@liesje; dubbel feest hihi @hilse; ja ik vond ook typisch! Haha. Nu maak ik me weer gek @umm; ja dat is zo! Ga je nog vaak naar Nederland?
Ik ben begin augustus voor het laatst geweest. En hoe graag ik ook wil..het is moeilijk. Me ouders en dan vooral me moeder accepteert niet hoe ik leef (lees: Moslim en gesluierd). Ze wilt me dus ook niet zien zo. Wat voor mij heel moeilijk is..want dit is hoe ik ben en dit is mijn geluk. Ik kan dat niet aan de kant zetten voor iemand En tot die tijd wilt ze ook niet hierheen komen. Dus ookal ben ik hier heel gelukkig..Ik mis me familie ontzettend en weet ook niet hoe dit op te lossen.
Hallo Meiden, Ik kwam dit clubje tegen met het rond neuzen op de site en zou me graag bij jullie aansluiten als dat mag Ik zit ook in het groepje http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/391512-mei-eerste-ronde-deel-3-a-34.html maar het is altijd leuk meerdere mensen te leren kennen! Ik ben gestopt met de nuvaring in mei dit jaar en ben nu bij ronde 6.. Ik ben 23jaar oud/jong wat jullie willen weet niet wat het gemiddelde is hier sinds augustus in geregistreerd partnerschap gegaan en woon inmiddels 3,5 jaar samen..
Hey, Ik denk dat de liesje je morgen op de lijst zet. Welkom, opdat je maar snel zwanger mag worden x
Umm: dat is erg jammer om te horen. Ben je echt compleet gesluierd? Of alleen hoofddoek? Spreek je je ouders nog wel? Dinges; welkom! We zijn allemaal tussen de 20 en 24 leuk dat je komt kletsen
Hoi dames, Ik lees wel mee maar geen tijd gehad om te reageren. Druk met school momenteel. Vandaag heb ik nog 2 examens! Duim voor me dat ik t haal Hihihihi. Wat leuk een jongetje weer in de lijst, leuk hoor Hilse kun je nu Lkkr gaan shoppen . @ umma, lijkt me idd wel even wennen hoor, ik ben van een kleine dorp naar een stad verhuisd dat was al even wennen. Ik zie dat dat veel mensen nod 25 oktober hebben spannend. Ik nu echt in een overvolle metro bah . @ love, Hoop dat je Lkkr zwanger bent Hihihi. Hiero, ik Hooo dat t snel raak is probeer me gewoon kalm re houden eb steeds te denken het is ronde 3, komt goed. Helaas heb ik in mijn omgeving mensen die moeilijk zwanger raken dus dan weet je dat het niet helemaal vanzelf gaat altijd. Ik hoop gewoon dat we allemaal Lkkr vruchtbaar zijn positief blijven denken!
Goedemorgen meiden! Ik ben er weer . Gaat inmiddels alweer stukken beter als afgelopen weekend. Heb al leuk contact met de nieuwe eigenaren van paard en dat doet me ook heel goed. Wel heb ik weeeeer last van obstipatie . Wat een gedoe steeds zeg. Heb 2 dagen lactulose vergeten (dé vrijdag en zaterdag) en kan sinds vrijdag al niet naar de wc. Zonet HA gebeld en moet tussen half 12 en 12 terug bellen. Vanavond avonddienst, dus hopelijk komt de stoelgang straks op gang. Want heb er zere rug van . En dan nog werken. Nou ja maar afwachten. Dinges: Volgens mij heb ik je in ons vorig topic ook voorbij zien komen? Of kan dat niet? Alweer een poosje geleden . Welkom! Ik ben 23 jaar . UA: Wat een moeilijke situatie zeg, met je moeder. Jammer dat ze jou niet zo kan accepteren . Gelukkig heb je het wel erg naar je zin bij je grote liefde, dat scheelt al een hoop! Yasmin: Succes met je examens!! Wij zijn vandaag precies 16 weken zwanger. Goh, de tijd vliegt soms toch nog wel . Maar kan me nu niet hard genoeg gaan! Wil nu al dat het 8 nov is. De 20 weken echo!
Welkom dinges1989, wil je graag op de lijst zetten heb alleen je NOD nog nodig.. @UmmA vervelend de situatie met je moeder, knuffel.. @corina fijn dat je goed contact hebt met de nieuwe eigenaren, wel heel vervelend van je obstipatie.. hopelijk kan de ha je goed helpen
Jonge wannebee & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 280857 ♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥ - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober - MumL (20 jaar) Ronde 6, ronde 1 na vmk, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Liesje88 (23 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ? - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: ? ♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Maulona (22 jaar) ................................................ ♥ ZWANGER ♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos♥ - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. ♥BEVALLEN♥
Hi Dinges! gezellig dat je komt meekletsen. ik ben 22 jaar en ben ook bezig voor een eerste kindje.. leuk he om met meiden te praten van dezelfde leeftijd.. dan loop je toch een beetje tegen dezelfde dingen aan..
@Umm, Aah wat vervelend zeg met je moeder! Hoop dat het gauw toch een beetje beter gaat! @dinges, welkom hier! Ik ben bijna 21 hahaha
Hallo Ik kwam jullie voorbij, en hoop dat ik me hier ook mag aansluiten Ik ben 22 jaar, mn vriend is 34 en we zijn bezig met ons eerste kindje! We wonen al 3,5 jaar samen en waren 6 okt. 5 jaar samen. Zitten nu in ronde 7, maar mn nod is onbekend.. Veel succes allemaal
thanks meiden voor de lieve berichtjes mbt mn konijntje! hij had een haak op een kies en daardoor allerlei wondjes in z'n mond. Dit zorgde ervoor dat ie niet meer at en als konijntjes niet meer eten komen de darmen stil te liggen. dit mag niet langer dan 24 uur duren dan gaan ze dood... dus nu is hij opgenomen bij de dierenarts, infuusje gehad, medicijntjes voor de darmen en nu krijgt hij dwangvoeding zodat alles weer op gang komt. Haakje is geknipt dus eten zou weer moeten lukken. vanmiddag mag ik op ziekenbezoek tussen 4 en 6, serieus vond dat zo grappig klinken aan de tel dus worteltje mee en gaan verder geen nieuws eigenlijk, had 3 dagen vrij genomen om aan mn scriptie te werken, kan er netto maar 1,5 daarvoor gebruiken... morgen weer gewoon werken. nieuwe meiden welkom, oude meiden hihi klusze! @xxLove, is er bij jou al wat meer bekend?
@Charmed, welkom meid! Waarom is je nod onbekend? @IS, aahw wat sneu zeg!! Hopelijk gaat het gauw beter met 'm!
Thanks! Ik ben in april gestopt met de pil, en werd toen 'gewoon' ongesteld, nu ben ik in de eerste week van augustus voor t laatst ongesteld geweest, dus ik heb geen idee hoe t nu allemaal zit.. had anderhalve week geleden 4 dagen alleen 'sochtends een heel klein beetje bloedverlies, maar ik zie dat niet als menstruatie, want het was zo weinig. Heel vervelend, mn vriend wil dat ik naar de HA ga, maar ergens denk ik dat t nog ontpillen o.i.d. is maar ik ben ook n beetje bang voor mijn huisarts haha