@ IS: Bij ons was het ronde 0, ongeduldig kind wat er geen rekening mee hield dat paps en mams gewoon een condoom gebruikten. Hoop heel erg voor jullie dat ronde 4 jullie geluksronde wordt! @ Sammy/Rachelle: Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, betekend waarschijnlijk alleen maar dat je mijn naam leuk vind toch, als je je hondje ook zo noemt. @ Liesje: Oh wat heerlijk, jackies, kleine dondersteentjes! Hier hebben we een halve Schotse collie lopen, is een zwerver die we meegenomen hebben uit Griekenland 12 jaar geleden, dus geen idee wat er nog meer doorheen zit, maar hij lijkt op een uit de kluiten gewassen bordercollie.
Ja nou ja.. 1 dondersteen de oudste slaapt drie kwart van de dag hihi. En de jongste begint af en toe al beetje te puberen haha, dat echt even niet luistert tenzij je bewerk streng bent
@Dinges; Succes vanavond!!! @Is; En ik hoop dat jullie het allemaal zo snel mogelijk mogen meemaken! Ik gun het jullie allemaal! Ik ga even wat druivenbladeren vullen/rollen en nog wat Paprika's vullen. Mn schoonouders komen morgen terug van vakantie en eten hier! Dus tot later meiden!!
Oohh spannend hoor meisje! Ben zo erg benieuwd naar jou! En net wat je zegd je moet je niet te druk maken en overal op gaan letten dat deed ik zelf namelijk ook vaak en stel dat je niet zwanger bent is het een grote teleurstelling vervelend hoor onze lichamen met al die kwaaltjes altijd! In kost houd in dat vl voor 3 weken lang naar den haag gaat voor een project en dat hij dan daar in den haag verblijft ergens in een hotel en dan 3 weken niet huis komt pff zwaar hoor Dus dan word het helaas ook niet gaan voor een kindje want in de tijd zal mij ei denk ik ook wel weer komen...
Ah ik ben een dagje weg en gelijk is er allerlei nieuws!! Even de dingen die ik nog heb onthouden reageren ! Wonderwensje, wat leuk een meisje!! Hoe reageerde iedereen? Is het ook wat je had verwacht? Zo grappig, mijn vriend heeft vooral in het begin wel vaker meegelezen met mij op het forum en hij wist dus een beetje hoe het met jou gaat enzo en dat je als eerste van de meiden zwanger was enzo. En toen zei ik dat je het geslacht wist, en toen zei die, En, meisje? Haha, had nog gelijk ook . En super schattige spulletjes heb je al!! Hihi het begint nu steeds dichterbij te komen! Wolfje, gefeliciteerd meid! Had je deze ronde ook kwaaltjes of dat niet? Hoe reageerde je vriend? Weten jullie trouwens al wanneer jullie precies gaan trouwen? Straks moet je jurk worden aangepast . Geniet er lekker van!! Isabel, oeh je voelt van alles dus! Beetje het zelfde als de vorige keer? Spannend meid! Ik hoop zo erg op een positieve test voor jou, en de rest van de meiden hoopt het net zo erg volgens mij dus dat moet gewoon goed komen!! Laten we hopen dat de kwaaltjes niet voor niks zijn! Het is je zo gegund, helaas nog zes daagjes wachten.. xxLove, ohh wat een mooie foto! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn . Ik zag je op facebook nog een aantal andere hele mooie foto's voorbij komen! Je kinderen kunnen later lekker stoer doen met die mooie foto's die ze van zichzelf zullen hebben . Alleen maar leuk voor later! Bloemmm, oh wat schattig die dingetjes die ze zegt! Kan me voorstellen dat je dan even helemaal weg smelt! Ik smelt nu al weg als mijn hondje naast me komt zitten en zijn hoofd op me legt ofzo , moet je nagaan hoe erg het dan wel niet zal zijn . Geniet er maar zoveel van als je kunt, want voor je het weet moet je ze los gaan laten . Dat lijkt me echt een van de moeilijkste dingen! Helaas duurt dat nog eventjes . Hilse, wat fijn dat alles goed ging meid! En nu hopen dat hij/zij zich even laat zien de 26e . Ben heel erg benieuwd wat het is! Hoe staat het nu met het kamertje trouwens? Ann, ik ga NU je blog lezen .
@Bloemmm: Geweldig ja mooi he ze worden zo snel groot ik weet het soms ook zo jammer, maar vaak ook zo leuk weer Voor je het weet kun je geweldige gepsprekken met haar gaan voeren, daar geniet je pas echt van @Dinges: Bedankt meisje! Ooh dan mag ik nog niet klagen voor 3 weken haha.. Ja het is echt wel ff wennen hoor als je elkaar elke dag ziet en ik ben erg op hem gesteld pff, de eerste paar dagen zal ik het denk ik wel ff lekker vinden gewoon even lekker alles voor je zelf, maar dat zal snel beginnen te vervelen denk ik @Ann: haha.. geeft niks meid vl heeft een project in oktober in den haag lopen, maar omdat het zo ontzetten veel rijssen is van onze woonplaats naar den haag en dat elke dag + ontzettend vroeg beginnen en laat eindigen dat ze daar dan verblijven in den haag dan gaan ze slapen daar ergens in een hotel 1 voordeel hij krijgt alles gratis ! Maar wel ff wennen hoor zonder hem @Hilse: Wauw ik zal al op FB 2 mooie prachtige foto's mooi hoor meid wat zal je trots zijn ofniet? Was vl erbij met de combinatietest of was je toch alleen? Ben echt blij voor je dat alles goed is super!! @IS88: Hé bah kan me voorstellen dat je baalt ja. Heerlijk bij tanken kon ik dat ook maar even gelukkig heb ik morgen ook een dagje om uit te slapen heb morgen nog een late dienst en zondag dus daarvoor slaap ik nog mooi ff uit haha.. kun jij ook nog een beetje uitslapen zodat je kunt bijtanken? Wij zitten in onze 12e ronde.. maar toch wil het niks zeggen hoor het is bij iedereen verschillend, hoop voor jullie dat het al iets eerder raak mag zijn @Maxx: Dankjewel meisje! Ja fotograferen is echt mijn ding gewoon puur voor hobby hoor Ik vind het echt super leuk om te doen en vooral met hele kleine kinderen.. mensen fotograferen is het leukst maar natuurlijk andere dingen zijn ook altijd welkom haha
Hier, vandaag niet veel gebeurd. Wat opgeruimd en lekker veel gelezen . Kwam vandaag tijdens het opruimen een bandje tegen van mijn videocamera en toen ik die terug ging leggen dacht ik dat het leuk zou zijn om weer eens wat dingen terug te kijken. Toch wel grappig om mezelf te zien de eerste paar bandjes was ik 15! Ook nog samen met mijn ex en mensen waar ik bijna niet meer mee omga, grappige filmpjes met mijn beste vriendin etc. Heel erg leuk . Ik ga over anderhalf uur mijn vriend ophalen van het station. En dan ben ik waarschijnlijk weer een paar dagen afwezig hier . Morgen middag komen er wat vriendinnen langs die niet kunnen komen naar mijn feest, morgen avond is mijn feest en ik hoop heel erg op goed weer zodat het buiten kan en ik het gezellig kan maken met wat vuur . Zondag ben ik jarig, en is mijn oom jarig. Dus dan vieren we het een beetje samen voor familie bij hem thuis . Dus daar heb ik ook wel zin in. Vind het wel best wel jammer dat mijn moeder en zus er niet bij kunnen zijn . Mijn moeder is in Rusland wegens omstandigheden en mijn zus moest een paar extra dagen werken in Bremen. Dus alleen mijn vader is er bij, en mijn vriend gelukkig! Maar dus een lekker druk weekend voor de boeg . Hopelijk hebben jullie ook een gezellig weekend!
Meid wat heb je een leuk weekend voor de boeg zeg! Geniet ervan en je hebt volgens mij ook nog mooi weer ook zondag heerlijk ! ...& natuurlijk alsvast GEFELICITEEEEEEEEERDDDD
Nou meiden ik ga er weer even van tussen, heb verjaardag van de buurvrouw naast ons die 60 geworden is, kom vanavond weer ff spieken Oohja en ik heb weer 2 foto's af haha.. Bekijk bijlage 274047 Bekijk bijlage 274050
goedeavond meiden, ik ben vandaag zo ontzetend lui! ik heb gewerkt van negen tot vijf, en dit viel me heel zwaar. werk in de huishouding, en meestal stop ik rond drie. ik ga zo wel ff bladeren, maar er zijn zoveel pagina's bijgekomen, dan is mijn weekend al om hihi. leuk die facebookpagina, en iedereen ziet er zo anders uit dan als ik me had voorgesteld had leuk hoor! wel heb ik ff wat vreemds, vanmiddag was ik werken bij twee mensen die als een ketter aan het roken waren.. ik ben zwanger geweest toen ik nog op school was, dit heb ik af laten breken. maar, toen ik zwanger was, kon ik absoluut niet tegen roken. kreeg er een raar gevoel bij, misselijk, duizelig zoiets... dit had ik dus vanmiddag ook! ik herkende het meteen. maar het lijkt me daarbij ook weer zo raar, ik ben nu 6dpo gok ik... maargoed, nu ga ik verder facebooken bekijken hihi en lekker tvoh kijken. morgen reageer ik weer(sorry hoor, voor mn ego berichtje )
Zo! Eindelijk weer internet Even een heerlijk midweek bijgekomen op Texel. Even lekker uitwaaien. Ik heb het niet allemaal bij kunnen lezen misschien komt het nog van het weekend. Mijn NOD is 29 september Op dit moment druk aan het klussen!
Thnx! ik heb ook net getest met kv 2 voor 5 zal hem onderin zetten! Thaaaanks! Thnx lieveee schat! ik hoop zo dat jij deze maand ook zwanger bent! Nou meiden, sins ik weet dat ik zwanger ben ben ik kots misselijk en vooral het maagzuur misselijke.. verschrikkelijk.. moest vandaag ook weer naar de tandarts, en moest het dus vertellen vanwege verdovingen en rontgenfoto's etc. was wel gek om te zeggen. Heb net getest met kruidvat test. Hier is die!!
Ik begin steeds minder te denken dat het raak is Vorige zwangerschap had ik echt helemaal geen honger, heel snel vol.. en dat had ik de afgelopen dagen ook maar nu net juist ENORM veel gegeten Een patatje, broodje kaassoufflé, een kipkroket en om het feest af te maken een kipfrikandel speciaal niet normaal meer
Hooi! ja ik had geen kwaaltjes voor dat ik het wist eigelijk ik verweet het aan de anti biotica die ik slikte.. maar nu ben ik misselijk. Me vriend vond het erg leuk en gelooft het nog niet helemaal trouwens gaan we nog even voorlopig niet.
JAAAAA ik ben zo blij voor je!!! Echt waar! Super mooie test. En hoop dat de misselijkheid niet al te erg wordt Ik wil je trouwens graaaag aanpassen op de lijst, je staat al onder zwanger maar wat is de uitgerekende datum? En snel een mooie banner maken he
Super lief van je!! Maar ja.. ik weet niet ik hou me echt vast aan de vorige keer We zullen het zien! Ben zoals ik al zei in ieder geval super blij voor jou!
Jeetje meiden wat gaan jullie snel, haha heb zo weinig tijd om het allemaal bij te houden. Even een paar reacties. Volgens mij is er weer een hoop gebeurd. @ Wonderwensje: Jippieee een meisje!! Van harte gefeliciteerd!! En ik zag een hoop leuke, roze, meisjes dingen voorbij komen op facebook. Haha leuk hoor. Kan me echt voorstellen dat je nu heel veel dingetjes gaat shoppen. @ xxlove06: Wat is in kost gaan? Haha of stel ik nu een hele domme vraag Wel vervelend dat het misschien jullie volgende ronde in de weg kan gaan staan. Kan hij niet in het weekend even een dagje naar huis? @ Wolfje89: Van harte Gefeliciteerd!!! Super zeg!! @ dinges89: Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent meid.. Haha ja ze zeggen inderdaad dat het toch na de 12 weken beter wordt. Lijkt me zo mooi dat je je kindje echt voelt bewegen. Hoe voelt dat eigenlijk? Doet het ook echt zeer of niet? Hoe is het bij je schoonouders gegaan? @ Bloemmm: Ahh kan me voorstellen dat je dan helemaal smelt als je dochtertje dat tegen je zegt. Echt ontzettend lief! En leuk maandag de termijnecho! Laat je je dochtertje ook wel eens naar het hartje luisteren? @ ann87: Fijn zeg dat je nog wel je aantal dagen kan werken. Dat weet je inderdaad maar nooit in de kinderopvang. Kwam het mindere aantal door minder aanmeldingen of zijn er veel peuters naar school gegaan? Babygroep is ook echt super leuk! Lekker knuffelen met die kleintjes! Tot welke leeftijd zitten ze bij jullie in de babygroep? @ sammy: Balen meid!! Vooral ook omdat je toch wat tekenen dacht te voelen van zwangerschap. Duimen voor de volgende maand! @ Hilse: Super dat alles goed gaat met de kleine. En een super mooie echo! @ is88: We gaan voor een juni/juli kindje voor jou meid! En hopen nog vele anderen hier. Nu lekker weekend na de drukke week? @ maxerella: Veel plezier dit weekend! @ isabel olivia: Mmm is nog echt even afwachten meid.. Hopen van wel! Hahah maar je avondeten klinkt heerlijk @ hier: Woensdag gaan ze foto's maken van ons appartement en dan gaat hij de verkoop in! Spannend!!
Ik wil gewoon dat jij zwanger bent! ik ga voor je duimen tot ik eelt op me vingens heb! Me uitgerekende datum staat in de banner.