Heel veel beterschap corina.. dikke knuffel. En is niet zo gek hoor dat je er even door heen zit. Kan t wel begrijpen, doe maar even lekker rustig aan
Ik raak zelf een beetje in de war nu want hoe bereken ik dat dan? (Voel me dom nu) ik doe altijd me laatste dag van me menstruatie en daar tel ik 3 weken bij op. Zo ging het bij mij altijd..maar nu dat ik dus overtijd was hoe reken ik dat dan uit..
Zoo even een abbo nemen op dit topic voor ik m kwijt ben Ik kom na het weekend terug..fijne avond meiden!
Ik denk dat je nu t beste deze cyclus als uitgangspunt kunt nemen. En er van uit gaan dat volgende keer weer zo is..
Ik denk dat je nu t beste deze cyclus als uitgangspunt kunt nemen. En er van uit gaan dat volgende keer weer zo is.. want als je dan overtijd bent ben je ook echt overtijd snap je? Zo zou ik wel doen
Amann fijn weekend! Umma,Hoe lang was je cyclus nu? Ik neem zelf meestal t gemiddelde (ik zit altijd rond de dertig dagen dus daar ga ik dan ook van uit). Maar aangezien je cyclus nu ineens langer was zou ik dan van het aantal dagen van deze cyclus uitgaan. Bijv als 30 dagen was deze keer zou ik dat nu ook nemen. En dan is de dag dat begon dag 1, en dan verder tellen. Of zoals hilse zegt kunt ook via internet bereken
ik meld me ook even zodat ik jullie niet kwijt raak oow zal gelijk even klagen, moet toch 1 de eerste zijn pff ik voel me zwaar beroerd
Haha... Heb ook al iniminie geklaagd over koppijn dus je bent niet de eerste haha.. maar klagen mag hoor
oow dat is ook niet fijn hier is het buikpijn, misselijk, zuur!! en soms duizelig haha gelukkig maar dat ik mag klagen oowja wil geen spelbreker zijn maar moet het geen wannabe zijn of is dat zo besloten??
goed van je liesje, dat je de lijst overneemt! ik doe de nod lijst, is best een hoop af en toe.. iedereen een leuk weekend? heb net het eerste deel 50 tinten uit, pfoee wat een boek zeg
Oh ja zie t idd moet n -e minder haha.. kan t nu volgens mij.niet aanpassen maar zal er bij n nieuw deel aandenken.. @smnee wat bedoel je precies met dat jij de nod lijst doet? Of is dat gewoon n topic met nod's?? Enne kan ik t boek eens lenen mag graag lezen en ben wel nieuwsgierig ken m niet
*proest* haha gelukkig maar ik denk zal het zo netjes mogelijk beschrijven wannAbe (zo deed isa het teminste) ik denk dat smnee het NOD topic 16 okt t/m 31 okt bedoeld
Ja dacht ik later ook dat smnee dat bedoeld. Ja had al even gekeken zal volgende keer n e minder schrijven
Liesje wat knap van je dat je de lijst overneemd zeg! Hoop dat het je allemaal een beetje gaat lukken zal wel allemaal nieuw zijn haha.. @Corina, meisje heel veel sterkte he bah wat naar zeg! Moest wel ff aan je denken! Dikke knuffel vanuit hier hoor! en geniet lekker morgen van je vrije dag samen met manlief, dat heb ik namelijk morgen ook en wij zijn er ook behoorlijk aan toe! Hier vandaag veel veel gewerkt dubbele dienst gedraaid dat doe je ook niet vaak, nu zwaar moe op de bank met vl maar ga zo echt naar bed want ik hou het niet meer vol. Morgen net als corina een heerlijke vrije dag met vriendje lief samen en heerlijk hele dag bij elkaar zijn en samen iets wat met elkaar doen heerlijk dat is gewoon genieten Mijn borsten doen nog steeds gigantisch pijn al 3 weken heb ik er goed last van, tepels zijn ook pijnlijk bij aanraking, maar mijn lichaam van onderen doet verder erg raar... heb af en toe heel vaag wat krampen en had eergisteren was roze achtige afscheiding bij het afvegen bijna niks hoor, en vandaag weer iets, maar daarna niks weer gehad raar hoor?? Maar die borsten van mij zijn al helemaal raar??? Hoop dat het dit keer een goed teken mag zijn Fijne zondag meiden morgen!!