Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Woww super gedaan Ann :D

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ann super leuk gedaan!!

3. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Heel leuk geworden An!:)

@ Loes: Spannend hoor!! Zit je bij een grote verloskundigenpraktijk, of weet je dat nog niet?

Pfff hier nog steeds zo misselijk als wat.. heb gelukkig wel wat soep en wat appelmoes binnen nu, maar het zit nog wel erg hoog helaas:(.

4. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hallo dames :).

Even een berichtje van mij. Heb het druk met werken en na werk geen zin/tijd meer om achter de laptop te gaan. En 's avonds zijn we nu vaak weg om het grote nieuws te vertellen :cool:.
    Morgen nog werken en daarna heerlijk 2 weken vakantie. Ook wel aan toe. Ben na mijn werk echt doodmoe.
    Dus alles gaat hier prima en kom van het weekend even weer!
    * zwaai *

5. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ann, wat leuk joh die trap zo!! Heb zoiets nog nooit gezien, vind het echt heel leuk! :D om trots op te zijn;)

Nou.. Ben niet geslaagd voor zwangerschapsbroeken :( ik vond niks leuks! Dus ga zaterdag als we tijd hebben even naar de prenetal om te kijken.. Had er toch wel een beetje m'n zinnen op gezet dus baal er wel een beetje van! Verder wel 2 rokjes gekocht van die stoffe, dus dat zit lekker, ga ik gewoon even kijken voor zo'n zwangerschapslegging.. Een leuk tasje, oorbellen. Verder was t gewoon super gezellig en lekker bij een terrasje gezeten :D

Vanavond met vriendlief twilight 4 kijken als het goed is :p helemaal zin in.. Hoe VAAK je die films ook kijkt, ze vervelen echt nooit :D
    Ik ga zo als het eten er is (tsja.. Besteld, maar wel lekker:D) dan zal ik daarna ff een foto maken van m'n buik! Ik zet hem op fb want het is een heel gedoe voor mij om hem hierop te zetten..

6. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dinges, vervelend die misselijkheid zeg :( hopen dat het snel over gaat!

Loes, spannend meis :D de dagen aftellen dus! Het blijft toch iedere keer weer spannend, nog 7 dagen ga ik onze kleine beeb ook weer zien :D

Corina, druk druk druk.. Maar je denkt ook wel aan jezelf toch? ;) nog meer leuke reacties gekregen? Wie hebben jullie het tot nu toe verteld?

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Ann, echt super leuk geworden je trap! Moeite waard geweest :) @Loes spannend hoor meissie en super leuk. Wat is een zwangerschap toch met veel spanning eerst volle spanning probeer je zwanger te raken, en daarna gaat het gewoon verder. War super leuk is natuurlijk.

8. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Dames even snel een vraagje. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Dus overal staat dan dat je op dag 14 je eisprong hebt. Maar ik heb het gevoel dat het bij mij eerder is. Heb echt ontzettend felle steken onderin mijn buik. Maar kan dit? Heb het de eerste week, maar ene kant denk ik dan is het eitje toch nog niet klaar. Of hij is later, maar dan moet ik zeker ook later ongesteld worden. Ofniet ?

9. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Yasmin, als je nu een eisprong zou hebben heb je een cyclus van 24 dagen.. Is volgens mij niet onmogelijk...

Dames! Ik ga NU de foto op fb zetten:D

10. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Thanks voor jullie leuke reacties op mijn gepimpte trap! :D

En wauw! Drie mooie buikjes op FB weer. Krijg er helemaal de kriebels van! Lijkt me zo onwijs mooi om een kleintje in je buik te dragen... *droomt nog even verder*

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ann super leuk die trap!!:)

Sorry meiden, lig hier ziek van verkoudheid al hele dag op de bank:(

12. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Aah wat vervelend meis... Heb je neusspray of iets? Hoop dat je verkoudheid snel over is. Kan best vermoeiend zijn... Knuff!

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks! Heb wel pilletjes helpen wel. Hoop dat morgen beter is. Is m'n moeder jarig en vriendje komt weer thuis!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat mooi gedaan zeg An! Vind het echt heel mooi geworden :D :D
    @Dinges; Balen meis van de misselijkheid :(

Ik zit met een kruik op de bank, heb last van bandenpijn..
    Ik kijk GTST even terug en dan ga ik lekker mijn bedje in zo.
    Tot morgen meiden!!!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Balen dat je geen broek hebt gevonden!! Ik weet dat je niet van online houdt, maar daar heb je echt een hele hoop :p
    Wel fijn dat je voor de rest een leuke dag hebt gehad!

@Hilse; Balen dat je verkouden bent meis!!

16. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Yasminn: Dankje meid, ja wil gewoon nog ff afwachten als ik met de 2 weken nog niet ongesteld ben test ik wel een keer haha.. misschien heb ik dit keer wel weer gewoon een lange cyclus te pakken snap er niks van, maar hoop natuurlijk op het mooiste ;) Jij over 4 dagen de eiersprong zie ik succes he! En op naar zwanger worden ik duim voor je!

@Ann87: Wauw wat is dat mooi geworden wat ontzettend gaaf die blokjes onder de tredes echt wel mijn smaak mooi gedaan hoor!

@Corina: Aaah iedereen aan het vertellen las ik wat leuk zeg, hoe reageren ze allemaal vast blij en leuk ofniet :D? Wat lekker bijna vakantie geniet ervan meid je hebt het verdiend en lekker relaxen op vakantie!

@Hilse: Beterschap meisje

@Hier: Erg moe, zit nu heerlijk op de bank tv te kijken ''het spijt me'' met 2 heerlijke split ijsjes erbij zo lekker he haha.. ga straks lekker op tijd mijn bedje in.. hier nog steeds geen spoor van de ongi alleen veel afscheiding heb vandaag wel iets een steekje gevoeld onder in de buik maar ik weet niet wat ik daar van moet zeggen wie zien het wel ;)

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Bloemmm jij balen zeg van je banden pijn!

Xxlove, o ooh, nu heb ik zin in een split hahaha!:p

18. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Haha niet in huis ik heb allerlei soorten ijsjes in huis :p

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha nee idd, wel een raket dus die ligt nu in m'n maag:p
    Niet dat ik er wat van geproefd heb ofzo maar goed :p