Een dik vet ego bericht maar help! net getest met avondurine veel water gedronken vandaag, kon het niet laten.. erg.. maar ik zit nu 4 dagen voor nod en ik zie een heel licht streepje, in het echt is het duidelijker maar heb hier niet zoveel licht en is met tel gemaakt.
Dankjewel meid ! Haha Wat leuk! Ik vind het gewoon ook leuk om dat soort dingen op te zoeken! Jeetje meid, dat is niet niks allemaal Wat onwijs rot. Ik snap je keuze wel en ik hoop voor je dat jullie er snel uitkomen! Al die stress is natuurlijk ook niet goed voor jou! Heel fijn dat je zo goed terecht kan bij je ouders en ze zo lief voor je zijn! Hopelijk ziet je vriend ECHT in dat het zo niet verder kan.. Is goed hoor Zal je even Pben! Moet iedereen die het vroeg trouwens nog een PB sturen.. dus niemand wordt overgeslagen haha Ik had het nog niet aangepast trouwens omdat ik je NOD nog niet had Had je alleen verschoven haha, maar zal het zo even bijwerken. Lijkt me ook wel "goed" dat je merkt dat je lichaam het helemaal goed doet! Hopelijk is je menstruatie snel voorbij en kan je door naar de volgende ronde! Heel veel beterschap Loes! Rot dat je er zoveel last van hebt meid Lief dat je het vraagt! Ja, ik zit inderdaad 7DPO nu! Ik voel wel dingen.. maar ik sta maar gewoon in de negeer stand haha anders is het straks zo'n teleurstelling.... Heb wel last van aardig wat kwaaltjes. Ja, ik ken het.. stom is dat hé! Ik zie een streepje!!! Heb je niet een iets betere foto? Bij een lamp ofzo of de badkamer? En dan van bovenaf? Waaaauw wat spannend! Heb je trouwens geen kruidvat testjes?
Nee die heb ik niet, ik maak morgen wel een foto in daglicht... en misschien dat ik morgenochtend ook test!!
.......................................... Bekijk bijlage 273884 ................................................. Bekijk bijlage 273885 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN Bekijk bijlage 273885 - SammyftSierra (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 15 september - Zonzon (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 september - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 17 september - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 20 september - Angel1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 21 september - Smnee (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 23 september - Yasminn (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september - Liesje88 (23 jaar) Ronde 4 na VMK, eerste kindje NOD op: 4 oktober - MumL (20 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 oktober - IS88 (24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 oktober - Christina89 (23 jaar) Ronde 5 na MK, eerste kindje NOD op: 9 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: ? ♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Maulona (22 jaar) - Ann87 (25 jaar) ................................................. Bekijk bijlage 273885 ZWANGER Bekijk bijlage 273885 - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - ♥ Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - ♥ Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Loes1990 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Hilse: 14 september - Nekplooimeting - Bloemmm: 17 september - Termijnecho - Tiraa: 17 september - Eerste echo - Loes1990: 21 september - Eerste echo - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige - Bloemmm: 25 september - Controle verloskundige - Amann: 25 september - Controle verloskundige - Hilse: 26 september - Echo - Dinges89: 1 oktober - Controle verloskundige - Amann: 2 oktober - Intake kraamhulp - Loes1990: 8 oktober - Controle verloskundige - Luffy90: 10 oktober - Echo geslachtsbepaling - Bloemmm: 18 oktober - Echo geslachtsbepaling - Luffy90: 30 oktober - 20 weken echo ................................................. Bekijk bijlage 273885 BEVALLEN Bekijk bijlage 273885 ................................................. Mum, heb het voor je aangepast! xxLove, heb jij ook al een nieuwe NOD voor de lijst?
Wolfje ik zie ook wat!!! Oh zo spannend!!!!! Morgen weer testen en anders de tet bij Loes weg halen hihi
Ik zie ook iets! Spannend!! Ik heb ook een vraagje meiden, Ik ben gestart met tempen ( zeker met mijn onregelmatige cyclus). Op dit moment heb ik nog vakantie en slaap ik graag eens uit. Deze morgen was het 10 uur, werd wakker en meteen mijn temperatuur genomen, maar volgende week moet ik gewoon weer vroeg opstaan ( half 7) Ze zeggen allemaal dat je best op het zelfde tijdstip je temperatuur neemt en meteen nadat je opstaat. Wat moet ik nu het beste doen? Morgen mijn wekker zetten om half 7 en dan tempen, of speelt het niet zo'n rol, zolang je het maar meteen doet als je wakker wordt?