jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja heb ik gedaan k'dacht ga gewoon proberen haha.. 37.2 daarna kreeg ik gelijk krampen in de buik en 5 min. later was ik gigantisch ongesteld :(:(

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Lieve mum en love dikke knuffel voor jullie allebei.. begrijp jullie zo goed!!
    Heb hele poos t zelfde gehad als jij mum, na mijn vmk dat ook echt t gevoel had van t kan dus wel maar waaromvis dan niet goed gegaan... Is er iets mis met mij?? Moet zeggen dat deze maand pas weer n beetje rust er over heb.
    Maar snap jullie beide zo goed!! Maar echt waar ook jullie zullen ooit n wondertje mogen vast houden. Met of zonder hulp. Dikke dikke knuffel!!!

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @love ah nee!!! He zo balen:(.. dus toch naar gyn maandag.. n extra dikke knuffel

4. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Mijn strip is al af ben nu in de stopweek. vrijdag zou ik weer moeten beginnen. En @dinges haha zo klinkt het snel besloten maar we zitten hier al maanden over heen en weer te gaan. We hebben deze middag met zn 2en op de bank gewoon eindelijk de knoop door gehakt en eigenlijk ja was het ineens snel besloten;)
    De redenen waarom niet zijn vooral op angsten gebaseerd en niet op realiteit want op dit moment hebben we het financieel gezien stabiel en prima en sparen we genoeg. Ja mijn angst is er nog steeds natuurlijk, maar onze wil is zo sterk. En vanmiddag heeft mijn mannetje ook volmondig ja gezegd:) dus we gaan er voor.

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Zit wel aan de foliumzuur, en gebruik momenteel de ovulatietesten van zwanger en kids.. hoop dat ie morgen positief is of anders vrijdag

6. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey meiden

Lief dat jullie vroegen hoe het met me was/ging :)

Helaas gigantisch ongesteld geworden, baal er heel erg van, was ook weer flink teleurgesteld..
    Ga nu ronde 13 alweer in als ik er aan denk dan.. ja wat moet ik nog zeggen.. word er zo langzamerhand een beetje stil van... weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen..:(

7. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @s04006: super!! Ik duim voor jullie dat het snel mag lukken hoor :)

@Dinges1989: Ik gebruik nu nog geen ovu testen maar heb 't wel al gezegd, als het deze keer weer niks is dan ga ik er halen! En dan zal ik ook beginnen met m'n temperatuur bij te houden.

@MumL & xxlove06: ik begrijp jullie heel erg, wij zijn nog niet zo ontzettend lang bezig natuurlijk maar soms spookt dit ook wel eens door mijn hoofd.. Het is best wel een enge gedachte he :( Maar het komt vast echt wel goed hoor, je moet er zeker blijven in geloven! Mijn mannetje durft ook wel af en toe zeggen 'er zal toch niks mis zijn met mij...' Dus ja... Het is een normale reactie denk ik. Elke keer die teleurstelling is niet fijn...

8. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja klopt, wou af en toe die gedachte wel uit mijn hoofd halen maarja makkelijker gezegd dan gedaan helaas gaat dat gewoon echt niet ook al zou ik heel graag willen ;) En ik denk idd dat iedereen die langer bezig is voor een kindje dit zich wel eens een keer gaat afvragen, het zal vanzelf wel komen ;)

Nog welkom trouwens hihi :)

9. christina89

christina89 Niet meer actief

@ muml
    hoe moeilijk het ook is geef de moed niet op
    lees mijn onderschrift
    blijf vechten voor je toekomst !!!
    ik weet zeker dat je snel een mooi kindje gaat krijgen !!!

@ nieuwe dames
    Welkom
    jeuhhhh steeds meer friese dames :p

@hier
    ook hier is de moed soms ver te zoeken
    mijn uitgerekende datum van mijn mk in april komt steeds dichter bij
    ik had gewoon hoogzwanger hier rond kunnen waggelen pff die gedachten doen pijn, was ik ondertussen weer zwanger had het mischien niet zo veel pijn gedaan als nu:(
    maarja kopie omhoog en verder vechten

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Xxlove, meid:( wat super balen zeg!!!:(
    Je gaat naar de gyn?

11. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Goeeeeeeede avond meiden!

Pfff,, hoelang ben ik we niet geweest? een week? Slecht van mij zeg.. Ik zal zo een aantal bladzijden terug lezen, lezen wat er nu speelt. En zie dat er nieuwe meiden bij zijn gekomen ( en friezen?!?) Leuk!!!!!!!!!!

Hier gaat het goed. We zitten druk in de verbouwing. Verhuizing hebben we nu achter de rug. We slapen tot ons huis klaar is elders. Ik ben niet meer misselijk. Alleen soms weeïg op de maag.
    12 weken echo gehad, alles zit er op en er aan. We konden teentjes en vingertjes tellen en hebben ook 3d mogen zien. Prachtig! Op naar de 20 weken echo! Mijn baarmoeder is weer teruggekanteld, en kunnen nu thuis met de doppler ook het hartje horen. Heerlijk geluid...

Hoe gaat het hier meiden? :D

12. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Aaah meisje!! Idd koppie op ook al is het zo onwijs moeilijk dat kan ik me voorstellen! Ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag raken en dat het mooie wondertje bij jullie mag blijven en dat je er heerlijk van kunt genieten echt waar!!
    Je weet me te vinden he!!

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja maandag ga ik er naar toe
    Ze gaan kijken waar de pijn elke keer van weg komt als ik rond mijn eiersprong zit... ik zelf denk aan PDOS :(

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Wauw prachtig meisje!
    Ben super blij voor je! Fijn dat alles goed was en dan kunnen jullie nu weer vollop genieten heerlijk hoor!
    Wat lijkt mij dat ook mooi om het hartje te kunnen horen, mocht ik zwanger raken dan bestel ik dan ding meteen hahah..:p

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @myhiro wanneer is jouw komende NOD?

@s04006 jouw nod zet ik eerst nog op onbekend denk ik. Omdat je nu net je pilbloeding hebt dus is t even afwachten wanneer je eerste menstruatie is..

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @tiraa fijn dat alles goed was:)

@love hoop niet voor je dat pdos is.. maar ook dan kunnen ze je helpen meid.. kop op ook voor jullie is t zeker mogelijk

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

S04006 oohh spannend!! moet je nog veel van de strip?

Dinges ik heb twee rondes ovu-testen gebruikt van sensitest, ik word een controlfreak van en krijg nooit echte knallers. dit is de tweede ronde zonder. etos zwanger worden ben ik wel benieuwd naar....

xxlove dikke knuffel en ik hoop dat de gyn je helpen kan :( als ik naar je cyclussen kijk denk ik dat PCOS best goed mogelijk is...

Tira wat fijn dat het goed is gegaan met de echo. kan me voorstellen dat het super is om het hartje thuis te kunnen horen.

18. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Love & christina89: Ik duim voor jullie, hoop dat ook jullie snel zwanger worden. Het werkt ook wel frustrerend voor jullie denk ik, de meiden die hier praten binnen enkele maanden al zwanger worden, waar ik ook iemand van ben. Ik voel me soms wel rot om mijn blije gevoel hier te uiten, omdat ik weet dat er hier ook meiden zijn, net als jullie, die al tijden bezig zijn met zwanger worden en het nog niet is gelukt of een mk hebben gehad.. Gelukkig zijn jullie niet de enige hier, en hoop ik dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden. Ik als zwangere probeer jullie ook zoveel mogelijk te steunen, maar dat is toch anders dan iemand die in het zelfde schuitje zit, die begrijpen elkaar vast.

19. christina89

christina89 Niet meer actief

Bedankt meid voor de lieve woorden
    Echt frustrerend werkt het niet hoor, Het is tenslote een zwangerschapsforum
    Soms is het even slikken(als iemand een positest post net nadat ik een omowitte test heb gehad) maar over het algemeen ben ik altijd oprecht heel blij voor de meiden die positief testen,verder geniet ik volop van alle verhalen van de zwangere dames en leef met iedereen mee.
    Natuurlijk is het voor de dames die heel snel al zwanger zijn lastiger te begrijpen en is het voor mij daarom moeilijker om er hier veel over te delen met jullie,
    Maar daar heb ik andere super lieve dames voor ;)
    Daar in tegen is het voor mij lastig om te adviseren in zw.misselijkheid, bandenpijn, echo's enz maar toch probeer ik zo goed mee te denken,
    net zo als al de dames hier ook mij proberen te helpen
    en dat doet me echt goed !!!

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey meisje!

Ja dat klopt, maar je moet je blije gevoelens hier wel uiten hoor ook al zijn er wat meiden die er langer over doen om zwanger te raken, vind het toch ondanks dat ik er veel moeite mee hebt toch heel leuk om wat van jullie te horen, hoe het met jullie gaat, hoe de echo was, noem maar op weet niet maar wil dat toch altijd wel graag horen altijd erg leuk :)
    Hoe rot het soms ook is, want vaak heb ik idd dat ik denk ik wou dat ik eens mee kon praten, dat ik ook eens mijn blije dingen kon uiten over de zwangerschap, voelen hoe het is om zwanger te zijn nouja ga maar door.. misschien komt het ook nog wel ik wacht gewoon af :)
    Onze tijd zal vast misschien nog wel komen, alleen duurt het wat langer ;)

Deel Deze Pagina