'gevonden' waar ik mijn ei kwijt kan, ook met meiden die nog niet zwanger zijn. :)

En dan sluit ik nog even af dat ik jullie stuk voor stuk toppers vind!!! :D

5. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Heel veel succes morgen met de oververhuizing. De katten zullen vast snel gewend zijn aan hun nieuwe plekje.

Hoop ook voor de meiden die nu bezig zijn met zwanger raken dat dit een zeer vruchtbare maand wordt. We wachten af! Die lijst met zwangeren wordt vanzelf groter :D

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaj meiden!

zo dat was me het dagje wel! stond alleen op de groep en er kreeg me er toch een een driftbui! echt niet normaal.. maar goed.. na het werk oliebollen gehaald op de kermis en die smaakte me goed.. het was weer woensdag dus met vrienden gegeten en dat ging ook goed! drinken moet ik goed op blijven letten.. loop de hele dag me een waterflesje en dan iedere keer een klein slokje maar het resultaat mag er zijn! heb vandaag niet over gegeven :D helemaal blij en voel me ook een stuk beter!

isa, ik dacht dat gister een knaltest was maar deze knalt nog meer! gewoon doen wanneer je er zin in hebt en dan komt het helemaal goed..

max, wat een rot actie van school! ik snap het ook echt niet! eigen initiatief zou normaal toch positief beloond moeten worden?

de rest, vergeten.. SORRY!

Liefs,

Loes

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    We gaan dan een week naar Chicago en ook nog naar Minniapolis. Ben dan wel veel alleen maar ik vermaak me wel haha. Ga lekker slapen morgen weer een drukke dag met werk en school. Slaap lekker meiden

8. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goede nacht dames :D

Pff, heb de kriebelhoest aanval!:$ dus maar even het bed uitgegaan voordat vriendlief er ook wakker van wordt..

Love, ik had geen laat op vroege dienst, ik had vrij maar werd wakker en kon gewoon niet meer slapen :( nog erger want wilde zo graaaaag! Haha.. Maar moet zeggen dat ik me helemaal niet moe voel ofzo.. Nu midden in de nacht ook niet :p

Ik denk dat we deze maand weer hele mooie testen krijgen te zien hier :D ik hoooooop het want het is jullie alle zo gegund!!

Zwangerschapskleding, vind het moeilijk om zoiets te kopen online.. Wil het altijd graag passen voor dat ik afreken haha :p ben een pietneuk weet het.. Ga morgen, (of eigenlijk over een paar uur) met m'n nicht naar de stad, ook maar eens kijken bij de h&m! Pas m'n broeken wel maar als ik zit doe ik toch altijd graag m'n knoop en rits open en na het eten het liefst een wijde jogging broek!

Ann&maulona. Meiden ik weet nog ZO goed dat ik me hier op t forum aanmeldde nog niet lang geleden en dat ik tegen m'n vriend zei, man ik snap er de balle van! Met de NOD en ovu en ongi en vmk bladiebla.. Ik kwam al heel snel Isa tegen en als ik die reacties altijd zag dacht ik jeetje DIE weet er veel van! Hahaha.. Maar dames, je leert van zelf met de tijd en dat vond ik ook juist zo fijn aan dit topic. NIETS is te gek! En voel je ook zeker niet raar als je iets niet weet om het hier gewoon recht voor z'n raap te vragen, dan helpen we jullie graag van A tot Z :D zo leren we elkaar ook nog eens kennen toch? ;)

Isaaa, (duimerdeduimDUIM!) ik hoop het zo hè voor je meis :D je verdient het echt! Heb er een goed gevoel bij maar blijf stug doorduimen!:D:D en de schietgebedjes die bloem en ik natuurlijk elke avond doen :p

Luffy, meis we horen wel wat van je wanneer je de tijd hebt! Nu eerst ff lekker settelen in je nieuwe huisje!:)

Ooooooh dat plaatje hè dames.. BLOND, bij mij duurt t meestal wat langer voordat het binnenkomt.. Ik zat echt te kijken, tsja.. Wat is dat nou hè!? Ik had het vandaag ook met een stripfiguur..
    Je ziet allemaal spermazaadjes zwemmen, zegt de een tegen de ander: goh, ik ben al best moe.. Is het nog ver naar de eileiders? Reageert de ander: ja, nog heeeeel ver we zijn net pas voorbij de amandelen.
    Nou ik moest er echt over nadenken, snapte er de balle van. Tot grootste schik van m'n zusje en moeder Hahaha!

Maarja, dames.. Heb misschien niet op iedereen gereageerd maar m'n kriebelhoest aanval is voorbij, dus ga maar eens proberen de slaap te vatten..

Xx, dikke knuffel!

9. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Hey, jij werkt toch ook op een kdv? Of verwar ik je nu met iemand anders? :p Als je alleen staat op de groep en er krijgt iemand een driftbui kan ik me voorstellen dat je dan even staat te kijken, haha. Bij ons komt dat heeeeeel af en toe voor, maar áls het gebeurd laat ik het kind even boos doen, maar op een gegeven moment is het dan wel klaar.
    Drink je te weinig of wat bedoel je? En oliebollen, jammie!

Aah, de kriebelhoest is zo vervelend!! Ik heb het niet vaak, maar als ik het heb ga ik ook altijd even uit bed, om te voorkomen dat VL er wakker van wordt.

Het is inderdaad fijn dat wij in dit topic in ieder geval onszelf kunnen zijn en ook een beetje 'dom' mogen zijn, zonder dat daar raar over gedaan wordt. Jullie willen ons natuurlijk ook alleen maar helpen. Er was een tijd dat jullie in dezelfde situatie zaten als wij en ook bijna niets wisten. Zo leren we inderdaad van elkaar en dat vind ik heel fijn! Ik zie inderdaad dat het nog niet zo lang geleden is dat jij je hier aan hebt gemeld. De tijd van Maulona en mij komt ook nog wel, haha! :D

Hahaha, ik lees dat jij dus ook je blonde momenten wel eens hebt! :p Dat plaatje in het topic had ik direct door. Hij is wel grappig! Ach, zo heeft ieder zijn ding toch :D

Veel plezier in de stad straks met je nicht! Hopelijk blijft de kriebelhoest weg nu.

@hier: Ik ga zo weer verder met de trap. Wil 'm vandaag afkrijgen. En dan krijgen jullie uiteraard het resultaat te zien voor degene die dat willen. :)

Fijne dag, meiden!!

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ann, ben erg benieuwd naar je trap!!:)

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Loes; Wat fijn dat je niet overgegeven hebt gisteren! Hier gaat het ook al 2 dagen goed gelukkig!!
    @Wonderwensje; Oh bah, kriebelhoest! Hou ik ook niet van.. Heb je nog lekker kunnen slapen? Succes met shoppen vandaag!
    @Ann; Jij succes met de trap :D

Hier nog wat schoonmaken in huis en vanavond even de stad in. We hebben Zaterdag een verjaardag (een tweeling van 2) en manlief werkt vrijdag en zaterdag, dus heb anders geen tijd om even een cadeautje te halen.. Haha ben benieuwd of Mira goed slaapt vanmiddag.. Anders houdt ze het nooit vol vanavond :p

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bloemmm hoop dat Mira goed slaapt vanmiddag!
    Veel plezier alvast:)

Loes, fijn dat de misselijkheid goed ging! Hopelijk blijft het zo!

Hier.. Gisteravond erg misselijk tm vannacht. Vanmorgen goed wakker geworden gelukkig.. Wel snotverkouden:(

13. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    @ Bloemm: Veel plezier vanavond in de stad!:D

@ Ann: Succes met de trap, ben benieuwd!

@ Wonderwensje: Gaat echt een opluchting zijn straks die positiekleding, veel comfortabeler dan je knoop los haha.

Hier helaas heel misselijk wakker geworden vanochtend, kon echt gelijk richting wc rennen:(. Hou momenteel ook niets binnen, dus maar ff rustig op de bank en hopelijk trekt het zo weg...

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @wonderwensje: Ja ik begrijp het hoor dat heb ik precies zo online kleding kopen die ik nooit haha...! Wat vervelend van je kriebelhoest zeg heb je daarna weer een beetje kunnen slapen?

Zit nu in de nederlandse les dus moet nu de laptop afsluiten vanavond zal ik er weer even achter heen spieken want ik moet na school gelijk door naar de tandarts en daarna gezellig naar moeders toe :D

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ann, ik werk op een bso.. Het vervelende was dat het buiten op het openbare schoolplein gebeurde.. Hij liep van me weg maar waar gaat hij naartoe? Een peuter van 2 kan je 'oppakken' en ergens neerleggen maar tegen een jongen van bijna 10 sta je machteloos! Het is goed gekomen al krijgt het hele verhaal nog wel een staartje.. Leidinggevende en clustermanager en pedagoog vinden dat ik perfect gehandeld heb hoorde ik vanmorgen.. Toch fijn..

Bloem, was een goede afspraak van ons dus ;) haha.. Vanmorgen wel misselijk maar niet overgegeven.. Zou eigenlijk de hele dag werken maar er waren van de 55 kinderen maar 13 kinderen aanwezig :$.. Ze hadden vandaag kermis vrij.. Ik mocht lekker om 12 uur naar huis..

Ik ga nu even een tukkie doen.. Ben ik wel aan toe..

Liefs,

Loes

16. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    @ Isa Ik heb eventjes gekeken en ik heb op 25-09 een afspraak bij de VK :)

17. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Xxlove, vind het echt goed vAn je het even afwacht.en begrijp je echt volkomen! Hoop voor op een positieve test. @ Isabel, mooie test! Je weet wat je doen staat! Hihihih lekkereuk houden anders word het ook een verplichting. Echt van nu moet het schat. Heb jj de eerste ronde gedaan. En had op een gegeven moment zoiets van dit is meer een verplichting dan plezier. @ maxerella, balen van je school. School en met zijn regels af en toe! Slaat soms helemaal nergens op. Hoop dat je het toch neer je zin krijgt, en denk het is maar voor een tijdje reizen. @ Bloem, lijkt me echt leuk om positie kleren te kopen, hopelijk kan ik dat ook zo snel mogelijk doen hihihihi. Fijn dat het ook zo lekker zit :) hiero, weer terug in ritme van school en stage. Gaat gelukkig wel allemaal goed. Wel Even weer wennen hoor. En me eisprong naderd :) door de drukte gaat de tijd in elk geval snel. Bijna weekend alweer ( gelukkig ).

18. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden besef me ineens dat de intake bij de verloskundige en de echo steeds dichterbij komen.. Maandag al intake en de 21e echo.. Zo spannend!!

Vanmorgen op mijn werk stond ik met een collega die ik al een tijd niet gezien had.. Ze is ondertussen bevallen van een zoontje en begon veel over de zwangerschap.. Dacht dat ik me er aardig doorheen blufte maar vlak voor ik weg ging zei ze ineens; je bent al zwanger zeker? Uhm! Tja daar kon ik toch niet omheen! Gelukkig weet ik dat ze haar mond houdt..

Liefs,

Loes

19. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Nou, de trap is af, hoor!! :D En ik ben er zoooo blij mee!! Het heeft heel wat tijd en energie gekost, maar het resultaat mag er zeker zijn. :D

Op de eerste foto zie je links hoe het er eerst uitzag, en rechts hoe 'ie er nu uit ziet. Maar dat snappen jullie vast wel :p

Bijgevoegde bestanden:

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    LEUK!! Daar mag je trots op zijn!

Deel Deze Pagina