@ann87; ja verdiensten liggen een het beetje hetzelfde. ik werk gelukkig niet meer in het weekend en 's avonds, dat is wel fijn. en ja, meisjes van 18 zijn dan goedkoper... dat heeft het voor mij wel ff verpest hoor. ben er even klaar mee. en inderdaad, een 'vind ik leuk'-knop is gewenst @roosje; gefeliciteerd; een meisje! leuk. ik zou ook niet graag de naam van sm doen hoor, ook niet als het een hele mooi zou zijn haha. mooie echo's, ik had ook niet zo snel gezien dat het een meisje is, maar ik ben gelukkig ook geen verloskundige @hilse; ja het bevalt wel.. maar het is lichamelijk wel erg zwaar. 30 uur per week bij andere het huishouden doen, en daarnaast die van mezelf.. ik droom 's nachts over stofzuigers haha. @bloemmm; wel lastig als je niet echt in de buurt woont.. wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! lijkt me heel bijzonder... @maulona; ik hoop dat jullie huis snel verkocht is! vermoeiend is dat hé? dat hypotheek geklets @sophia, het is wel een heerlijk vak he? maar ik ben er ff klaar mee.. overal is altijd het gezeur dat het zo snel mogelijk moet, het moet zoveel mogelijk opbrengen en het personeel moet zo min mogelijk kosten. fijn dat jij het naar je zin hebt! ik mis het soms wel hoor... heb een beetje vlug gelezen hoor, jullie kletsen wat af hier haha. van het weekend mn ei gehad, dus ik pol op de wachtbank... leuke hartjes op de lijst, misschien brengen ze geluk hihi. ik ga zo lekker sporten...
Ik duim voor alle meiden op het wachtbankjeeeeee Wil deze maand weer allemaal positieve testen zien hoor!!
@ isabel, ik wil een witte babykamer. het moet strak zijn Kinderwagen weet ik nog niet echt. Maar ik denk aan Joolz Day. Is wel vet duur we gaan nog kijken. Lijst is leuker geworden zo. @MumL, ja we weten het pas. Lekker shoppen idd. Ik ben zelf geboren in Nederland. Mijn man in turkije. We wonen gewoon hier in Nederland maar gaan bijna elk jaar naar turkije. @Smnee, Dankjewelll, Ja ik wil ook niet de naam van smoeder. We kunnen er gelukkig over praten. Ik ga hem zeker overhalen Ik zou ook niet gelijk zien dat het een meisje was hoor. Vk heeft het verteld
Meiden sorry dat ik de laatste dagen zo weinig heb gereageerd.. Voel me vandaag echt weer beroerd.. Morgen even wat halen tegen de misselijkheid.. Ik ga nu weer op de bank liggen.. O trouwens.. Nieuwe afspraak bij de verloskundige op 8 oktober.. En Isabel.. De lijst ziet er super gezellig uit! Liefs, Loes
Ik heb dat ook wel. Dat meisje op het filmpje was 5, bijna 6. Dat vind ik wel een groot leeftijdsverschil. Ik denk dat ik er 2 á 3 jaar tussen wil hebben. Niet meer. Dan zijn ze wel oud genoeg om het te begrijpen (merk ik aan 'mijn kindjes' op de groep die een broertje of zusje krijgen), maar toch niet zo oud dat je met de ene al naar school moet en de ander nog aan de tiet hangt bij wijze van. Natuurlijk heb je dat daarna wel, maar dan is je jongste al wat ouder en is dat verschil van situaties niet zo heel groot. Wat heb je die hartjes leuk gedaan in onze lijst! Wel jammer dat je niet steeds de beginpost aan kunt passen, of niet? Heb je die lijst standaard op je computer staan? Enne, wat dacht je ervan dat jij de eerste mei-mama wordt? Of kan dat al niet meer? Wat leuk! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! En je hebt goed gezien dat het hier heel gezellig is, haha! Wij proberen altijd op iedereen te reageren. Is een erg gezellig clubje met leuke, jonge meiden! En ik geloof ook dat je de eerste Belg van ons clubje bent, als ik het goed heb. Leukleukleuk! Leuk is dat he? Proefproducten ontvangen? En dan ook nog eens van Lief!. Ik vind dat zij zulke leuke spullen hebben! Die kledinglijn is ook echt te schattig! @hier: Vl en ik hebben vanmiddag heerlijk online geshopt, haha. We hadden zin om onszelf eens goed te verwennen met schoenen en kleding. Morgen komt het al binnen, dus ik ben heel benieuwd! En nu ga ik Barbies Baby kijken. Doeeiii!!
Ladies, hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende: Mijn beste vriendin is gisteren geslaagd voor haar eerste opleiding. Zij heeft een ziekte (daar ga ik verder niet op in), en hierdoor heeft zij ruim twee jaar langer gedaan over haar opleiding, i.v.m. ziekenhuisopnames en verplichte rust nemen thuis, dan de rest van haar klasgenoten. Nu is ze dan eindelijk geslaagd en ik ben enorm trots op haar! Zij heeft al jarenlang zo'n strijd met haar lichaam aan moeten gaan en daarnaast wilde zij ook dolgraag studeren. Ze gaat nu ook starten met haar volgende opleiding. Ik vind het heel knap en dapper van haar. Ik wil haar een kadootje geven om te laten weten dat ik trots op haar ben en om haar natuurlijk te feliciteren met het slagen van haar opleiding. Natuurlijk weet zij dat ik trots op haar ben, maar ik wil het met een klein kadootje extra benadrukken. Ik vind dit best moeilijk, want ik wil wel dat het iets is waar ze iets aan heeft. Natuurlijk is het zo dat ik haar heel goed ken en dat het voor jullie lastig is om mee te denken, maar ik ben toch benieuwd of jullie iets weten. High tea en saunabezoekjes doen we regelmatig, dus dat is niet echt 'speciaal' meer. Zat al te bedenken om iets te geven wat verband heeft met haar volgende opleiding (Media, Informatie en Communicatie), maar ook daarin ben ik momenteel even compleet inspiratieloos. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen een leuk kleinigheidje te bedenken voor haar. Alvast bedankt!
Welkom hier!! Wat leuk dat jullie voor een kindje gaan . En met jong moeder willen zijn zit je hier wel in de goeie groep . Heel veel succes ermee meid . NOD is 2 dagen na mijn verjaardag zie ik, haha! Oh meid wat naar . Dikke knuffel en nu maar hopen dat alles vlug geregeld wordt met de verwijzing en bij de gyn! Oehhh proefproducten! Altijd leuk . Liep vandaag ook langs de etos en daar hadden ze van die zwangerschaps boxen voor het raam staan. Ik wou er ook eeeen!! Haha, helaas nog even wachten! Wel laten weten wat voor je leuks je straks allemaal krijgt he! Laten we inderdaad hopen dat die hartjes geluk brengen! Ze zijn in ieder geval wel heel schattig . Heb je lekker gesport?
Isabel, jaaa de lijst is echt leuk geworden! Is hij ook nog helemaal up-to-date met meiden die hier meepraten? Haha, lekker avondje dus! Weet nog of het nog bezig is maar anders veel plezier met kijken ! Oh leuk leuk, waar hebben jullie spul gekocht? Ik koop eigenlijk nooit dingen online omdat ik altijd bang ben dat het niet past ofzo! Wel een keer schoenen gekocht en een rok en vond dat al eng . Ik denk dat een keer lekker samen wat doen wel het leukste is . En dat je dan verteld hoe trots je op haar bent met wat ze heeft bereikt. Gewoon lekker een dagje weg of samen wat eten ofzo. Dat heeft denk ik wel meer een boodschap dan een fysiek cadeautje .
.......................................... Bekijk bijlage 273491 ................................................. Bekijk bijlage 273492 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN Bekijk bijlage 273492 - SammyftSierra (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 15 september - Zonzon (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 september - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 17 september - MumL (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 18 september - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 20 september - Angel1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 21 september - Smnee (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 23 september - Yasminn (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september - Liesje88 (23 jaar) Ronde 4 na VMK, eerste kindje NOD op: 4 oktober - IS88 (24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 oktober - Christina89 (23 jaar) Ronde 5 na MK, eerste kindje NOD op: 9 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: ? ♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Maulona (22 jaar) - Ann87 (25 jaar) ................................................. Bekijk bijlage 273492 ZWANGER Bekijk bijlage 273492 - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - ♥ Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Loes1990 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Wonderwensje: 13 september - Controle verloskundige - Wonderwensje: 13 september - Echo i.v.m cyste - Hilse: 14 september - Nekplooimeting - Bloemmm: 17 september - Echo - Loes1990: 21 september - Eerste echo - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige - Bloemmm: 25 september - Controle verloskundige - Amann: 25 september - Controle verloskundige - Hilse: 26 september - Echo - Dinges89: 1 oktober - Controle verloskundige - Amann: 2 oktober - Intake kraamhulp - Loes1990: 8 oktober - Controle verloskundige - Bloemmm: 18 oktober - Echo geslachtsbepaling ................................................. Bekijk bijlage 273492 BEVALLEN Bekijk bijlage 273492 ................................................. Omdat het lijstje weer gezellig groeit heb ik om het overzicht te houden de meiden die hier +/- een maand niet hebben gekletst van het lijstje afgehaald! Natuurlijk zijn jullie nog steeds van harte welkom hier
Heel erg leuk meid Daar wordt het ook allemaal wat "echter" van. Alles regelen voor je kleine baby! Ah haha wat lief dankjewel!! Graag gedaan hoor meis Haha, ik snap helemaal wat je bedoeld! Wachten is sowieso niet leuk en al helemaal niet in deze situatie.. Moeder natuur heeft dat niet zo handig geregeld Ben benieuwd meid! Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt! Lijkt me toch een fijner gevoel voor jezelf ook. Spannend allemaal! Wel vreemd hoor.. je leest overal dat 1 jaar toch wel echt het maximale termijn is van het zelf proberen. Zou er wel proberen wat druk achter te zetten! Lijkt me niet normaal dat hij daar zo makkelijk in is. Hopelijk voel je je snel weer beter Loes! En dankjewel Heb het voor je aangepast. Heel leuk Ben benieuwd hoor! En Joolz vind ik ook erg mooi. Ben je al eens gaan kijken in de winkel? Dankjewel! Dankje bloem Ja klopt! Je hebt het natuurlijk niet altijd voor het zeggen maar als ik het mocht bepalen zou ik het leuk vinden als er +/- 2 jaar tussenzit. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk allemaal loopt.. Ja! Klopt, dat is wel jammer dat dat niet kan! Ik pas het gewoon aan aan de hand van de laatst geposte lijst. Haha, dan zou ik eind mei uitgerekend zijn dus ook gelijk de enige mei mama Hoop dat er toch wel een aantal andere meiden zwanger zijn deze maand!! Online shoppen vind ik super leuk, doe ik ook regelmatig Fijn dat jullie zijn geslaagd! Ik weet niet wat het budget is maar ik dacht gelijk hieraan: Dogeared Jewels and Gifts | Necklaces Bracelets Earrings and Gifts Hele mooie kettinkjes met een speciale betekenis. Als je met je muis op 'Categories' gaat staan heb je genoeg keuze. Een voorbeeld: graduation reminder necklace with gold dipped monarch butterfly : Dogeared Jewels and Gifts Bekijk bijlage 273494 Maar er zijn ook andere kettinkjes met mooie betekenissen. Super mooi en bijzonder vind ik Misschien dat je zoiets dan kan geven tijdens een lunch/etentje.. Ik heb er zelf ook een kettinkje van en ben er erg blij mee, hele fijne kettinkjes (in de zin van: klein, subtiel)
@Maxellera: Thanks voor het meedenken, maar ik wil toch liever een fysiek cadeautje. @Isabel: Thanks voor het meedenken! Erg leuk dat kettinkje. Ik ga eens even op de website rondneuzen. Ik heb stiekem wel het vermoede dat je een mei-mama gaat worden! Maar hoop natuurlijk ook voor de rest die nu bezig is, gauw een positieve test krijgen en toegevoegd kunnen worden aan het lijstje met zwangeren!
Oehh leuke link isabel! Hoe kom je altijd op die leuke amerikaanse sites? Zoals toen ook met dat super schattige baby pakje en die kaartjes en die foto's van elke week zwangerschap en beschrijving . Je moet echt die links een keertje doorsturen! Haha Hier, vandaag even lekker kopjes gehaald voor in ons huisje . 4 DE kopjes en schoteltjes. En even rond de stad gelopen met een vriend. Vanavond was er een vriendin langs gekomen en lekker bijgekletst en ipv vanavond komen mijn oom en tante morgen ochtend. Mijn oom en ik zijn namelijk allebei jarig op de 16e en omdat mijn nicht, haar man en achternichtjes waar ik veel mee om ga altijd daar heen gaan leek het me leuk om het samen te vieren . Dus gaan we even kijken hoe en wat. Verder morgen nog stemmen! Voor mezelf, mijn moeder die in Moskou zit en mijn zus die in Berlijn woont . Lekker druk dus, haha. Gaan jullie ook allemaal stemmen? En morgenavond nog werken! Drukke dagen .
Ja! Hier wordt uiteraard ook gestemd! Heb vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en weet nu op wie ik morgen zal stemmen. Voor het eerst op dezelfde partij als vl. Dat was de vorige keren wel anders, haha. Slaap lekker, ladies!
hier stemmen vl en ik ook op de zelfde partij haha vorige keer trouwens ook op de zelfde partij (andere partij dan we nu gaan stemmen)