Ja, je gaat morgen gewoon al op vakantie!!! Is je vriend al bij je? Oh ja, daar was ik nog benieuwd naar.. Waar komt hij vandaan uit TR?
Oh ok, lijkt me ook wat makkelijker . Maar ik ben helemaal bij ja! En als het goed is volgende week eindelijk wat meer duidelijkheid . Laat je weten wanneer jullie wat meer hebben gezien?
@ Maxerella: Ja dat lijkt me inderdaad heel moeilijk, het liefst zou je natuurlijk gelijk willen beginnen. Maar vind je keus wel heel verstandig! Heb het zelf ook hoor, ons appartement staat te koop omdat het eigenlijk te klein is om samen met een kindje in te wonen (we hebben ook nog 5 katjes). Dus daar is het echt het wachten op. Maar het is in ieder geval al heel leuk om ermee bezig te zijn toch? Leuk verhalen lezen, babyspulletjes kijken.. @ Isabel Olivia: oh eind dit jaar....dat is al snel gelukkig! Heerlijk naar de zon toe dus.. Ja we zijn in juni naar Curacao geweest, echt hele mooie ervaring! Hmm ja kweet niet of we dan onze wens moeten uitstellen. Ik wil het denk ik eerst een jaar aankijken, stel dat het huis dan nog niet is gekocht moeten we het er maar eens over hebben. Vooral omdat onze omgeving ook zegt dat het nu veel te klein is voor een kindje enzo, daar trek je je dan toch wel wat van aan. Haha wel lastig om te wachten hoor, en dan werk ik ook nog eens in een kinderdagverblijf met babytjes
Ja inderdaad, heel dubbel altijd.. Scheelt dat ik wel nog de tijd heb . Ik zou als ik een appartement met 2 slaapkamers zou krijgen wel genoeg vinden voor de eerste paar jaar. Ik heb dan ook alleen maar een hond , en tegen die tijd hopelijk een leuke kat . Maar snap wel dat jullie dat willen , ben je wel al gestopt met de pil? Want ontpillen kan ook een hele tijd duren.. Wat voor katjes hebben jullie trouwens?
Ja, we hangen nu nog even lekker op de bank met wat wat lekkers en hij speelt een spelletje op de playstation en ik zit nog even lekker te kletsen met jullie We moeten zo slapen alleen heb het ZO WARM echt bah. We hebben allebei helemaal geen zin om te slapen Tunceli haha. En jij en jouw man? Ja, doe ik Ben heel benieuwd. Haha m'n zusje en ik hadden al een leuk ideetje. Eerst lekker hamburgers eten en dan een beetje een American avondje houden met: Bekijk bijlage 269584 En popcorn natuurlijk haha en dan de hele avond/nacht Pretty Little Liars We gaan de snoepjes en het drinken hier bestellen: USfoodz | Koop hier online uw favoriete Amerikaanse dranken, snoep, snacks, ontbijt- en bakproducten | Gratis thuisbezorgd in Nederland Oh wat heerlijk zeg! Zeker een super vakantie gehad? Ik zou me proberen daar niet zoveel van aan te trekken.. Ook omdat er op zich wel een kamertje vrij is en het al op de planning staat dat er een nieuw huis komt. En stel je bent zwanger, dan is er natuurlijk niet gelijk een kindje, dat duurt nog wel even en in het allerslechtste geval is het de eerste paar jaar niet zo'n probleem als het wat kleiner is, toch? Ik weet niet hoeveel m² jullie huis nu is? Hier namelijk ook een 3 kamer woning, 100m² in totaal. Maar we hebben ruimte zat voor een kindje nu Snap dat het lastig is hoor! Lijkt mij ook heel moeilijk.. ken het gevoel ook een beetje.
Oh, meiden nog even een tip One Born Every Minute komt tegenwoordig op net 5, op woensdag om 22:10. Vond het zo stom toen dat van TLC verdween! Leuk programma
Goedenavond meiden! Pagina 13 alweer, jemig! Ik hoop dat jullie appartement snel verkocht wordt! Zal wel moeilijk gaan, of hebben jullie al kijkers gehad? Foto van jullie 'droom' huis? Het is zeker spannend, we kunnen niet wachten! We hebben vandaag een positief gesprek gehad bij de hypotheek, Hypotheek van het huis is zo goed als rond, maar nu nog een bouwdepot. Daar horen we morgen meer over. Isabel. Bekijk bijlage 269585 We hopen dat alles snel geregeld is hihi. Spannend dat je morgen al op vakantie gaat. Heerlijk meid, genieten jij! ( en zwanger terug komen he? ). Koffers al gepakt? Hoe gaat het verder met jou? @Corry, Welkom! @Maxellera & An. Ik hoop voor jullie dat jullie droom snel werkelijk wordt! Ik begrijp jullie wel meiden.. Ik zou denk ik precies hetzelfde voelen en denken.. Het is ook niet makkelijk allemaal, een kinderwens is zo groot.. Maar vind het fijn om te lezen wat jullie doen en hoe het met jullie gaat! Dikke knuf! Oeeh, ben erg benieuwd naar de babykamer! Jammer dat de kast te groot is, maar gelukkig simpel op te lossen. He getver, een dikke bult rondom de navel. Was wel even schrikken of niet? Hoe gaat het met de verkoop van je paardje? Ik zit hier ook na te denken over verkoop... @Luffy: Prachtige echo! Fijn dat je ook je het hartje heb gehoord, was geweldig om te horen of niet? Shoppen wordt steeds minder leuk he? Al die hoge prijzen, pff! Toch fijn dat je nog wat broeken rijker bent. Ik heb daar altijd de grootste moeite mee haha. Spannend meid! Ik zal voor je duimen! @hier Ik voel mij helemaal gelukkig, blij en gezegend. Ik kan niet van mijn buik afblijven haha. Eergisteren van vl een 9 maanden dagboek gekregen. Prachtig! Ik krijg trouwens steeds meer last van mijn tepels, auwie... Ik verander in een ninja als vl er al in de buurt bij is Mijn ritme is ook helemaal verstoord.. ik ben elke ochtend rond 0500 wakker, klaar wakker Vanochtend nog even een clearblue test gedaan, ik was er zo benieuwd na Hartstikke zwanger natuurlijk! Het voelt steeds echter hihi Bekijk bijlage 269594 Nu weer 'over mijn lijk' aan het kijken, prachtig programma..
Maulona; Hier een 3 kamers appartement (ook 2 slaapkamers!) net als Isa 100m2 en een tweede kindje op komst Genoeg ruimte hoor! Ruimte maak je zo, voor de rest hebben we een kindje alles te bieden, dus die kamers kunnen me een worst wezen Wij gaan ook binnen nu en een jaar, anderhalf jaar zeker verhuizen. Maar het is absoluut te doen zo!
Lekker bankhangen met je vriend , altijd fijn! En dat avondje klinkt leuk!! Ik wil meedoen! Haha, zo'n avondjes zijn altijd super gezellig .
Ahh stuur mij even je storm8 ID dan voeg ik je toe! Wat mooi Wauw! En hoeveel kamers heeft het huis? En een lekkere tuin neem ik aan? Hoop dat alles snel rond is! En dankjewel Lief lief! Ik HOOP dat ik echt binnenkort een mini mensje meebreng vanuit Fuerteventura haha! En SUPER je test! Mooi om dat dan zo te zien hé! Wanneer willen jullie het vertellen? En heb je al afspraken die op de lijst kunnen?
Oeh leuk leuk! Huis ziet er inderdaad echt super uit! Vraag me toch wel altijd af hoe jullie meiden dit allemaal zo jong kunnen veroorloven, ik krijg waarschijnlijk met moeite een appartementje . Maar wel super natuurlijk, zit je in ieder geval voor ene hele tijd goed! En die test is ook heerlijk natuurlijk, super voor je . Heb je het al aan iemand verteld?
Ik kom ook Isa Daar waar chocolade is, is Bloemetje! @Hilse; Voeg je mij ook even toe bij Bakery. Mijn Id; Bloemmm
Hahaha bloem Jij moet ook gezellig komen!! Dan kan je me ook gelijk Turks leren koken haha M'n vriend had laatst menemen gemaakt en helemaal trots was hij Hij heeft er volgens mij een uur over gedaan en eerst opgezocht op Youtube hoe het moest haha. En ik zo; 'moet ik je even helpen met ui snijden?' Hij; 'Neeee ik vind het juist leuk!!!'
Hmm, had het nog echt overwogen maar volgens mij moeten jullie nog echt veel terug kijken . Als het nog maar 4 afleveringen waren ofzo dan kwam ik zeker , volgens mij is je zusje ook echt een heel lief meisje .
Ja, haha wij zijn bij aflevering 2 van seizoen 3 HEEL erg achter dus! Maar dat zou echt leuk zijn! Ik had je toch eerst verteld over die berichtjes? Haha mijn zusje vind jou echt heel leuk en lief