Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Zucht.. ik wacht nu op een telefoontje van de VK want ik voel me sinds gisteravond echt niet goed :( denk dat ik een harde buik heb ofzo..maar als je op google gaat zoeken maak je jezelf ''gek' dus ik wacht het af :)

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Aahw meis wat vervelend!! Hoop dat het niks ergs is, knuffel!

3. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Dankjewel meid :)
    Ja ze zijn vandaag maar tot 13 u open, en daarna pas maandag weer! dus dan bel ik liever voor niks,dan dat ik me het hele weekend zorgen ga maken :p

4. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Wij stemmen SP (weet niet of ik nu een aantal mensen tegen de haren in strijk? :D) en moet ook SP stemmen voor mijn moeder, mijn zus moet nog even denken :p. Wat stemmen jullie?

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Oh wat vervelend meid!! Nog niet eerder harde buiken gehad? Laten we hopen dat het gewoon iets simpels is en je je te veel zorgen maakt :D. Succes in ieder geval!

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

@amann, gelijk heb je hoor!

@max, haha ik D66 en vl VVD :p

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    hey meiden.. sorry dat ik al een paar dagen niet gereageerd heb.. maar nog altijd last van vermoeidheid en sinds aantal dagen regelmatig hoofdpijn. Ben nu wel begonnen met multivitaminen dus hopelijk word het gauw weer beter..

@amann hoop voor je dat het idd vals alarm is en je je gauw weer beter voelt. je kunt idd beter bellen dan dat je het hele weekend loopt te stressen, want daar word t waarschijnlijk alleen maar minder van..

@stemmen mijn vriend en ik hebben gister de stemwijzer gedaan hihi, want konden er niet uitkomen:p en kwamen allebei op pvv.
    edit:
    Isabel leuk hoe je de lijst hebt veranderd:D en geef je ook gelijk hoor dat je de boel overzichtelijk wilt houden..

mamL welkom hier:D

8. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Wij stemmen dit jaar allebei op VVD. Vorige keer stemde ik op PvdA en vriendlief op VVD.

Wij gaan zo maar eens naar het stembureau. :)

@Amann: Hoop dat het niets ergs is. Kan me voorstellen dat je ervan schrikt, hoor. Goed van je dat je de vk hebt gebeld. Anders moest je 5 dagen wachten tot je weer kon bellen! Is dat altijd, dat ze maar drie dagen open zijn? Of ben ik weer te snel met mijn conclusies? :p Rustig aan, meisje! Knuff!

@liesje: Vervelend dat je je nog steeds zo moe voelt. Hopelijk slaan de vitaminen snel aan en voel je je weer wat fitter!

9. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Oh meiden echt een SUPER slechte eigenschap van mij maar ik knap onbewust een beetje af op mensen die in mijn ogen dom stemmen :):) I know, heel heel heel slecht.. Maar ben er wel eerlijk over.

Ik zeg met alle trots dat ik als zelfstandig ondernemer op de SP stem :) Het ontbreekt mij een beetje (heel erg) aan solidariteit bij de meeste partijen.

10. Isabel Olivia

Haha dankje :D Vind ik echt heel leuk om te doen, dat soort leuke dingen op te zoeken!

Ah meid ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Heb je al wat gehoord van de verloskundige?

11. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    @Isabel: Wat is volgens jou dan dom stemmen als ik vragen mag? En je bent zelfstandig ondernemer, zie ik? Tof! Wat doe/ben je?

12. Isabel Olivia

Ik weet niet zeker of dit forum wel het juiste platform is om daarover te discussiëren aangezien het echt niet mijn bedoeling is om iemand voor het hoofd te stoten in dit topic..

Ik heb een webshop trouwens ;)

13. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Dank jullie voor alle reacties! :) Ze zijn idd maar 3 dagen open ja..je kan altijd wel bellen voor spoed hoor,maar dat vind ik zo overdreven :p

VK heeft me net terug gebeld en ik moet verplicht bed/bank rust gaan nemen :(..
    Verder moet ik in de gaten houden of ik niet ineens last krijg van bloedingen,hoofdpijn,koorts, regelmatige krampen etc.

En doordat alles nu zo strak staat is het logisch dat ik de kleine niet heb gevoeld,maar dit moet binnenkort wel gebeuren zei ze ivm de weken die ik ben.
    Ik hoop dat ie zich snel laat voelen aan me want hij mag nog wel een paar weken blijven zitten vinden jullie ook niet? :D

Liefs

14. christina89

christina89 Niet meer actief

zeker weten !!!! kleine man zit daar het beste :)
    hopelijk voel je snel beter
    en echt rust nemen hoor!!

15. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Wat leuk! Kun je mij een linkje pb'en? Ben erg benieuwd!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben echt heel heel heel slecht in cadeautjes.. Dus aan mij heb je niets :p
    Wel heel lief dat je iets speciaals zoekt voor je vriendin!

Leuk zeg, shoppen voor jullie huis! Het komt nu best dichtbij he :D

Oh balen meis! Blijft je buik hard of worden ze om de zoveel minuten hard?
    Niet op google gaan zoeken inderdaad! Goed dat je gebeld hebt...
    Ben benieuwd, hoop dat het niets is!

Ja goed opletten hoor meis.. Zo lag ik ook met 31 weken in het ziekenhuis!
    Als je het niet vertrouwd nog een keer bellen! Lekker languit op de bank en niets doen :D
    Beebje moet nog een tijdje bij je blijven hoor!!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Op het forum mag niet over politiek gepraat worden, dus daar begin ik maar niet over :p :p

18. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hihi dat heb ik met PVV stemmers, can't help it.

19. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Meiden ik ga maar niet meer terug lezen, denk dat ik dan uren bezig ben haha.

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo, heb hem op 30 oktober! Kan niet wachten, alhoewel ik het ook wel een beetje eng vind straks is er iets mis ofzo.

20. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Spannend @Luffy!! Nog even een ruime maand afwachten! Heb je zelf een idee of er een meisje of jongetje in je buik groeit?

Hier:
    De bestelde kleding is binnen!! :D Ik pas alles, op 1 paar schoenen na helaas. En vriendlief past alles. Da's even lekker: kledingkast aanvullen! :)

Deel Deze Pagina