Heb jij die speciale app ervoor? Of doe je het gewoon via het web? Ik had de app wel gedownload en heel even gebruikt, maar mennn. Mijn batterij vloog leeg en mijn internettegoed ging ineens heel hard. Dus heb 'm maar weer verwijderd en doe het nu via het web. Maar vind het nog wel irritant soms. Omdat je alles op een relatief klein schermpje ziet, dus je moet steeds inzoomen haha.
Oooops ik heb er helemaal overheen gelezen denk ik Als ik terug kijk naar mijn vorige zwangerschap begon ik vanaf 7 DPO pas echt iets te voelen.. Weet niet of dat voor de dames hier anders is? Maar dankjewel HEEL LIEF! Ik ben ook erg benieuwd.. En zo leer je steeds een beetje meer en weet je er straks ook alles vanaf voordat je kan beginnen haha
Haha me too We houden het allemaal nog geheim hier Dankjewel!! En het eerste deel heb ik aangemaakt op 20 mei! Wonderwensje, GwoonAn, Maxellera, Roosje, Corina en Loes (ik vergeet toch niemand he?!) zijn toch wel van het begin en de rest is er langzaam bij gekomen Ik kletste eerst mee in een ander topic. Meiden begin 20 die zwanger willen worden maar daar ontstond onenigheid haha Best stom eigenlijk maar goed, zo gaat dat soms hé..
Isabel: Ah, dus misschien begin je volgende week al wel iets te voelen Spannend!!! Begrijp ik goed dat je al eens zwanger bent geweest? Is dat uitgelopen op een miskraam? Heb je verder niet over een kindje horen praten, dus ik vermoed het wel. Wat heftig... Ja, haha! Door jullie, en vooral door jou, leer ik zoveel dat ik over twee maanden als we willen beginnen alles al weet. Eerste deel pas aangemaakt op 20 mei? En nu al een deel 3? Wow! Jullie kletsen echt veel Toch wel zeven meiden die zijn blijven plakken. Super leuk!! Ik had mezelf op dezelfde dag als hier ook voorgesteld in het 'meiden begin 20 die zwanger willen worden'-topic, maar voelde de sfeer toch wel heeeel anders aan. Dus ben er na twee posts ofzo alweer weggevlucht en hier blijven plakken
Ja jongens namen zijn inderdaad een stuk moeilijker dan meisjes namen. Ik vind Aubree voor een meisje heel mooi. En verder Brooklyn, Melody. En niet Amerikaanse namen: Zoë, Anne-sophie.. En voor een jongen vind ik Bentley wel mooi. Maar ook andere namen als: Valentijn, Milan, Jayden (alleen die hoor je al best vaak vind ik). Dan maak ik inderdaad maar een banner voor het aftellen naar Februari. Maar wat zal ik erin zetten: .. day counting to... making a baby? hahah
Haha meiden grappig om te lezen over de naam Nora.. Zo heet het dochtertje van m'n vriend hè Heb trouwens paar dagen terug een nichtje gekregen genaamd Norah, heel grappig Ik vind meestal zelf iets langere namen mooi, komt misschien ook wel door m'n eigen naam Past denk ik ook wel tussen jouw lijstje Isa!
@maulona, Aubree vind ik leuk! En dan Valentijn. Hihi Zit zelf beetje in de richting van Xavier maar geloof dat vl dat nog niet 123 ziet zitten haha Of Liam Voor een meisje denk ik aan Veerle / Vera Jasmijn Eehh jee ik had er zoo veel haha en nu weet ik het niet meer!
Hallo meiden, ik heb hier eerder wel eens gemeld, maar niet zo trouw mee gekletst ik lees al wel sporadisch mee, ik ga wel vaker proberen te reageren hoor! liefs, Simone
Ik vind Jasmijn zo'n mooie naam! Helaas heten twee nichtjes van ons (een aan vl's kant en een aan mijn kant) al zo...
en... manlief is even de hort op, etentje met muziekvereniging... dus ik ga lekker foute tv kijken zoals Barbies baby, kijk ik al de hele vakantie naar uit (en ondertussen hier meekletsen )
Jaa dat is nog steeds mijn favoriete meisjes naam! Maarja ik wil binnenkort een namenboekje kopen met arabische namen misschien zie ik dan iets wat ik nogggg leuker vind
pixie achtige namen? wat moet ik me daar dan bij voorstellen? en barbies baby, is zooo fantastisch fout haha. en arabische namen vind ik ook altijd leuk, maar dat is een beetje op de stappen vooruit lopen he
zoiets hoewel ik ze niet allemaal vreselijk vind hoor. sommigen zijn best leuk! Bibi, Lola, Pixie en andere blije namen
Yara en Maya vallen wel mee van die lijst! Had zelf eerst Yara/Jara ook als mogelijkheid . Wij neigen eigenlijk best wel naar Ierse namen , wat ik ook leuk vind aangezien ik daar nu ook 5 maanden heb gewoond! Dus Hilse, hopelijk wordt het bij jullie niet Liam, haha. Die hebben wij ook op nummer 1 .
Mijn officiële (op paspoort) voornaam is eigenlijk Sofia, wat ik zelf een hele mooi naam vind. In Rusland is het normaal om Sofia's Sonja te noemen dus dat is ook in Nederland mijn roepnaam, hoewel ik veel liever gewoon Sofia was omdat ik dat mooier vind . Maar goed, 20 jaar te laat mee om dat nog aan te wennen xD. Als het niet mijn eigen naam was stond die ook zeker op ons lijstje .
Het is echt super snel gegaan inderdaad! Er zal vast wel interesse zijn toch? Vooral de 'familie paarden' doen het goed. Jammer he om geen opa's en oma's meer te hebben. Ik mis het wel echt... Ja, maandag 1ste afspraak, spannend! Geniet van je vakantie ! Deze hele aankomende week wordt druk denk ik. Ik ben erg zenuwachtig, ik weet niet wat er gaat gebeuren namelijk Vl gaat mee, gezellig! Ik heb 'achtste groepers huilen niet' gekeken, echt een tranentrekker Ik mis inderdaad wat in mijn leven, maar goed. Leuk he, door de kinderen gewekt te worden! En spannend om te testen... ik blijf duimen voor je meid! Hoe was het op de kermis? Welkom terug! Fijne vakantie gehad? Morgen een testje doen? Nee, als alles goed gaat 5 oktober sleuteloverdracht ge·duld (het; o): vermogen om rustig af te wachten Heel toevallig hebben manlief en ik dezelfde smaak... en voordat we een kinderwens hadden stonden de namen al vast Goed bezig Corina Vervelend van je onzeker momentje. Nog naar het hartje geluisterd?