Hey meiden, is 't goed als ik hier ook meeschrijf! Lijkt me leuk om met wat leeftijdsgenoten mee te kletsen! Ik ben 22 jaar, werk in de gehandicaptenzorg (las dat er hier meerdere zijn die in de zorg werken, leuk! ) Wij zitten nu in ronde 2, 1e kindje en 4 november is mijn nod @ zwangere meiden; hopelijk niet teveel kwaaltjes? En een hele voorspoedige zwangerschap gewenst! @ meiden die bezig zijn; veeeeeel succes en laten we hopen dat we snel een knaller van een test hebben!
Liesje: GEFELICITEERD! Nog vele gezonde en mooie jaren gewenst en hopelijk een klein wondertje Leuk om alle beroepen hier te lezen. Ik werk niet. Thuisblijf vrouwtje
Haha dankje! En het mag, ging om verlenging. En nee, geen enkel wat ik zou willen doen. Hopeloos hoor
Oooh balen Smnee, dikke knuffel vanaf hier! @ werk: Ik werkte tot ik vertelde dat ik zwanger was als vuilnisvrouw, heerlijk beroep! Lekker heel de dag buiten, werken met bijna alleen maar mannen en lekker lichamelijk bezig zijn. Ik was ook bezig mijn groot rijbewijs te halen (heb alle theorie al binnen, was aan het wachten tot ik mn eerste rijles had) en toen hebben ze me er dus uitgeknikkerd helaas. Zit dus sinds ik twaalf weken zwanger ben al thuis. Pffff ik heb me toch beroerd geslapen vannacht! Ontzettend last van maagzuur heel de nacht door, gistermiddag ook al, helaas tot overgeven aan toe. Maar verder geniet ik zo van de kleine die volgens mij nu een soort kickboxtraining tegen mijn buikwand aan het geven is, mijn buik lijkt af en toe net een golfslagbad!
Oh en domdomdom van mij, maar.. Liesje van harte gefeliciteerd meis!! Hoop dat je een heerlijke dag hebt met je mannetje (en dat ie je maar een mooi cadeautje mag geven hihi)!
@dinges89, balen dat je zo slecht hebt geslapen.. en hoop echt dat mooiste Kadootje ooit aan t bouwen is hihi.. Iedereen bedankt voor de felicitaties
Liesje gefeliciteerd! Fijne dag! Kiraa welkom! @werk. Ik maak 1x in de week schoon bij m'n ouders nu sinds ik zwanger ben Daarvoor werkte ik in een restaurant maar dat was super druk en kon ik niet meer doen.. Straks als de kleine een half jaar of jaar is wil ik graag weer een opleiding gaan volgen! Alleen weet nog niet precies wat.. Zit te twijfelen tussen sph, psychologie, lerares nederlands en pabo
Smnee: Balen meiss!! Dan is de volgende ronde gewoon hartstikke raak!! Druk en leuk dagje vandaag! Zometeen met de auto richting mijn ouders. Mocht wat was meenemen van mams Vanavond gezellig mijn schoonouders op visite en samen BZV kijken. Fijne dag allemaal...
thanks meiden liesje doe maar rustig aan.. hoop dat je een leuke dag hebt! en mayo, ik hoop dat t volgende ronde raak is. als mn baaldagen over zijn ga ik weer voor hoor
Lijkt me ook wel heerlijk zeg thuisvrouwtje zijn haha Maar lijkt me dan ook wel wat om zo af en toe wat te werken mis je dat niet of vind je het heerlijk zo hihi
@Kiraa: Welkom hier hoor @Smnee: Jeetje meisje, wat jammer zeg Hoop voor je dat de volgende ronde raak mag zijn ik duim voor je! @Hilse: Wel fijn datje bij je moeder kan schoonmaken is misschien toch even wat tot na de bevalling Leuk hoor mijn vriendin doet ook HBO en studeert voor juf wil graag in groep 5, 6 werken vind ze helemaal geweldig, maar het is een gigantische pittige opleiding wat ik zo allemaal hoor en zie, maar als je doorzettingsvermogen hebt en redelijk goed kunt leren kom je er zo door heen hihi @Hier: Heb gisteren een geweldige dag gehad heerlijk wat heb ik genoten en me lekker uitgeleeft zeg! Wat leuk die achtbanen en alles haha... helaas dat je overal gezinnetjes om je heen ziet altijd met kinderwagens dan wil ik dat ook vaak maar al te graag haha Maar voor de rest een geweldige dag gehad gelukkig! Nu vandaag lekker een rustdag vl is nu met een kameraad weg dus ik heb heerlijk ff het huis voor me alleen haha.. en vanavond bij mijn moeder eten & daarna naar de kerk Gaan jullie nog wat leuks doen of ook lekker een heerlijke rustdag nemen haha @Liesje: GEFELICITEEEEEERD SCHAT! FIJNE DAG VANDAAG
@ Liesje van harte gefeliciteerd! geniet van je dag en ik duim voor je mee dat er zich een wondertje in jouw buik aan het afspelen is! hier een bed hang dagje.. lekker serie aan.. kopje thee erbij.. heerlijk! morgen ook al een hele vervelende dag, lekker met vriendinnen naar de sauna (nu mag t nog )
Ooohh heeerlijk dat wil ik ook zo vaak op zondagen doen, maar mag van vl helaas geen tv bij het bed hebben haha.. als hij straks jarig is in mei (duurt nog ff haha..) dan haal ik hem een mooie mini tv voor op de slaapkamer haha.. Lijkt me zo heerlijk he! Geniet van je dagje morgen leuk hoor lekker naar de sauna!
Oh mediq.. idd hele zware dagen voor jou haha.. wil je ruilen? Ben morgen tussen de middag even vrij, kan dan niet naar huis dus bij schoonzusje brood eten en dan weer werken En ik hoop ook zo dat er veel afspeelt in me buik.. wij hebben ons best gedaan nu moeten de zwemmers en t ei het nog met elkaar eens worden. Want me ovutesten nog eens bekeken, vanmiddag nog de laatste gedaan en die gaf ook weer n lijntje, maar naast elkaar vind ik die van gister het donkerste.
Ik duim voor je meid! Hoop dat je deze verjaardag een super kado mag krijgen zou toch zo geweldig zijn ! Hoop idd dat het ei en het zaadje het goed eens worden met elkaar haha..
Hoi meiden, Sorry heb een hele tijd niet meegekletst op t forum maar het voelde even niet goed meer. Had ook veel aan mn hoofd maar alles is nu wat rustiger dus wil weer actief gaan meelezen. Jammer dat Isabel er niet meer bij is vind t erg voor haar wat er allemaal is gebeurd. Hoop dat t verder goed gaat met iedereen. Ben net ongesteld geworden na een cyclus van 67 dagen. Mijn nieuwe nod is 30 nov als ik uitga van mn eerste cyclus... fijn zondag allemaal. Liefs Sophia
xxlove; oh heerlijk ! ik hou van achtbanen enzo haha. en tegelijk ook confronterend al die kinderwagens... morgen heb je de afspraak toch? ben heel erg benieuwd. Mediq; heerlijk, ik heb hetzelfde alleen op de bank. derde deel van vijftig tinten bijna uit. ben alleen zo duf als maar kan haha