Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

4 Slaapkamers en een ruime zolder waar je ook nog 1 grote of 2 kleinere kamers kan maken ;) Tuin valt vies tegen, achter niet zo heel groot. Wel grote tuin voor en een dakterras.

Een 'Made in Fuerteventura '' :D Wil willen het pas rond 12/13 weken vertellen. Zal wel moeilijk zijn zo lang mijn mond te houden ;) Nog geen afspraken verder. Alleen de 10 september :)

Zo duur is dit huis niet. Onder een ton :) Woningen hier in de buurt zijn niet zo duur meer. Er moet nog wat aan gebeuren en voor 108.000 is het huis zoals wij het willen (nieuwe cv, badkamer verplaatsen naar boven, nieuwe keuken). We willen ook nog een houtkachel en de trap naar zolder verplaatsen. Nu maar kijken of dit binnen het budget nog kan. Anders wacht dat maar even. Ik heb gelukkig een hele handige vriend die zelf bv. de keuken, kinderkamer maakt :D En een hele handige omgeving, dus we hoeven geen mensen in te huren :)

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETING!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha! Menemen is heerlijk!
    En dat heb ik in 10 minuutjes gemaakt :p:p

Ik leer het je met liefde!!

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    JAA, 9maandenbeurs meeting sowieso!! En misschien ervoor nog? :)
    Hoewel ik met de 9maandenbeurs nog niet zwanger ben vind ik het wel heel leuk om lekker met jullie rond te lopen daar en leuke dingetjes kijken en leren :D. Mijn vriend wil ook wel mee :cool:.

Oh super zeg voor die prijs!! Zou je echt niet zeggen! Waar willen jullie dat huis kopen dan? Ik weet zelf dat in het zuiden/oosten van het land alles ook goedkoper is dan in het westen maar zó goedkoop weet ik niet ;). Wel heel fijn dat jullie nog veel lekker zelf kunnen doen!

Ik wil ook gaan wachten tot de 12 weken, vooral omdat niemand dan echt weet dat we bezig zijn en ik liever niet dan nog de kans heb om te zeggen dat het toch niet verder gaat. Dan krijg ik misschien daarna nog de vraag of het 'nu wel' weer gelukt is. Lijkt me niet zo fijn..

Ah jammer, dat is inderdaad een heel stuk terug :p. Maar je zusje moet ik dus ook een keertje ontmoeten :D. Je moet me trouwens nog antwoorden via facebook wanneer je kan ;).

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga slapen meiden!
    Tot morgen!! Welterusten allemaal :D

5. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Klinkt echt geweldig Tira! En die prijs! ik ben helemaal in shock haha hier heb je daar echt een garagebox voor :p

Meeting ben ik ook he-le-maal voor! :D

En ik zou het inderdaad ook pas rond die termijn willen vertellen. Lijkt me wel moeilijk maar wil iedereen op een leuke manier verrassen!

6. Isabel Olivia

Slaap lekker lieve bloem! Ik spreek je vast nog wel even tussendoor op vakantie en anders als ik terug ben!

7. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Wouw meiden! Wat zijn jullie weer druk bezig geweest zeg, ik ben ook eens 2 dagen niet online geweest hier! hahaha.. gezellig hoor heb heel wat gelezen maar omdat ik zo naar bed wil gaan ben ik er maar mee gestopt, ben gesloopt :( ik reageer ff kort op wat ik gelezen had...

@Hilse: Wou Hilse wat heftig zeg jeetje!! Schrik ervan! Gelukkig heb jehet een plekje kunnen geven ik hoop dat je zo echt heerlijk van je kindje mag genieten samen met je lieve mannetje hihi.. :)

@CBella: Jeetje meid vind het allemaal erg rot hoor jeetje hier is niet niks weet bijna niet wat ik moet zeggen je word er gewoon stil van.. ik snap het echt niet van zijn kant je bent zelf bezig voor een kindje en dat gebeurt zoiets ik hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven.. Wat leuk trouwens dat je weer met iemand aan het daten bent leuk je moet doen wat je hartje je in geeft en nog wel gewoon door gaan met leven ook al is het heel moeilijk na zoiets zeer begrijpelijk! normaals sterkte meisje!!

@Tira: Gefeliciteeeerd met jullie nieuwe aanwinst! Een huisje! Wat leuk daar krijg je geen spijt van haha.. de eerste maanden zijn sobiso duur je gaat er van alles in doen en het geld vliegt erdoor, maar heb je dat eenmaal gehad dan kun je genieten hoor meid :D

@Malouna: Welkom hier!!
    @Corry: Ook welkom hier!

@Maxxx: haha heb ik soms ook wel hoor heel veel lezen en soms hou je het niet eens meer bij haha.. :p het gevoel wat jij hebt heb ik ook wel eens hoor als ik hier vanalles lees van de zwangere dames wil ook heel graag mee kletsen over die dingen maar helaas kan het gewoon nog niet :( Wel geniet ik van ze hoor hoe ze allemaal praten onderling met elkaar erg gezellig ik weet ook wel mijn tijd komt nog wel en dan praat ik ook mee en dat geld ook voor jou meid die tijd komt ook nog geniet van alles op deze topic hahah :D

@Luffy90: Wauw meid super zeg! Wat fijn dat alles goed was bij de echo je was zeker heel erg trots haha :D En wat zijn je echo foto's prachtig meid heel mooi! Kun je uren naar starren naar zo iets haha..

@Hier: Hele leuk gezellig dag gehad nichtje vannacht logeren gehad schat van een meid! Heerlijk die gezelligheid in huis! Ze was gisteren al bij ons in bed gekropen naast vl en in slaap gevallen zo lief :D vl heeft haar daarna maar lekker in bed gelegd... vanmiddag lekker wezen zwemmen met haar hé wat was dat fijn zeg! Lekker ontspannen en vanavond ging ze met haar vader en broertje naar haar oom paard rijden dus ben ik maar met haar moeder (mijn nicht) de stad in gegaan lekker wezen shoppen weer lekker wat gescoord 2 broeken, 2 shirtjes en wat voor vl gekocht hihi.. :D! Voel ik me altijd weer zo lekker in mijn vel he nieuwe kleren wil je ze gelijk aan haha... Morgen gelukkig een dagje vrij ff helemaal niks doen ''ja ontspannen haha'' & ''uitslapen!!!!'' ben zo erg gesloopt ben helemaal kapot en daarna denk ik maar even mijn kleren kast opruimen wat weg kan en aan een goed doel geven ;)

Nou ik zeg weltusten meiden :D

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ben je er morgen overdag niet meer Isa?
    Zo niet, dan wens ik je een hele hele hele fijne vakantie!
    Lekker genieten en zwanger terug komen:D
    Have fun Lieverd!!!! *Knuf*

9. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Slaap lekker meid :)!!

Ja inderdaad, wachten is vervelend maar als het eenmaal zo ver is denk ik waarschijnlijk dat het best wel meeviel :).
    Jij hebt ook een druk dagje gehad zie ik! Wel gezellig :), ook nieuwe dingen geshopt :D. Slaap lekker in ieder geval meid!

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Heeey meiden!
    Even een kort berichtje!

Bedankt iig voor jullie lieve woorden! :) doet me goed!
    En tja wat ik een beetje doe is werken haha en als ik vrij ben nikse of op visite bij mams of vriendinnen!
    Aankomende 5 dagen weer werken en dan 1 dagje vrij en weer werken haha. :) nja vind het niet erg!

Isa! heel veel plezier op vakantie geniet lekker van elkaar en de omgeving natuurlijk! :D rust lekker uit! ♥

11. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Even een berichtje van het prachtige Bali!! Lange vliegreis is allemaal goed gegaan en gisteren al lekker een dagje op de beach gelegen :) vandaag gaan we met een gids het noorden verkennen. Lekker veel quality time met m'n mannetje, soort van 3e huwelijksreis dus met klussen komt het ook goed :D helemaal teruglezen gaat niet, te slome wifi...
    Knuffel Ilse

12. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen,

Was bijna door m'n wekker heen geslapen :O gelukkig gaat vriendlief z'n wekker 5 min later af haha!

Maulona, het is niet erg om een lange tijd foliumzuur te slikken. Ik zou als ik jouw was gaan voor een combi.. Ik slik bijvoorbeeld vitaal zwanger van kruidvat.. Zitten alle vitamines in die je nodig hebt als je zwanger wilt worden en bent en foliumzuur. Maar als je weet dat het nog even duurt voordat jullie echt gaan klussen zeg maar hoef je er niet mee te beginnen. Ik zal pas er pas mee beginnen wanneer jullie er echt voor gaan :)

Yasmin, meid moed houden hoor! Ik ging uit van een cyclus van 28 en testte ook negatief op nod en 3 dagen erna ook nog.. Een week later positief! Dus ik blijf voor je duimen.. ;)

Tiraa, mooie test hoor! :D lekker van genieten meis!!

Isa, heeeeeeele fijne vakantie lieverd! Ga er maar lekker van genieten om samen met je mannetje te zijn :D je hebt het verdient!! En ik doe elke dag een schietgebedje voor je dat je maar met iets moois terug mag komen :D

Hier; vandaag weer een dagje werken.. Morgen ga ik het dan eindelijk m'n familie vertellen, ben ZO benieuwd!!
    Ik zit trouwens weer heeeerlijk onder de muggenbeten Pff, jeuk jeuk jeuk!!

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een huis voor 108.000:$ hier een mazzeltje gehad en ons huis kunnen kopen voor 177.000 echt een spotprijs hier in de omgeving.. Daarna nog wel 30.000 in moeten investeren om het überhaupt leefbaar te maken.. We konden zo mee doen aan bouwval gezocht.. Whahaha

Nou meiden.. Koffer is gepakt.. IK GA NAAR HUIS:D

Liefs,

Loes

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Maandag 11.00 echo!!!!!!!!!!

15. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    We hebben ragdolls. Ze stammen af van de pers, alleen dan zonder platte neus :p.
    Ik ben afgelopen weekend gestopt met de pil, ben nu ongesteld nog van de pil zeg maar. En daarna afwachten tot mijn eerste echte ongesteldheid.
    Ja als je inderdaad niet zoveel dieren hebt zijn 2 slaapkamers wel genoeg hoor.

16. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Had het inderdaad ook gezien deze week, maar volgens mij zijn het eerst herhalingen van TLC :(
    Maar we hebben opzich wel een kamertje vrij (er staan nu krabpalen enzo), maar die moeten we dan maar even een ander plekje geven :).
    Haha heb geen flauw idee hoeveel m2 het is, zou ik even een keer moeten opzoeken.

Kijk je 16 and pregnant en teen moms? Vind ik ook zo leuk om naar te kijken!

17. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    @ Bloemmm: Oh dat is wel heel fijn om te horen!
    Jaa het zou ook zeker kunnen, alleen ik trek me dan heel veel aan van mensen in mijn omgeving (mn ouders enzo) en die zeggen allemaal dat het niet kan.
    Maar we kijken het eerst een jaar aan, mocht het dan nog niet verkocht zijn, maar even ruimte creëren in onze huidige woning.

@ Tiraa: Mooi huis, spannend zeg! Als alles rond is mogen jullie er zeker ook al wel snel in?
    We zetten het huis in september te koop, we zijn nu nog even bezig met wat opknappen van de keuken en badkamer, zodat net wat beter lijkt voor de verkoop.
    Ja ik ben heel benieuwd hoelang het duurt, het appartement onder ons is binnen een half jaar verkocht, dus ben heel benieuwd!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Mau: Wat mijn ouders of de buitenwereld vinden van mijn kinderwens in combinatie met ons huis kan me serieus niets schelen. Mijn kinderwens, is onze keuze. Die van mijn man en mij! De rest heeft daar niets over te zeggen. Want geloof me, als je je teveel van de buitenwereld aantrekt is er altijd wel wat.. Van 'ben je niet te jong?!' tot 'Jeetje, zo snel weer een tweede/derde/vierde?!'

@loes; Fijn dat je zo weer thuis bent!!
    @Isa; Nogmaals een hele fijne vakantieeeee lieverd!

19. Isabel Olivia

Ben er alleen nu nog heel even maar straks nog even lekker de stad in lunchen en dan daarna rustig naar huis, laatste spulletjes opruimen/inpakken en weg :D

Dankjewel lieverd!!

Snap dat je dat niet erg vind! Is ook fijn om bezig te zijn, anders zit je maar te zitten en dan wordt het gevoel ook niet minder denk ik..

Maar dankjewel lieve meid :D Super lief!!

Wat super fijn dat jullie al lekker aan het relaxen zijn ;) Heerlijk! Heel erg veel plezier gewenst in ieder geval en geniet van elkaar :D haha

Tot snel!

Heeeel lief ♥ Dankjewel!! En ik ben voor jou HEEL erg benieuwd naar morgen, denk dat ik probeer het weekend even te komen kijken want dat moet ik natuurlijk wel weten he :D haha

SPANNEND BLOEM :D Fijn dat je dat hebt kunnen regelen!!

Oh wat jammer zeg! Hopelijk binnenkort toch ook nog nieuwe!

En ik kijk inderdaad 16 and pregnant en teen mom :D Kijk het via internet trouwens, dus ben helemaal bij haha. Jij ook?

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Je moet via Wifi maar even komen kijken hoor Maandag Isa!!! :D
    Fijne dag!!!! :D

Deel Deze Pagina