Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Tira: Ja gaat hard haha.. dankjewel alvast! Ik zou eigenlijk uiteten met hem morgen avond maar helaas heb ik een late dienst dus misschien van het weekend even kijken hoe we dan zitten ;)
    Vl vind het opzich wel leuk, maar hij denkt er wel het zelfde over als mij is ook bang om weer teleurgesteld te worden ik begrijp het ook wel volkomen het is ook niet leuk..

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Had trouwens van de week nog een gesprek met een nieuwe bewoner die was net opgenomen vroeg haar dus of ze kinderen had maar deze had ze niet ze vertelde me dat ze heel graag kinderen wouden de dokter had ze door verwezen naar de gynacoloog voor onderzoek maar bij de onderzoeken moet altijd de man als eerste getest worden haar man wou dat echt niet aan durfde het absoluut niet was bang dat het aan hem zou liggen had hij tegen haar gezegd als ik dat ga doen en het ligt aan mij kan ik nooit meer een man zijn die ik zal zijn dan zal ik falen als man zijn en dat wil ik je absoluut niet aan doen.. dus hebben ze maar besloten om het niet verder door te laten gaan. Haar man had gezegd in plaats daarvan zouden ze een jong poesje nemen en daar heel goed voor gaan zorgen en dat hebben ze al die tijd gedaan samen met jonge poesjes erbij zo mooi verhaal wat ze vertelde was echt ontroerd had het zo met haar te doen.. want ze vertelde dat ze een hele grote kinderwens had, moest ook vooral aan mezelf denken dat ik daar zat zo oud, geen kinderen, wel hele grote kinderwens, & ook om een reden dat we het niet konden pff zwaar hoor.. is wel raar dat je er aan gaat denken dat weet ik maar toch doe je het automatisch je gaat verder denken ;) Hopelijk komt het ooit goed en mogen we zwanger worden vast wel :)

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Jeetje lijkt me toch wel erg moeilijk voor haar, en dan als haar man gewoon had getest dan had ze misschien wel een kind gehad.

Maar zo zal jij nooit zitten hoor!! Tegenwoordig als het niet natuurlijk gaat kunnen ze zoveel. Het zijn echt grote uitzonderingen die uiteindelijk nooit zwanger worden.

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik ben pas 1 keer bij de verloskundige geweest en toen was er een invalster omdat de vaste verloskundigen op vakantie waren. Heb 17 september de volgende afspraak dus dan ga ik haar echt ontmoeten. Mijn buikje stelt niks voor hoor.

Wat leuk die Milestone kaarten!

5. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Kennen jullie het boek 'Geboorte van een moeder' van Daphne Deckers? Ben 'm sinds gisteren aan het lezen op mijn e-reader en vind het best een leerzaam boek. Naast dat het leerzaam is, vind ik ook dat Daphne op een leuke manier schrijft, zodat je niet het gevoel hebt dat je één bonk aan informatie aan het lezen bent. Denk dat ik nog veel aan dit boek zal hebben! :D

6. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Graag gedaan hoor :D!
    Ja leuk is dat hé ik genoot er ook zo van toen ik daar stage liep echt heel leuk alleen trok mij de kraamzorg meer vandaar dat ik daar nu voor ga ;)
    Ik heb een super weekend gehad heeerlijk genoten, mooi weer erbij met de kermis wat wil je nog meer heb me helemaal uit geleeft haha :D Ik geniet altijd als ze er zijn en natuurlijk ook van andermans kinderen wil er dan zo alles voor doen :D

7. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Aah, wat een mooi verhaal. Heel ontroerend ook... Lijkt me best moeilijk als je wens niet in vervulling kan gaan. Ontroerende en mooie woorden van haar man ook. Vol liefde voor die vrouw!
    Kan me voorstellen dat je het wel met haar te doen had. Maar lieve meis, zoals Luffy ook al zei: jou overkomt dit niet, hoor! Tegenwoordig kunnen ze je op vele manieren helpen om zwanger te worden. Eerst maar even afwachten deze ronde, want ik heb een goed gevoel over deze ronde van/voor jou. ;)

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

@is88; balen van je ongi meid! begrijpelijk dat je er ff klaar mee bent. ga lekker naar buiten, en iets doen wat je leuk vind.. ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

@ann87; lekker met dit weer! hebben jullie vakantie?

@xxlove06; zou een heel mooi kado zijn voor jullie jubileum! in ieder geval daarmee gefeliciteerd. ik hoop ook op goed nieuws voor jullie. en wat een zielig verhaal van zo'n vrouw... als haar man niet zo 'eigenwijs' was geweest, was ze wel moeder geworden. en tegenwoordig blijven inderdaad alleen de 'extreme gevallen' echt kinderloos. (gelukkig maar, dat ze wel een hoop kunnen doen)

@christina89; stom lichaam ook eigenlijk he? je kunt je zo goed voelen door dingen... die er dan uiteindelijk niet (om die redenen) zijn

9. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja klopt dat is waar! Daar heb je helemaal gelijk in... maar aan de andere kant begrijp ik die man ook wel hoor als ik dan soms naar vl kijk hoeveel pijn het hem doet het is niet zomaar wat zeg ik altijd ;)
    Het komt vast wel goed hoor :)

10. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Ga je de kraamzorg in? Wat gaaf! Ben je er al voor aan het studeren, of zit je er al in? Wat spreekt jou daar zo in aan?
    Ik zit ook serieus na te denken om die overstap te maken. Maar daarvoor moet ik nog wel een andere studie doen eerst. Omdat onze kinderwens groter is dan mijn wens om een andere baan te zoeken, gaan we daar natuurlijk eerst voor. Overstappen van baan kan altijd nog. :)

EDIT:
    @Smnee: Ja! Wij hebben vakantie! We hebben er net een week opzitten, en nu nog een week te gaan. Heerlijk!

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. heb ook gekeken om de opleiding te beginnen, alleen wil ik dan bbl. (zodat ik gewoon kan werken) maar dit is bijna niet te vinden hier in de buurt.;)

12. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja dat begrijp ik ook wel. Het is gewoon erg moeilijk als je lichaam je toch een beetje in de steek laat.

13. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ja heb hem gelezen, vond het een leuk boek! Heb ook Kluun - Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gelezen. Vind dat ook wel een grappig boek, ondanks het echt een mannen boek is uiteraard:p

14. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Die van Kluun heb ik ook gelezen, ja! Ik was er zo enthousiast over dat vl ook wel benieuwd was. Die heeft 'm nu voor de helft gelezen. Als wij beginnen aan ons 'avontuur' wil hij 'm overnieuw en dan helemaal lezen. :)

15. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

.................................... Bekijk bijlage 273020

.................................................

♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥
    - xxlove06 (20 jaar) Ronde 11, eerste kindje NOD op: 6 september
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 4 na MK, eerste kindje NOD op: 9 september
    - Zonzon (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 september
    - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 17 september
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 20 september
    - Angel1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 21 september
    - Smnee (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 23 september
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september
    - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september
    - Liesje88 (23 jaar) Ronde 4 na VMK, eerste kindje NOD op: 4 oktober
    - IS88 (24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 oktober
    - Beebje082011 (22 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: Onbekend

♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)
    - Fleurtjeuh (19 jaar)
    - CBella (21 jaar)
    - Maulona (22 jaar)
    - Ann87 (25 jaar)

♥ ZWANGER ♥
    - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON/Dochter/Verrassing
    - ♥ Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON/Dochter/Verrassing
    - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 3 maart 2013In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Loes1990 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Roosje24: 10 september - 20 weken echo
    - Loes1990: 10 september - Intake verloskundige
    - Corina1989: 10 september - Termijn echo
    - Tiraa: 10 september - Intake verloskundige
    - Wonderwensje: 13 september - Controle verloskundige
    - Wonderwensje: 13 september - Echo i.v.m cyste
    - Hilse: 14 september - Nekplooimeting
    - Bloemmm: 17 september - Eerste echo
    - Loes1990: 21 september - Eerste echo
    - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige
    - Bloemmm: 25 september - Controle verloskundige
    - Amann: 25 september - Controle verloskundige
    - Hilse: 26 september - Echo
    - Dinges89: 1 oktober - Controle verloskundige
    - Bloemmm: 18 oktober - Echo geslachtsbepaling

♥ BEVALLEN ♥

Ik vond onze lijst bij naderinzien wel ERG roze :D haha terwijl er ook hele lieve jongetjes geboren zullen worden.. even terug naar de oude lijst dus haha

IS heb je verplaatst!

16. Isabel Olivia

Leuk :D Ben benieuwd wat voor naam het gaat worden! En mooi dat jullie je kindje gaan vernoemen naar de opa van je vriend!

Dat is heel erg goed! Je moet doen waar je zelf achterstaat :) Weet je al welke dag je wil gaan testen? En heb je al testen in huis? Hoop echt dat je snel een positieve test hebt lieve meid!

En wauw, gefeliciteerd alvast! 6 jaar is al een hele tijd! Ik zou geen mooiere bekroning kunnen bedenken dan een mooie test haha ;)

Ah bah wat verschrikkelijk kut zeg! Blaasontsteking is gewoon onwijs pijnlijk maar als je dan ook nog eens ongesteld bent.. vreselijk! Dikke knuffel voor jou. Snap dat je het helemaal gehad hebt! :(

Ik was 6 weken zwanger! Dus redelijk vroeg nog, maar wel al echt gewend aan het idee.. met alle symptomen voel je je ook echt behoorlijk zwanger. Hoop het gevoel snel weer mee te mogen maken :) Dankjewel trouwens!

Strand klinkt heerlijk :D Alvast erg veel plezier gewenst.

Leuk he :D Blij dat je er iets aan gehad hebt! Je hebt het 9 maanden dagboek van Pauline Oud al neem ik aan?

En goed zwanger dus hihi. Hopelijk niet overgeven!

Spannend voor jou dus nog! Hopelijk gewoon helemaal niet ongesteld! Op de hoeveelste dag zit je nu?

Dat is inderdaad erg droevig! Ik weet niet of ik het zou kunnen.. denk het niet eigenlijk :) Ik wil graag kinderen, en natuurlijk is het geen garantie dat het lukt als je de MMM in gaat maar het idee dat ik het niet geprobeerd heb? Nee.. Zou er niet mee kunnen leven ben ik bang.

Maar jij zal gewoon mama worden hoor :D Daar hoef je niet aan te twijfelen.. Wie weet sneller dan je denkt! Ik hoop het zó voor je!

17. Isabel Olivia

Oke! Spannend :)

Ja, zijn erg leuk die kaarten. Ook een leuk cadeautje om te geven!

Ik ken het boek eigenlijk niet! Ik heb alleen echt een hekel aan Daphne haha :p Maar wie weet is het boek wel erg leuk!

18. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Ik ben ook lang niet haar grootste fan, maar ik was wel ontzettend benieuwd naar haar boek. Ben blij dat ik 'm heb!

Hebben jullie trouwens (meer) boeken gelezen voor en tijdens jullie zwangerschap? Daar ben ik erg benieuwd naar. Lees graag, dus kom maar op met de tips. :D

19. Isabel Olivia

Leuk! Toch misschien ooit nog eens kijken.. Ik heb trouwens geen boeken gelezen maar als ik zwanger ben zou ik het wel erg leuk vinden :) Ik ben (als ik tijd heb) ook een groot fan van lezen.

Ik heb trouwens HEEL ERG VEEL trek hierin:

Bekijk bijlage 273022

Aarbeien gevuld met cheesecake. Jammmmmmm!

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Aah lief meisje! Lieve woorden doen me goed!! Ik hoop het ook echt hoor! Heb nu sinds een paar uurtjes weer wat last in mijn onderbuik voel er niet heel veel van maar ga er toch van twijfelen hoor...

Deel Deze Pagina