Thanks bloem!! Die van jou is ook super mooi!! Xxlove, thanks!! Oohh sorry ik moest ook even lachen. Gelukkig was het "maar" een slaappil! Snap dat het echt even eng was voor je hoor!!
Hahaha!! Kan het me wel voorstellen hoor Bloemmm! Ik heb ook echt geluk gehad dat ik al een afspraak had staan voor controleren van m'n cyclus en dat ik toen plotseling zwanger was! En dat ze zoveel echo's doen in het zh!
Bedankt meiden! Ja het was idd ff goed schrikken ja pff gelukkig is alles goed gekomen Ik ga weer eens even lekker bezig met de foto's bewerken van de kleine man, heb ze allemaal nog niet af.. baal ervan dat ik geen photoshop meer heb die moet er straks op gezet worden omdat de laptop stuk was, was zo'n fijn & mooi progamma
Oehh dat is even goed schrikken! Kan me goed voorstellen! Knuffel Stond vanmorgen voor de 3e dag op rij met raar gevoel in me buik... We wachten het af
Wou mijn ovualtietesten ff showen.. de laatste is van zopas Bekijk bijlage 274421 @Hilse mooi buikje hoor!! en heerlijk de 12 weken voorbij @ nieuwe dames welkom @bloemm nog een paar uurtjes geduld en dan de echo
Ja hihi...en ik weet nooit wanneer die thuis is dat is t nadeel van n vrachtwagenchauffeur, maar in ieder geval vanavond wel gezellig maken
Hihi.. dat hoop ik mayo maar momenteel zit in noord-Groningen dus de kans is klein dat ie in de buurt komt van huis.. dan moet ie vanavond maar verplicht met mij op tijd naar bed hihi..
Mannen zijn altijd te verleiden Behalve als FC Twente voetbalt.. Dan heb ik pech Veel plezier vanavond meid!