Rammelende eierstokken! Ervoor gaan!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Spidy, Aug 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Spidy, Aug 6, 2012
    Last edited: Aug 6, 2012
    Hallo dames!

Ik ben 27 en ontzettende rammelende eierstokken.
    Sinds april gestopt met de pil en ga nu ronde 4 alweer in voor ons 1e kindje!
    Wie sluit zich hier aan om gezellig te kletsen over zwanger worden, nod's en alle spanningen die daarbij horen??

Ik probeer een tabel te maken om het overzichtelijk te maken.
    Het is nogal amateuristisch :) Tips zijn welkom

Naam-----Gestart-----Baby nmr-----NOD-----Bijzon.heden---

Spidy------april '12--------1-------- 01-09------Ronde 4------

2. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    Hoi Spidy, ik..

Ik ben 24 en sinds januari gestopt om te gaan voor ons 1e kindje!

Tot nu toe helaas niets.. en beland in ronde 5 door lange cyclussen de eerste maanden!

3. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee sunshine, wat een teleurstelling he steeds? Ik ken het. Hoelang was je laatste cyclus? Slikte je de pil of een andere anticonceptie?

Als je in de tabel wilt, even doorgeven.

4. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik zie het al.. Idd lange cyclussen maar hij word ook korter zie ik..

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    Dat is goed hoor van de tabel, ze worden idd gelukkig steeds korter! Ik slikte de Diane pik, best zwaar en jij?

6. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou weet ik even niet of ik mn openingspost kan wijzigen voor de tabel.

ik heb jaren de diane pil geslikt en daarna overgegaan op de yasmin.

hoe oud is je vriend/man? is hij er net zo bezig als jij of minder?

7. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naam--------Gestart-----Baby nmr-----NOD-------Ronde ?-----

Spidy---------april '12--------1-------- 01-09------Ronde 4----
    Sunshine24 -------------------1----------?---------Ronde 5----

8. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Hee dames,
    Ik wil ook gezellig mee kletsen. Zit redelijk vaak hier rond te kijken haha. Ik ben 24 (bijna 25) jaar en sinds eind maart gestopt met de anticonceptiepil. Ik zit nu net in ronde 5 en heb gelukkig een regelmatige cyclus tot nu. Afgelopen maand echt gedacht dat het raak was, maar helaas toch ongesteld geworden. Echt een teleurstelling. Met goede moed dan weer naar volgende ronde.

Ik wil wel in de tabel erbij komen.
    Naam-----Gestart-----Baby nmr-----NOD-----Bijzon.heden---
    me87 31-3-12 1 4-9 ronde 5

gestopt met pil

ik weet heel eerlijk gezegd niet of je je beginbericht kan wijzingen, maar lijkt me wel. Ik zal eens kijken of ik dat ergens kan zien.

9. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL

Sunshine24 -------------------1----------?---------Ronde 5----
    Me87--------maart '12-------1---------04-09------Ronde 5----

Welkom me87. Ontzettend vervelend als je denkt dat het raak was. Hoezo dacht je het? Kwaaltjes?

Ikzelf heb vanmorgen nog een test gedaan. Vanaf zaterdag heb ik wat bruinverlies dus dacht dat mn menstruatie kwam maar het zet niet door terwijl het vorige maanden pats boem ongesteld was. Dus ik vind het vreemd en nog steeds. Niks rood of veel maar de test was ook negatief dus ik wacht wel af.

Jullie al wat keren getest?

10. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Haha ik heb elke maand al getest. En afgelopen maand 2 keer. Ik kan gewoon niet wachten tot ik ongesteld wordt.

Ik had afgelopen maand ovulatietesten gebruikt en er achter gekomen dat mijn ei later was dus eigenlijk elke maand te vroeg gestopt met klussen. Nu een hele duidelijke ovutest terwijl mijn vriend niet thuis was, heel fijn. Volgende dag dag geklust, dus dacht goed gtimed maar helaas niet raak. Ik had ongeveer al 1,5 week voor mijn menstruatie, begonnen op 5 dagen na mijn ei, last van zeurende rugpijn en buikpijn. Dus dacht wel dat het een goed teken was, maar niet dus.

Spannend voor jou, maar je lichaam kan elke maand weer anders doen helaas. Geen touw aan vast te knopen. Hoop voor je dat de bruine afscheiding goed teken is. Als het nog neit doorbreekt misschien weer eens testen.

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    Spidy dat weet ik ook niet, voor in je tabel ik ben 26 Jan gestopt en 16 aug is mijn nod! Mijn vriend is 30 en er wel mee bezig maar anders dat zijn mannen hè , maar hij vind het wel lang dure. Haha! Welkom me87, ik heb vorige maand nog getest kon ook niet wachten maar ik probeer het deze x iette doen hihi! Miss was je te vroeg spidy

12. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL

Sunshine24 -januari '12------1---------16-08------Ronde 5---

Hmmz. ik moet toch eens iets vinden om een fatsoenlijke tabel te kunnen maken. Maar zoals dat bijna op ieder forum kan is dat hier niet toegestaan. Die codes zijn hier uitgeschakeld.

Waar bestel jij die ovulatie testen? Ik heb er ook aan zitten denken om ze te gebruiken maar heb besloten nog even te wachten. Voor mn gevoel ben ik er dan nog meer mee bezig dan ik al ben.
    Word soms gek van mezelf.

13. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

Jul 31, 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo Dames!

Ik sluit me graag bij jullie aan. Een leuk nieuw vers topic!
    Ik ben begin dit jaar gestopt met de pil, op 4 januari 2012.
    Ik zit inmiddels in ronde 8, mijn cyclus is niet echt stabiel.. zie mijn handtekening.
    Ik ben 28 jaar en gaat ook voor mij om mijn eerste kindje.
    Mijn man is 33 en die vind het inderdaad ook allemaal maar lang duren, maar is er gelukkig wel ontspannen onder (veel meer dan mij!!).

Afgelopen maand was ook een grote teleurstelling. We hebben om de dag geklusd, voor op en na mijn ovulatie, die ik had vastgesteld met een ovulatietest.

Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen denk ik dan maar ;).

Groetjes,
    Veetje

14. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL

Sunshine24 -januari '12------1---------16-08------Ronde 5---
    Veetje83----januari '12------1---------31-08------Ronde 8----

Welkom Veetje83! Ik mag me dan nog gelukkig prijzen met tot nu toe een vrij regelmatige cyclus.

15. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

Jul 31, 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hoi Spidy,

Bedankt voor het toevoegen :).

Ja ik dacht in het begin ook wel een redelijk stabiele cyclus te hebben, totdat ik in mei ineens een cyclus had van 19 dagen.. snapte er niets van! En toen werd mijn cyclus ineens 36 en 34 dagen.. Vooral bij de eerste keer dat hij zo lang was, was ik helemaal happy, ik dacht ECHT dat ik gewoon overtijd was omdat ik zwanger was.. maar helaas...

Maar we gaan vrolijk verder..

Groetjes,
    Veetje

16. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Dat s wel echt shit veetje. Je kan dan gewoon niet van je lichaam op aan. Gebruikte je toen al ovutesten? Want als je weet wanneer de eisprong is weet je ook bijna wel wanneer je ongesteld wordt.

Ik heb ze besteld bij zwanger en kids. Ik was er ook van overtuigd dat als ik dat ging gebruiken er teveel mee bezig was maar voor mij valt alles een beetje op zijn plaats. Ik was heel blij dat ik een positieve test had. Ik weet nu dat ik een eisprong heb, en dat ik 13 dagen daarna ongesteld wordt. Ik heb namelijk elke maand 13 dagen voor mijn menstruatie buikpijn, en ik weet nu dus ook dat dit gewoon mijn eisprong is. En dus dat we te vroeg zijn geminderd met klussen. Ik weet nog niet zeker of ik ze deze maand ook ga gebruiken. Ik ben er daardoor wel mee bezig geweest, maar niet meer dan zonder die testen. Ik ben er nu "rustiger" mee bezig omdat ik meer duidelijkheid heb.

Ik weet ook echt niet hoe dat zit met tabellen. Sorry. Vind het wel heel leuk zo met nieuwe mensen te kletsen.
    Ohja jullie beschrijven allemaal ook leeftijd van vriend....Mijne is 22 haha wel een verschil.

Ik ga nu afsluiten en naar bed. Morgen vroege dienst, dus om 6.15 op. Ik lees morgen weer.

17. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

Jul 31, 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hoi Me87,

De eerste keer dat ik overtijd was heb ik geen ovulatietesten gebruikt, en waarschijnlijk niet op de juiste momenten geklust.
    Maar bij de tweede keer (cyclus van 34 dagen) hebben we wel een ovulatietest gebruikt en hebben we vanaf een week voor de ovulatie tot 2 dagen daarna, steeds om de dag geklust. En ook toen was het niet raak. Ik denk ook wel dat we er de afgelopen maand te gefrustreerd mee bezig zijn geweest.

Ik ben er wel achter gekomen dat mijn LF 14 dagen is. Dus na mijn ovulatie duurt het 14 dagen voordat ik ongesteld ben.. Alleen de tijd tot mijn eisprong wisselt dus..
    Deze week gewoon weer aan de slag met thermometer en ovulatietesten, ook voor het geval dat het niet wil lukken, zodat ik de huisarts eventueel inzicht kan geven in mijn cyclus (mocht het zover komen).

Groetjes,
    Veetje

18. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

Dec 2, 2011
    2,602
    125
    63
    #18 Kaatje87, Aug 6, 2012
    Last edited: Aug 6, 2012
    Hoi meiden,

Ik vind het leuk dat er een nieuwe club is gestart! Mijn vriend en ik beginnen pas volgende maand. Graag zou ik met jullie mee willen kletsen als jullie dat leuk vinden!
    De reden dat we pas volgende maand gaan beginnen heeft te maken met ons huwelijk, ik wilde niet met een dikke buik trouwen en op mijn vrijgezellenfeestje toch wel een borreltje kunnen drinken! Nu weet ik dat een zwangerschap niet vanzelfsprekend is maar wilde toch even wachten.
    Ik ben sinds oktober 2011 gestopt met de pil zodat mijn cyclus weer opgang kon komen. Maar ik heb een onregelmatige cyclus, zit het al bij te houden in de agenda ;) 39,34,46,14,68,31,40

Mijn vriend is trouwens 30 en ik ben 25.
    Dus ik doe vanaf volgende maand mee met de NOD lijst!

Groetjes Kaatje

19. Spidy

Spidy Actief lid

Aug 6, 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het word al gezellig hier!!

Wil je in de tabel. Kopieer dan even zelf de tabel en voeg jezelf toe op dezelfde manier. Dit lukt alleen goed als je op plaats een reactie druk ipv op snel reageren. Waarom weet ik niet maar anders pakt die hem niet goed.

Ik hoop op een vruchtbaar topic vanaf nu.
    Duik m'n bed in!

Trusten!

20. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

Jul 31, 2012
    553
    1
    16
    Noord-Brabant
    Welkom Kaatje!

Ik zie dat je al heel verstandig tijdig gestopt bent met de pil! En nu inderdaad afwachten of het lukt, lijkt me lastig met een onregelmatige cyclus.

Alles al voorbereid voor de bruiloft? Spannend hoor!

Groetjes,
    Veetje

Share This Page