Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Roosje: Hoeraaa! Een meisje! :D En inderdaad het eerste meisje uit dit topic! Geniet er lekker van!!

Bloemmm: Heerlijk! Je hebt het wel verdiend na zo'n druk en ook een beetje gek weekend! En wauwww, een angelsound! Ben zoo benieuwd of je het hartje kunt horen. Lijkt me prachtig!
    Oh enne... Dat afscheidsfeestje voor je schoonzusje ziet er top uit op de foto's! Heb stiekem ook wat andere foto's gekeken: wat zijn jullie een prachtig mooi gezinnetje! Om trots op te zijn! Oh en je hebt dezelfde sjaal als ik heb. (creme-witte driehoeks sjaal) :D

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha wat leuk!!
    Heb ook even door jou foto's heen gebladerd!
    Ook jullie zijn heel leuk samen!!!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Kom zo als ik de angelsound gebruikt heeft wel laten weten :D

4. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Misschien ben ik teveel gewend aan Facebook, maar soms mis ik hier een 'vind-ik-leuk-knop' op ZP. Dat je bijvoorbeeld een persoon kunt laten weten dat je haar reactie leuk vindt, zonder te hoeven reageren. :D

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @isabel, beetje afwachten dan maar met de namen :D
    Ik wil ook een leuke naam hihi.

@bloemmm, dankjewel lieverd. Aha een angelsound leuk joh, probeer het even uit :D. Verslavend haha

@Ann87, dankjewel lieverd. Eerste meisje van onze groep hihi. :D

@an

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jaaaaaa, net saampjes het hartje gehoord!!!!
    Zo fijn :D :D

7. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Zo een spannend dagje hier vandaag!
    2 makelaars over de vloer gehad voor taxatie.
    We hebben een keus gemaakt en hebben waarschijnlijk deze week een 2e gesprek en dan worden er foto's gemaakt en komt hij te koop te staan.
    We doen ook mee aan de open huizen dag 29 september dus hopen dat daar wat mensen op af komen.
    We liggen wel vrij laag qua prijs, hebben we samen met de makelaar voor gekozen. Aangezien er veel appartementen te koop staan en wij dan wel goedkoop zijn en een appartement hebben waar iemand zo in kan trekken. Alles is klaar en netjes.
    Dus we hebben er wel vertrouwen in!:D

Sorry meiden ik reageer morgen weer uitgebreid, haha beetje moe door alle informatie enzo.
    Zal straks nog wel beetje bijlezen, wel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

8. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Oh meid spannend! Duim voor je dat het niet doorzet hoor!

Jaaaaa bloem wat leuk :D Super dat je nu ook elk moment naar het hartje kan luisteren!

Wat fijn! Ik hoop dat als alles zover is jullie appartement snel verkocht wordt!!

9. Isabel Olivia

Nou hier niks bijzonders.. ik zit nu 4 DPO dus een lekkere saaie tijd dit! The 2 week wait :p Pffff

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn zeg Mau! Hoop ook voor jullie dat het snel verkocht wordt.
    @Isa; Ik duim zo hard voor je deze maand :D :D

11. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    @ Bloemmm: Gecondoleerd! Lijkt me vreselijk om op zulke momenten niet bij je familie te kunnen zijn! Hopelijk vinden je vriend en jij veel steun bij elkaar, maar dat zal vast goed komen toch?

@ xxlove06: Wat vreselijk balen meid :(:( Ik had het je zo gegund!!

@ Roosje: Gefeliciteerd!! Een meisje!! Super leuk!:D

Zo dat waren even een paar snelle reacties. Morgen weer uitgebreider hoor;)

Hebben jullie trouwens ook de nieuwe intertoys boek al op de post gekregen?
    Staat een super leuke roze schommelstoel in.
    Haha zal hem zo willen kopen, alleen gaat beetje moeilijk he als ik nog niet zwanger ben en omdat ie roze is.:p

12. Isabel Olivia

13. SammyftSierra

9 sep 2012
    39
    0
    0
    nieuw vennep
    hihi ja dat zijn hun namen inderdaad...

en ja ik heb echt wel inlegskruisjes nodig, maar het lijkt wel heel waterig maar toch bloed. ik zie het van het weekend wel... ik blijf wel hoop houden je vind goede en slechte berichten op het internet..

liefs

14. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Bloemmm: Super dat jullie samen het hartje hebben gehoord! Wat moet dat bijzonder zijn...

Maulona: Informatieve dag gehad dus vandaag. Vermoeiend kan dat zijn he? Wel heel spannend allemaal! Hoop dat er veel mensen komen kijken naar jullie huisje tijdens de open huizen dag! Wel een voordeel dat jullie lager qua prijs liggen dan de rest van de appartementen die te koop staan. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen! Hoop natuurlijk het beste voor jullie!

Isa: Spannend!! Ik ga heel hard voor je duimen dat je deze maand positief test! Leuke filmpjes trouwens. Dat meisje op dat tweede filmpje is al best wijs voor haar leeftijd. Verderop in het filmpje dan, want het kwartje viel nogal laat toen haar papa & mama vertelt hadden dat ze een grote zus wordt, haha.
    En wat een leuke kaarten had je gisteren (of eergisteren inmiddels) gepost. Ik wist helemaal niet dat dat bestond! Je deelt veel van die dingen met ons. Handig en super leuk!!

15. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Bloemmm, beetje laat maar alsnog gecondoleerd voor jou en je vriend :(. Heel rot dat hij niet kon gaan! Ik ben ook heel erg bang hoe dat zal gaan als mijn oma overlijd. Ze is al 84 en in Rusland is dat al héél oud. Maar het zal maar net gebeuren wanneer ik niet kan, je kan natuurlijk niet zomaar 1,2,3 naar Rusland :(. Mijn vriend zou dan sowieso niet mee kunnen omdat hij een visum moet enzo, ben wat dat betreft wel heel erg blij met mijn dubbele nationaliteit. Hebben jullie ook een dubbele nationaliteit?
    Wat fijn van de angelsound trouwens!! Lijkt me echt heerlijk en heel speciaal! Na al die verhalen hier denk ik ook dat ik er tegen die tijd eentje aanschaf!

Welkom meid! Inderdaad spannend wat het nu gaat worden. Laten we hopen dat het innestelings bloed is :). Je hebt het verder nog nooit zo meegemaakt? En ook wel een regelmatige cyclus dat dit niet je ongi kan zijn? Dan lijkt het me vreemd als het iets anders is :p. Nog even afwachten!

Fijn dat jullie vakantie geslaagd is Roosje!! En een meisje! Wat leukkkk :D :D, gefeliciteerd! Haha, had de eerste toch gelijk! Maar wel fijn dat jullie nu zekerheid hebben :), en druk denken over namen dus. Heel leuk :D.

Haha, ja hé! Die mis ik soms ook hoor! Toch wel een hele uitvinding van facebook ;), was wel handig geweest.

Oeh spannend meid! Wel fijn dat jullie appartement helemaal in orde is en gebruiksklaar, hopelijk scoren jullie daar ook op! Duimen dat het snel is verkocht en jullie lekker naar jullie nieuwe huisje kunnen :).
    Goed dat je er vertrouwen in hebt!

Ahh, die vreselijke wacht tijd ook altijd he! Als je nou eventjes vooruit kom spoelen :D. Nou meid, iedereen hier wacht geduldig met je mee! Hopelijk gaan die twee weken sneller dan verwacht!

-
    Als ik ben vergeten te reageren op een paar mensen, sorry! Heb wel alles meegelezen maar van 2 dagen is toch best veel :).

16. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wat leuk om te lezen Simone. Ik ben nu bezig met mn kaooersopleiding ben ik januari klaar (doe een versnelde opleiding). Ik loop nu drie dagen in de week stage bij een hele mooie salon. Jammer dat je contract niet verlengd is weet hoe moeilijk het kan zijn in die branche ik heb zelf echt geluk gehad... heel veel meiden hier zitten in de verzorging dus je als je vragen hebt mbt tot opleiding ben je hier aan het goede adres :)

17. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hier, vandaag even lekker een rustig dagje gehad. Ik moest eigenlijk naar school maar na een kwart van de reis werd er omgeroepen dat er een zelfmoordpoging was geweest een station verderop en dat de trein niet verder reed dan Venlo. De les duurde maar drie kwartier dus dan een trein later pakken had geen zin, dus weer naar huis! Gelukkig vond mijn lerares het niet erg (denk ik.. :) had een hele mail gestuurd en kreeg terug: Prima, Sonja. Dus neem aan dat het goed is :p)
    Ga zo even lekker film kijken denk ik, of hier kletsen! haha Morgen is het wat drukker, ga eerst naar de stad wat kopjes kopen voor in ons huisje en een verjaardagscadeau voor een vriendin. Daarna even bij mijn tante langs mijn verjaardag regelen omdat mijn oom en ik allebei zondag jarig zijn dacht ik dat het wel leuk is om het samen te vieren :). En 's avonds waarschijnlijk sporten!

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    @ Bloem: Beetje late reactie maar nog gecondoleerd. Lijkt me wel lastig als er zon afstand tussen zit. Ik ben half Pools dus als er daar iets met mn familie is is het ook wel lastig.

Wij hebben vandaag een optie op een huis genomen. Is nieuwbouw en het staat er al dus ziet er goed uit. Morgen zal ik ff foto plaatsen van mn testen dan kunnen jullie mee debatteren haha slaap lekker iedereen xxx

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Isabel haha ja ben benieuwd of je gelijk hebt! Denk het zelf ook en m'n pendels (handtekening) ook haha:p
    Zal wat zijn als het een jongetje is hihi

Hoop dat m'n pendel voor jou gaat kloppen!!

Trusten meiden!! Xxx

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden,

@hilse, jou pendel van mij klopt wel :D

hier paar echo fotos

Kijk naar het gezichtje hihi.
    en 2e foto zien we dat het een meisje is.

Deel Deze Pagina