Goedemorgen! Nou mijn dag liep gisteren helemaal anders Pff! Om 12 uur mdto op m'n werk, bleek dat ik om half 2 een werkbegeleiders overleg had!! Maar ik wist dat heel niet, gedoe gedoe.. Half 4 pas weer thuis, snel gekookt en opgegeten en toen weer werken:O was niet zo leuk.. Vandaag lekker een dagje vrij straks ff boodschappen doen.. Roosje, de Joolz vond ik ook eerst helemaal geweldig! Maar nadat we naar de functionele dingen gingen kijken die voor ons belangrijk zijn, toch gekozen voor de maxicosi mura 4! En wat leuk dat je man voor het eerst een lichte beweging heeft gevoeld lijkt me zo speciaal wanneer je het kan delen met je man!! Geniet er samen lekker van! Youngmama, wat jammer dat mensen zo reageren zeg.. Blij toe heb ik zulke reacties niet gehad, tegenover gestelde eigenlijk.. Het bleek dat iedereen het verwachtte zowel privé, familie en werk.. En dat had ik niet verwacht haha. Isa, jammer schat. Maar doet me goed om te lezen dat je er zo positief in staat en weer voor de volgende ronde gaat!! wat leuk!! Nu hopen dat het snel raak is en dan moet je mannetje maar inderdaad altijd gewoon bij jouw zijn wanneer je vruchtbaar bent Cheesecake... Mmm, nog nooit op? Maar ik zie dat het dus echt een keer het proberen waard is
Goede morgen meiden!! @mensen die t weten, hier weet alleen n vriendin van mij dat we er mee bezig zijn.. hoewel we t soms wel moeilijk vinden om t stil te houden als we bij mijn schoonpa komen bijv. want de kinderen van zijn vriendin hebben al wel kleine kinderen en dan wordt er meestal gevraagd wanneer er bij ons 1 komt.. Heb mijn banner iets aangepast, toch mijn luteale ( schrijf ik dat zo goed??) fase aan gepast. Omdat op ff aangeeft dat dat 15 dagen is en ik bij mijn banner 14 dagen had.. weet alleen niet of wel klopt omdat eergisteren een temperatuurdip had, maar gaat tot nu toe maar heel langzaam omhoog. Hoop dat morgen een beetje n uitschieter heb met mn temperatuur
@Max; Ja ik denk dat Mira een hondje thuis heel leuk zou vinden.. Maar ik vind het niet zo leuk Hahahaha! Heb er inderdaad wel eens aan gedacht, maar het is echt niets voor mij.. @Wonderwensje; Balen dat het anders ging gisteren!!
Hier wist bijna niemand het en ze hadden het ook echt niet verwacht maar waren allemaal super blij! Nog twee nachtjes.. Dan de echo.. Hoe dichterbij het komt hoe spannender ik het vind! Verder vandaag nog een dagje thuis.. Even goed uitzieken voor ik weer aan het werk ga.. Voel me nu wel wat beter dan gister maar lig nog wel in bed.. Isa, balen maar fijn dat je er zo positief in staat! En wat leuk dat jullie er weer helemaal voor gaan! Wagen, wij denken ook aan een maxicosi mura 4.. We gaan maandag met mijn schoonouders naar de baby dump dus dan kan ik even in het echt kijken.. Liefs, Loes
Echt vervelend zulke reacties! Hier wisten m'n ouders dat we bezig waren en wat vriendinnen van mij. Iedereen reageert tot nu toe erg leuk! Alleen een tante van me was wat twijfelachtig. Voelt echt stom op zo'n moment! @Roosje, ik vind joolz echt leuk! Maar denk dat wij om praktische redenen (luchtbanden ) voor maxi cosi mura 4 gaan, net als Wonderwensje
@Loes&Wonderwensje, wat vinden jullie van het stoeltje bij de maxi cosi mura 4? Moest er eerst best aan wennen
Haha ik eerst ook, daarna twijfel, en nu weer leuk. Lijkt me heerlijk zitten! Ik denk "gewoon" zwart.. In combinatie met maxi cosi pebble Krijgt er een andere bij maar mag ook een andere kiezen gelukkig
Stoeltje vind ik ook juist leuk en de 1e bak waar de kleine in ligt is lekker ruim! De kleur ben ik nog niet helemaal uit..
Ja ruime bak is zeker fijn! Vind ook wel leuk eigenlijk dat de kinderwagen dan het zelfde is als autostoeltje 1 geheel zeg maar haha!
Moest wel lachen want toen ik tegen mijn vriend zei dat ik dat een mooie wagen vond zei hij; hè?! Het is niet eens de duurste!
Ja 1 geheel vind ik echt wel leuk maar de grootste eis vind ik wel flexibel rijden en een ruime bak.. Kleur denk neutraal.. Niet dat ik hem na een half jaar zat ben
Ik heb soms een beetje dure smaak.. Ik kijk altijd eerst of ik het mooi vind en dan naar de prijs.. Had een hele mooie kamer gezien bij babypark.. Afgeprijsd 2200,-!!! Vond hem ineens toch niet zo mooi meer.. Hahaha!
Ja idd flexibel rijden en voor ons luchtbanden ivm omgeving hier. Nee wij ook neutraal, waarschijnlijk zwart
Het komt ook ZO vaak voor dat ik in de winkel sta en zeg tegen mijn vriend kijk dit is leuk en dan zegt hij meteen dat vind jij helemaal niet leuk! Herkenbaar? Hier nog wel in bed en heb net een crackertje gegeten en dat gaat tot nu toe goed..
Isabel wat vervelend dat je ongesteld bent geworden, maar wat fijn dat je er zo positief in staat. Het gaat volgende maand vast helemaal goed komen!!
Meiden al dat geklets over kinderwagens is helemaal niet goed voor mij haha.. ben stiekem aan het rondneuzen hihi.. moet me vriend maar niet weten (A) die zal me dan echt voor gek verklaren Loes hoop voor je dat het crackertje binnen blijft en dat je je gauw weer goed voelt