Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    kijk hier beentje is bijna bij haar hoofdje. echt grappig.
    ik heb nog meer fotos maar dez:cool: waren de leukste :cool:

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Roosje, hihi klinkt goed:D
    Maar die 2e foto.. Kan je helpen met waar je ziet dat het een meisje is? Haha moet echt nog oefenen daarmee..:p

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Door die streepjes Hilse!
    Kijk maar eens in mijn album, dan kan je die van mij en Roosje vergelijken en zie je dat dit duidelijk een meisje is! :D
    @Roosje; Prachtige echo's! Zo mooi!!!!!
    @Max; Ja wij hebben ook beide een dubbele nationalitiet!

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @hilse, ik snap het ook niet helemaal :D
    maar ze liet het zien. Gelijk naast het tekst meisje links zie je twee streepjes. dat zijn dus waarschijnlijk schaamlipjes haha :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier gaat het al een stuk beter met de misselijk en vermoeidheid!
    Bij Mira ging het na week 9 ook steeds beter en was het tussen week 11 en 12 over! Dus dit beloofd veel goeds :D
    Heb de medicatie afgebouwd naar 1x per dag, dus ben helemaal blij.

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @bloemmm, haha ik zou het ook niet gelijk zien. maar ze heeft het verteld haha.
    dankjewell lieverd. heb nog andere fotos van rug, gezicht, armpje en mond haha maar deze zijn leuker.

ik heb schoentjes gekocht van turkije :D

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja bij de 20 weken echo krijg je echt heel veel echo foto's!
    Ah! Wat lief! Die schoentjes!!!! Schattig :D

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zie het trouwens gelijk, dat het een meisje is!

9. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Wow Roosje wat een mooie echo foto's! echt duidelijk hoor :D Nou kan je tenminste gericht gaan babyshoppen hihi. liefs

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Roosje & Bloemmm, jaa nu zie ik het! Zit vlak bij elkaar en is wat wit op de echo, toch? :p
    Je moet idd echt even weten waar je moet kijken haha!
    Ben benieuwd wanneer ze het bij mij kunnen zien:D

@Roosje, leuke schoentjes haha schattig zeg!!:D

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij weten het 18 oktober!!!!!
    Ik kan niet wachtennnnnnn :D

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha spannend!! Hoeveel week ben je dan?? :D

13. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @Roosje: Wat een mooie foto's!! Nadat Bloemmm had gezegd waar we moeten kijken, zag ik het pas. Want ik ben daar ook heel slecht in, haha. Echt mooi! Lekker van genieten! Je kan er zeker niet meer mee stoppen, met het kijken ernaar ;)

Bloemmm: Wat fijn dat het met de misselijk- en vermoeidheid al stukken beter gaat. Dat zal je lichaam ook wat beter doen, of niet? En ik zag al dat je weer lekker uit mocht slapen vanmorgen. ;)
    En jaaa, nog maar iets meer dan 5 weekjes en jullie weten het geslacht ook! Maar je denkt zelf een meisje he? Kun je dat voelen?

14. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden.

Denk dat dit mijn laatste berichtje is tot na de vakantie! Morgen vertrekken wij voor 11 dagen naar Tunesië.
    Vanmorgen hele huis schoongemaakt, wasjes gedraaid. Best druk. Vanmiddag en vanavond krijgen we nog visite.
    Al een deel is ingepakt, morgenochten de rest. Mijn ouders halen ons om 8u op. Om 14u gaan we vliegen vanaf Schiphol!

Zoals de meesten hebben gezien op FB, heb ik gisteren een goede echo gehad :D. Helemaal trots.

Voor de meiden die tijdens mijn vakantie de NOD hebben, succes en zal voor jullie duimen!!!! :)

15. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Even een klein berichtje van mij! Wij zijn deze week op vakantie en heb maar eventjes internet. Vrijdag zal ik meer over me zelf vertellen :)

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Haha meiden dankjewel. Ik wil nu echt beginnen met shoppen en kopen van een babykamer en kinderwagen etc. hiervoor wisten we het geslacht nog niet dus was moeilijk om unisex dingen te kopen.
    nu kan ik gericht roze shoppen :D
    Echt een apart gevoel dit. bij de echo bewoog ze wel maar haar ogen waren gesloten :D

Grappig dat ik nu haar/zij kan zeggen. :p

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Hilse; 14 weken en nog een paar dagen!
    @Ann; Ja of iedereen het kan voelen weet ik niet.. Haha ik vode bij Mira ook sterk dat ze een meisje was en zelfs 1 mei geboren zou worden :p Tussen mn weeën door ging het alarm van mijn telefoon af :p Had het er in gezet! Maar was het serieus vergeten :D Was heel grappig. Ik heb nu ook heel sterk het gevoel dat het een meisje is, maar kan er natuurlijk naast zitten :p
    @Corina; Heeel veel plezier op vakantie! Lekker genieten!!

18. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Ik weet niet of ik het hier al had gevraagd maar als er meiden zijn die een kinderkamer en/of kinderwagen bij de Babydump willen kopen, of ze mij dat even willen zeggen! ;)

Heb namelijk een bon gekregen voor een super gave teddybeer die ik krijg als iemand met mijn bon iets aanschaft..

& we willen de beer zooo graag voor onze kleine man! :D

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier wordt alles weer van Babypark aangeschaft zodra ik het geslacht weet.

20. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Wat leuk! Kan ik me heel goed voorstellen roosje. Nu kan je lekker shoppen. Lekker alles rose :). Al nagedacht over een naam.
    Ik zit soms nu al te kijken naar een babykamer en namen te bedenken.hiihihi Moet nog zwanger worden. Aaaa so schattig bij de echo. nou geniet er lekker van. x

Deel Deze Pagina