Hmm ok apart.. ja kan zeker ontpillen zijn, maar dat is al wel lang. Zou idd toch even langs de ha gaan. En misschien voor de zekerheid n testje doen
Jonge wannebee & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 280877 ♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥ - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober - MumL (20 jaar) Ronde 6, ronde 1 na vmk, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Liesje88 (23 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ? - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: ? - Charmed (22 jaar) Ronde 7, eerste kindje NOD op: onbekend ♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Maulona (22 jaar) ................................................ ♥ ZWANGER♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:Zoon - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos♥ - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Amann: 6 november - Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. ♥BEVALLEN ♥
Gisteren bij VK geweest en alles was weer in orde Mn ventje ligt als het goed is met zijn hoofdje naar beneden,maar dit kon de vk niet met zekerheid zeggen.. Ik moet over 3 weken terug en dan is het erg belangrijk dat hij zo ligt! Anders krijgen we evt een echo om de ligging te zien. Ik heb verder niet meer terug gelezen want het werd een beetje veel sorry Wel wil ik zeggen tegen de nieuwe meiden welkom! Afspraken: 06-11-12 Controle verloskundige
@liesje, doe jullie best voor de rest hihi Lijkt me wel leuk trouwens als de 2e een meisje is. Hahahah dat ik daar nu al over nadenk zeg, de eerste is er nog niet eens
Hahaha ja wat een grap Ben beetje op mp aan het kijken voor kleertjes van Lief!, zit best wat leuks tussen nog zeg wat er nog goed uit ziet!
Hallo Meiden, bedankt voor het warme welkom @liesje, mijn nod is 1 november en zit in ronde 6 (of 5, ronde overgeslagen.. geen zin) en eerste kindje Wat een leuk lijstje trouwens! De zoontjes overheersen nog indd zijn er hier ook meiden die het niet willen weten? En hoeveel kindjes zouden jullie willen? @Yasminn, succes met je exames! @Corina1989, nee nog niet bij jullie langs geweest.. maar er is ook een dinges89 hehe om het lekker verwarrend te houden @charmed, lijkt me indd ook handig om naar de ha te gaan.. masar is ie zo eng dat je er n beetje bang voor bent?
Jonge wannebee & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 280959 ♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥ - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober - MumL (20 jaar) Ronde 6, ronde 1 na vmk, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 november - Liesje88 (23 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ? - Charmed (22 jaar) Ronde 7, eerste kindje NOD op: onbekend ♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Maulona (22 jaar) ................................................ ♥ ZWANGER♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:Zoon - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos♥ - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Amann: 6 november - Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. ♥BEVALLEN ♥
heb t voor je aangepast dinges1989 dank je voor t compliment.. doe t nog maar net. word er gelukkig steeds handiger in, ook door hulp van anderen hihi
Hoi meiden, Hier weer thuis van werk! Hilse Lief is zo'n leuk merk he! Hebben ze ook veel leuke jongens - spullen? Love Alles goed met jou meid? Liesje Ik vind het ook een mooie lijst hoor!! Dinges Welkom!! Ik zou graag 2 of 3 kindjes willen denk ik. Jij? Het andere nieuwe meisje, sorry ben even je naam kwijt! ! Je zit al in ronde 7, maar hebt nog niet zo heel veel je menstruatie gehad? Dat klopt volgens mij niet helemaal. 1 ronde = 1 cyclus ( start bij begin van je menstruatie tot dat je menstruatie volgende keer weer begint). Of lees ik zo fout?? Hier vandaag dag van mogelijke innesteling, voel hier en daar wel wat steekjes, maar durf er mij niet op te focussen! Wachten duurt zo lang!
Ik denk 2 kindjes maar zou 3 nog wel kunnen overwegen tegen die tijd.. weet niet hoe het loopt natuurlijk, kom zelf uit gezin met maar 2 kids, ml uit een gezin van 5.. (mij niet gezien ) Spannend!! iedere ronde is een ronde die te lang duurt als je het graag wilt.. hopen op een posi test volgende week!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw dus zal me even voorstellen. Ik ben een meisje van 20. 6 jaar samen met vriendlief van 24 en we wonen nu 1 jaar samen. Ik wou altijd al jong moeder worden en heb vanaf mijn 11 altijd heel veel oppas kindjes gehad, gewerkt op een kinderdagverblijf. Maar sinds een aantAl maanden kriebelt het echt heel erg. ik kan nergens anders meer aan denken. Mijn vriend is muzikant en verdiend bij met lesgeven en bijbaantjes. Ik zelf werk in de zorg en in een kinderboekwinkel. Eigenlijk het enige wat ons tegen houd is het financiële plaatje. Als muzikant is het leven toch wel erg onvoorspelbaar en dat maakt me toch wel en beetje bang. Mentaal zijn wij er helemaal klaar voor, maar financieel zijn er toch nog twijfels.
@s04, welkom hier! @hoeveel kinderen.. haha, geen idee nog... We hebben Nora natuurlijk ook, dus eigenlijk sowieso altijd eentje meer.. Van mezelf 2 of 3 denk ik .. Maar weet niet hoeveel tijd er tussen enzo, niet te snel op elkaar!
@Muml, daar heb je wel gelijk in, toen ik het poste dacht ik eigenlijk ook meteen, ronde 7 klopt niet, het is maand 7 haha. Ik noem t zelf ook nooit een ronde, en gebruik klussen ook nooit In dat opzicht ben ik nog maar in ronde 3/4 maar omdat we wel al 7 maanden bezig zijn zei ik dat. @Dinges, ja ik heb niet zo'n goeie ervaring met mn HA, hij is heel kortaf en gooit t snel op n pilletje die het wel beter maakt. Of hij zegt gewoon doodleuk waar ik bij zit dat ie t vervelend vind dat patienten met n hele waslijst komen, ja dat moet je niet tegen mij zeggen, moet je maar geen dokter worden hoor. Dus dat bezoek stel ik t liefst zo lang mogelijk uit. Moet vanaf morgen 7 dagen werken, dus kan ook pas eind volgende week, als ik dan nog neit ongesteld ben. Ik vind t wel moeilijk om sommige termen te snappen haha, toen ik hier nog niet was, wist ik echt niet dat klussen, seks was etc. *blond* Ik zou op dit moment wel 3 of 4 kids willen, maar eigenlijk durf ik t nu niet echt te zeggen, ik zou al onwijs gelukkig zijn met 1!