@ Charmed: welkom meid, wat vervelend dat je cyclussen nog niet echt regelmatig zijn als je voor het laatst begin augustus ongesteld bent geweest is dat toch al gauw een cyclus van 60+ daar zou ik toch zeker voor na de dokter gaan mijn dokter is ook heel eng maar als moet moet het maar als je echt niet durft kom ik je handje wel vasthouden zonder gekheid waarschijnlijk krijg je eerst wat vragen van je huisarts en dan verwijs brief naar de gyn en die gaat het/je dan onderzoeken.
@charmed haha geeft niet hoor. Me vriend leest soms ook mee en met altijd lachen als we t over klussen hebben haha.. Zal ik t anders voor je veranderen in ronde 3 of 4? @s04006 welkom wil je ook op de lijst? En dan eerst als nog niet bezig?
Jonge wannebee & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 280982 ♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥ - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober - MumL (20 jaar) Ronde 6, ronde 1 na vmk, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 november - Liesje88 (23 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ? - Charmed (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: onbekend ♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Maulona (22 jaar) - s04006 (20 jaar) ................................................ ♥ ZWANGER♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos♥ - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Amann: 6 november - Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. ♥BEVALLEN ♥ charmed heb t voor je veranderd. en s04006 ik heb je toegevoegd
@ aantal kinderen.. denk 2 misschien 3. maar ook eerst maar eens zien dat nummer 1 er komt haha, al heb ik nog steeds n goed gevoel over deze ronde toch t idee dat er wat minder intensief mee bezig ben. Ook omdat mn cyclussen zich weer beginnen te herstellen. kon eerder klok er op gelijk zetten en ga nu eindelijk weer die kant op
Corina; bah opstipatie... heb dat altijd met stress. verschrikkelijke buikpijn geeft dat. ging het met werken? Nieuwe ladies; welkom en dat het maar snel raak mag zijn!
Hallo allemaal, ik ben ook helemaal nieuw hier Ik ben hier terecht gekomen trouwens door het topic van s04006! Ik ben 21, mijn man ook 21 en wij gaan voor ons eerste kindje. We zitten ondertussen in de 6e ronde alweer.. Ik heb heel erg vervelende cyclussen, heel onregelmatig en ik voel mijn eisprong niet dus het is elke maand weer een beetje 'gokken'. We hebben nog nooit zo hard als nu gehoopt dat het deze keer raak zal zijn! Ik heb sinds zondag trouwens heel veel pijn in m'n buik, net hetzelfde gevoel als mijn menstruatie die er zit aan te komen. (en pijnlijke borsten ook, auw!!) Maar ik zit nog maar aan dag 25 vandaag dus het zou snel zijn, alhoewel ik van niets meer schrik hier...!
@liesje, hihihi dankjewel meid! (A) @Myhiro, hmmmm vervelend he die cyclussen! Pijnlijke borsten KAN wel een goed symptoom zijn, was bij mij wel zo! En buikpijn ook trouwens, menstruatie achtig gevoel..
@Hilse, ja echt heel vervelend! Pijnlijke borsten kan ik nog wel hebben soms, maar het is de eerste keer dat ik zoveel pijn heb in mijn buik. Maar ik durf er toch nog niet echt op te hopen, om teleurstellingen te vermijden Ik heb mezelf voorgenomen deze keer lang genoeg te wachten met testen (maar of ik het ga kunnen laten is iets anders)
Spannend Myhiro!! ik hoop het voor jullie MumL; ja ijs-koud brrr heb de kachel aangezet toen ik thuis kwam
Prima Lies Hmm, dan toch maar over mn angst heen en naar de dokter, maar dan pas na het weekend! Jaa tis koud, t word nu echt winter
Charmed, kan je geen andere huisdokter nemen? Ik vind het niet goed dat je je niet goed voelt bij je arts!
Hoi meiden, We hebben besloten om te stoppen met de pil en te zien wat er gebeurt. Waarschijnlijk duurt het toch nog wel even, maar oeoeoew wat geeft me dit kriebels zeg! Ik hoop dat het toch maar snel raak mag zijn stiekem
Lieve MumL... die gedachte heb ik de laatste tijd ook heel vaak Ben ook zo bang dat het voor ons zo'n ontzettende lange weg moet gaan worden om een kindje te krijgen, maar krijg het helaas ook niet uit mijn hoofd
@s04006 wat leuk!!!!! en spannend natuurlijk kun je dus toch verplaatsen naar bezig met zwanger worden! Wanneer ben je aan t einde van je strip dan? Want is wel t beste om je strip af te maken..
@charmed, is niet goed hoor als je je niet op je gemakt voelt bij je Ha.. ik had toen ik nog thuis woonde ook zo'n geitenwollensok.. nu een hele lieve vrouw @s04, dat heb je snel besloten! maar wat leuk!! veel succes en klus plezier!! @koud, hier is het ook koud!! ik heb het ook altijd koud maar ik vind de kaarsjes aan en warme dekentjes dan ook helemaaal niet erg! @Myhiro, vervelend die onregelmatige cyclussen! zijn ovu testen niets voor je? Zijn er hier meiden aan de etos zw pillen of de ovu testen eigenlijk??