Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ja in dat liedje is wel duidelijk haha.. we beginnen met zondag:p

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

@Dinges; leuk dat jullie voor zo'n tweede naam gaan. ik vind zelf jongensnamen moeilijker als meisjesnamen.

@is88; balen meid. maar, geen bloed geeft moed!

3. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Haha.. ik zie zondag als een nieuwe week tenminste zo hebben ze me dat altijd verteld haha :D

4. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen bloed, wel een blaasontsteking, mag zo een kuurtje gaan halen bij de huisartsenpost :(:(:(

Mevr: bent u of zou u zwanger kunnen zijn?
    I: ehm ja ben 2 dagen over tijd maar test is negatief
    Mevr: ik schrijf op mevrouw is 2 dagen over tijd maar test was negatief...

Rare situatie!!!

5. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Leuk om te lezen welke namen iedereen overweegt... wij vinden ook niet alle ideeën van elkaar geweldig. Ik vind zelf namen als Liv en Lola heel leuk (pixie gaat mij wel te ver) alleen heet de dochter van de beste vriendin van vl Liv en onze poes heet al Lola dus dat gaat m helaas niet worden. Sophia is niet mijn roepnaam vind ik wel heel mooi maar komt helaas erg vaak voor....

Ben benieuwd als alle zwangeren bevallen zijn welke namen naar boven komen:)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

@xxlove06; ik vind maandag altijd een nieuwe week. :D

@is88; jaja. :( een hele rare situatie inderdaad. als je zwanger bent, dan mag je toch die antibiotica niet?

7. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Hé bah dat is zo naar heb het 3 weken terug nog gehad bah wat een rot gevoel is dat met de 2 á 3 dagen is dat nare gevoel weg hoor antibiotica helpt heel goed hoor!
    Vragen ze ook vaak bij mij soms zit ik wel eens met een twijfel wat ik zal zeggen dan zeg ik wel eens dat ik geen voorbehoedsmiddel gebruik en dat we bezig zijn met zwanger worden dus dat het wel kan ;) Lastig hoor hoop voor je dat je misschien een telefoontje krijgt en dat ze misschien nog wel zeggen dat je zwanger bent haha.. kunnen ze vast dan wel zien in de urine ;)
    Beterschap meisje!

8. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Smnee Ik mag deze antibiotica ook als ik toch zwanger zou zijn.

@xxlove hoef geen urine in te leveren, ze vond de klachten duidelijk genoeg voor een kuurtje

Pfff baal echt even :(

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

blaasontsteking is verrot... maar wat ik dan niet begrijp? als je sowieso die antibiotica mag hebben, waarom wil ze dan weten of je zwanger bent? :(

10. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Kan me goed voorstellen hoor dat je flink baalt dat heb ik an namelijk ook altijd mijn hele humeur is dat verpest bah.. volgens mij mag je wel een antibiotica hebben maar dan wel in overleg met de HA

11. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Misschien voor het type antibiotica?! En om mijn dagnog beter te maken (NOT) ben ongesteld geworden :(

Laatste klaagpost, maar be. Er ff klaar mee voor vandaag. Pfff jetlag, blaasontsteking, ongi=niet zwanger en buikpijn.... :(:(:( :'( :'(

12. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Aah getsie, wat naar meis :( Of het nu gepland is of niet: een miskraam is denk ik nooit leuk. En dat is nog relatief zacht uitgedrukt, volgens mij. Heb het zelf (nog) niet meegemaakt, maar ik kan me wel een beetje inbeelden hoe vreselijk dat moet zijn. Was je al ver of nog in de cruciale beginweken? Blijf je nu een beetje bang dat het nogmaals kan gebeuren, of heb je je er 'over heen gezet' en begin je vol frisse moed en hoop aan een volgende zwangerschap straks? Even een dikke knuffel voor jou!

Zes dagen over tijd nu dus. Morgen een week, met je jubileum! ;) Spannend, hoor! Je vriend denkt dus dat het raak is nog steeds? Wat denk je zelf, of durf je daar niet echt over na te denken?
    Je wacht dus nog een week met testen? Ben zo benieuwd! Ga onwijs hard voor je duimen, meis!!

@IS88: Vervelend joh, dat je een blaasontsteking hebt... Dat is zo naar! Hopelijk slaat het kuurtje snel aan en heb je er snel geen last meer van. En dus toch ongesteld geworden. Balen!!! Hopen en duimen op een goede ronde, volgende maand!

@hier: Vanmorgen vroeg opgestaan en veel in het huis gedaan, waar ik gisteren echt geen zin in had, haha :D Nu wel lekker dat het weer fris en fruitig is! Verder heerlijk in de zon gezeten met vl en bedacht wat we morgen gaan doen. We willen namelijk een dagje weg, maar we kunnen er niet teveel geld aan uitgeven door omstandigheden. Waarschijnlijk gaan we morgen naar het strand, want het wordt morgen nog heerlijk weer!

13. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    voor Isa:

IS88, 4e ronde, NOD 7 oktober

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Aaah balen meisje!! Wat jammer zeg kan me voorstellen dat je er ff goed klaar mee bent, dat heb ik nou ook altijd dan ben ik zo kwaad van binnen en ook erg verdrietig.. probeer toch ff lekker van de buitenlucht te genieten (tenminste ik doe het wel eens vaak dat helpt) of ergens anders afleiding in te zoeken.. sterkte meisje!

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Ann87: Ja morgen een week ja met mijn jubileum haha.. :p Ja helaas dat ik dan nog niet wil testen ik wil het nu gewoon volhouden... mijn gevoel wisseld elke keer elke dag krijg ik wel steeds meer iets hoop maar zoals gisteren had ik wat last van buikpijn onderin en ik dacht ik word ongi, maar nog steeds niks normaal zet het dan wel echt gelijk door, maar hier nog steeds geen spoor te bekennen wel last van slijm maar deze is nog steeds wit en af en toe iets geler van kleur raar hoor.. toch wil ik nog even blijven wachten en vl ook durf het gewoon toch nog niet zo goed ;) Ik hoop jullie aan de eind van de week mooi nieuws te kunnen vertellen

16. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Spannend dus! Ik hoop ook heeeel erg dat je met mooi nieuws komt, eind van de week! Ik zal mijn duimen eens hard laten draaien voor je/jullie! ;)

17. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Fijn dat de BBQ geslaagd was! En snap ook wel dat je bekaf bent na zoveel geregel! Je mag hier wel wat vlees brengen, hongerrr :p

Isa, SUPER THANKS! Ik heb ze gelijk besteld ;) Zoek eigenlijks nog iets voor tijdens de zwangerschap :D

& fijn dat je de test hebt gevonden en hopen dat je die kan gebruiken!

Mooi dat het gezellig was met de kids & straks ook nog op baby mag passen. Lief hoor!

Babynamen staan hier al vast geloof ik :p

Je bent nu 6 dagen over tijd? Wauw, dat je dat volhoud zonder te testen! Ik snap wel hoor de reden. En al 6 jaar samen, wauw! Gefeliciteerd alvast! Wat vind vl er van dat je zo lang over tijd bent en nog niet test?

Aaah, balen meid :( Zit je ff niet mee *digiknuffel*

@Hier: Ik begin steeds misselijker te worden, verschrikkelijk voel ik mij vaak. Het gevoel van spugen, maar er komt niks... Vandaag lekker een strand paviljoen opgezocht en rose bier 0% gedronken :p Dat ging er wel in :p

18. christina89

christina89 Niet meer actief

pff hier ook even geen inzicht meer in mijn cyclus:(

laatste 2 rondes is mijn lichaam gewoon me aan het uittesten of zo:x
    vorige maand 2 dagen eerder ongi met blijvende symptomen
    en nu richting overtijd (word normaal altijd smorgens vroeg ongi) met gewoon helemaal geen kwaaltjes

om gek van te worden:$:$

19. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dankjewel lieverd!!
    Hoop straks ook dat als jullie zo ver bezig zijn en voor het zwanger worden gaan dat het ook snel bij jullie zo mag zijn!

20. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Aaah, je bent een schat!! Dankjewel!
    Heb je het verder nog leuk gehad dit weekend? Op de kermis met je neefje en nichtje? Heerlijk is dat he? Kinderen om je heen hebben.. Blijft mooi hoe je onwijs kan genieten van (andermans) kinderen.

Daarom hou ik misschien ook wel zoveel van mijn werk in de kinderopvang. Iedere dag maakt er wel weer eentje een opmerking waarbij ik in mijn broek pies van het lachen, haha! Kinderlogica: ik hou er zo van! :D

Deel Deze Pagina