Wat leuk zeg! Voor school of werk? Heel veel plezier dit weekend Snap dat je hem gemist hebt. Ik ben een beetje moe dus vandaag eigenlijk niet zoveel.. schoongemaakt vanochtend en lig nu weer in bed Maar daar is het het weer ook wel voor haha het is al de hele dag donker hier. Dankjewel lieve meid! Hoe is het met jou?! Ga je deze ronde ook weer ovulatietesten gebruiken? Ik had het de vorige keer toen ik zwanger was bijgehouden en het komt wel overeen met deze keer.. ongeveer. Herken wel wat dingetjes.. eventjes afwachten nog En heel leuk ! Mag je je kleintje weer even bekijken! Snap dat je daar super veel zin in hebt Ik moest er serieus ook een beetje van huilen ZO LIEF! Leuk om je hier weer te zien meid En zoals ik al eerder zei.. banner tikt lekker doorrrr haha voor je het weet is het alweer december!
Ik ga weer even verder met voorspellen hahah Luffy - ik dacht eerst echt jongen maar ik twijfel nu heeeel erg Hilse - Meisje Corina - Meisje Bloem - Meisje Loes - Jongen Tira - Jongen Wolfje - Meisje
@Isabel ja ga morgen weer beginnen met ovulatietesten.. want als naar onderschrift kijk zou ik nu weer rond de 28/29 dagen zitten maar ben met banner en nod gewoon van 30 uit gegaan.. Heb al wel vruchtbaarslijm gespot dus hopelijk worden de testen dan zondag/maandag al positief hihi.. zullen zien Edit:voor de nieuwsgierigen, met ons hondje gaat al veel beter.. de soda heeft geholpen, hij is weer net zo vrolijk aan t rond rennen als wat en lekker aam t spelen
Ben zo benieuwd haha, als hij/zij de 26e goed ligt kunnen we waarschijnlijk al wat zien! Nu was ie heel druk aan het bewegen, bericht volgt
Als dit uitkomt, zijn de meisjes in de meerderheid, haha! Zal ik dan maar met een jongen komen volgend jaar? Moet mijn pendel van Hilse maar uitkomen! En voor jou voorspel ik dat je volgende week hartstikke positief test!!! Eigenlijk is het leuk om zulke lijstjes bij te houden. Kun je acxhteraf zien of je gelijk hebt
Meiden alles was goed met de beeb! Uitslagen waren super! Lig nu even op de bank dus kort berichtje maar wou het even delen Met foto! http://i.imgur.com/34oHA.jpg
Ik denk bij Hilse en Corina ook een meisje! Bij Luffy een jongen! Loes ook een jongen! Tira een meisje en Wolfje ook een meisje
Oh spannend Hoop dat je eitje gauw springt! En fijn dat alles weer beter gaat met je hondje! Oehhh leuk Is alweer bijna! Haha Ben benieuwd wat het uiteindelijk zal worden. Ahh denk je echt?! Ik weet het niet hoor.. heb er nog niet echt een gevoel bij. Maar komt misschien ook omdat ik echt heel bang ben voor een teleurstelling.
.......................................... Bekijk bijlage 274011 ................................................. Bekijk bijlage 274012 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN Bekijk bijlage 274012 - Zonzon (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 september - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 20 september - Angel1989 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 21 september - Smnee (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 23 september - Yasminn (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september - Liesje88 (23 jaar) Ronde 4 na VMK, eerste kindje NOD op: 4 oktober - MumL (20 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 oktober - IS88 (24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 oktober - Christina89 (23 jaar) Ronde 5 na MK, eerste kindje NOD op: 9 oktober - SammyftSierra (24 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 9 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: ? ♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Maulona (22 jaar) - Ann87 (25 jaar) ................................................. Bekijk bijlage 274012 ZWANGER Bekijk bijlage 274012 - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - ♥ Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - ♥ Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Loes1990 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: ? In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Bloemmm: 17 september - Termijnecho - Tiraa: 17 september - Eerste echo - Loes1990: 21 september - Eerste echo - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige - Bloemmm: 25 september - Controle verloskundige - Amann: 25 september - Controle verloskundige - Hilse: 26 september - Echo - Dinges89: 1 oktober - Controle verloskundige - Amann: 2 oktober - Intake kraamhulp - Loes1990: 8 oktober - Controle verloskundige - Luffy90: 10 oktober - Echo geslachtsbepaling - Bloemmm: 18 oktober - Echo geslachtsbepaling - Luffy90: 30 oktober - 20 weken echo ................................................. Bekijk bijlage 274012 BEVALLEN Bekijk bijlage 274012 ................................................. Sammy, hebt het voor je aangepast.
Hahaha ik vind het zo grappig dat ik elke keer de naam Sammy zie langskomen hier, zo heet ik namelijk ik het echt... voel me elke keer bijna aangesproken. @ Hilse: Fijn dat alles goed was met de echo! En wat ben je een knap kind aan het maken. @ Liesje: Goed om te horen dat je hondje weer vrolijk rondhuppelt. Wat voor 'merk' heb je als ik vragen mag? Ik heb zelf geen hond maar mijn ouders waar ik dus nu ben gelukkig wel, vind het zélfs met dit weer heerlijk om met de oude heer naar buiten te gaan, ff lekker uitwaaien!' @ Sammy: Wat balen voor je.. We duimen iig allemaal voor je voor de volgende ronde! @ Bloem: Wat lief dat gebrabbel van Mira...klinkt echt heerlijk!
@dinges "merk" haha.. we hebben twee jackies.. 1 van bijna 15 jaar en 1 van anderhalf.. die van 14 is gewoon n gevlekte.. en de jongste is black and tan, met precies de aftekening van rottweiler hihi.. dat kleine fotootje bij me avatar is m
haha sorry mijn naam gewoon is Rachelle maar ik gebruik eigenlijk altijd de namen van mijn schatjes....
hey meiden, ik kom even zwaaien. drukke week gehad met werk en afspraken 's avonds. Ook een beetje emotioneel labiel door ongi, blaasontsteking, moeheid, etc. niet zo leuk nu weer kop op en ik hoop dat ik dit weekend weer even kan bijtanken. duimen dat het deze ronde raak mag zijn, zou leuk zijn een juni/juli kindje zat te denken, in welke ronde werden jullie zwanger? ronde 4 voelt als heel lang, maar misschien ligt het gemiddelde wel hoger? @ wolffje gefeliciteerd!! @ dinges, wat heftig met je vriend. ik hoop echt dat hij aan zijn probleem kan werken zodat je je kindje een stabiele thuissituatie kan bieden met een mama én papa! sterkte vanavond met vertellen @ isa, je voelt van alles? spannend!!! maar ik snap dat je je eigen gevoelens wilt beschermen. @ wonderwensje, leuk een meisje en wat een leuke kleertjes zag ik al op facebook @ Hilse, fijn dat de echo goed was @ Bloem, zoals jij de band met je dochter beschrijft... ik hoop dat ik dat ook mag meemaken. (zoveel liefde spreekt er uit) @ Ann, fijn dat je je uren kan blijven maken, en nu vast 'oefenen' op de babygroep met knuffelen X IS