jonge wannebee & soon to be mama's - deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liesje88, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

@xxlove, ja ik kan best goed leren dus dat scheelt. Denk alleen idd dat doorzettingsvermogen enz wel belangrijk is! Zal nog pittig worden met een kindje er bij. Maar heb er wel zin in! :)

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja morgen de afspraak, zat daar net over na te denken. Ben namelijk nog steeds iets ongesteld, zou de gynacoloog dan ook een inwendige onderzoek doen?? Beetje domme vraag maar toch haha :p

3. christina89

christina89 Niet meer actief

dat is heel goed mogelijk
    de gyn ziet regelmatig mensen die ongesteld zijn hoor
    die zal er echt niet raar van op kijken hoor
    ben al meerdere keren daar rood heen gegaan (3x tijden de mk's en bij de na controle)
    ik persoonlijk vermeld het altijd wel even
    oow nog even een tip:
    doe een lang shirt, tuniek of jurkje aan zo loop je niet gelijk in je blote kont rond haha:)
    en z'n eendenbek kan een beetje ongemakkelijk voelen
    en je kan er nog wel een paar uurtje gevoelig zijn daarbinnenin(geen pijn hoor )
    laat je me nog even weten hoe het ging ;)

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Xxlove, zou goed kunnen idd dat hij inwendig onderzoek gaat doen, een inwendige echo denk ik. Dat hebben ze bij mij ook gedaan, stond gepland, alleen was ik toen al zwanger. Toen heeft de gyn nog wel even naar m'n eierstokken enzo gekeken en dat zag er goed uit verder..

Vandaag, zondag 21 oktober 2012, heb ik denk ik voor het eerst echt een beetje de baby gevoeld!
    Het voelde als een soort druk op m'n buikwand rechts onder, alsof ie lekker z'n beetjes aan het strekken was met z'n voetjes tegen m'n buikwand aan ofzo!
    M'n eerste gedachte was meteen: baby! Je bent er!
    Ben benieuwd wanneer ik het weer voel!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

xxlove; denk niet dat de gyn raar opkijkt van je ongi.. zal voor jou misschien raar voelen. en een eendenbek is niet zo'n prettig gevoel inderdaad. ben benieuwd :)

Hilse; ooo wat lijkt me dat heerlijk zeg!!

6. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    @ Liesje, Gelukkige verjaardag!!

@ Hilse, ooh wat leuk! Geniet ervan :) :)

7. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Zo wow veel paginas zijn we ineens verder in 2 dagen ;)

@liesje GEFELICITEERD:D ik duim mee voor je wondertje!

@hilse wouw wat lijkt me dat geweldig!

Ik heb 2 jaar sph gestudeerd op hbo nivea. Toen was ik er zo ongelukkig van dat ik ben gestopt. Wil absoluut sociaal werker worden maar de opleiding daar, de manier van lesgeven en de sfeer vond ik echt helemaal niets. En ik gaf meer om mijn gemoedsrust op dat moment dan de toekomst.
    Nu wil ik spw 4 jeugszorg. Een 1 jarige opleiding. En op dit moment werk ik in een kinderboekenwinkel.
    Ik denk nu dat ik misschien liever eerst een kindje wil en dan weer studeren.

Hier ook een lui weekend. Gister samen lekker filmpje gekeken en vandaag zelf lekker op de bank gehangen met thee en series :)
    Ik ben nog steeds ongesteld. Zal wel ontgiften zijn van de pil. Maar niet fijn:( heb het wel weer gehad;)

8. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Misschien een beetje een stomme vraag maar waarom heb ik geen foto? Heb wel een foto ingesteld op mijn pagina.
    Soms ben ik een beetje een computer noob hoor.. ;) help!

9. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hihi sorry gevonden!:)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Aahh wat lief die foto!!

11. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Eventjes weer snel even spieken hoor:

@ liesje: Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopen dat je heeel mooi cadeautje krijgt deze maand! :)

Hoe gaat het met jullie allemaal?
    Hier nog steeds aan het ontpillen...:(

12. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ja he!:) internet;)

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Pff. Hoe vermoeiend kan n weekendje je verjaardag vieren zijn. Ben bekaf, gister nier echt stil gezeten 's middags in totaal 11 man, daarna gauw afwassen terwijl vl patatjes haalde. Uurtje bijkomen en ouders op de stoep. En dan vandaag eind van de middag tot 10 weer visite..

Heb tussendoor wel beetje bijgelezen, zal kijken of lukt on morgen na t werk de lijst aan te passen.. ben waarschijnlijk pas rond half 5 weer thuis..

14. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Toen ik thuis woonde moest ik wel werken, logisch..want je kan niet verwachten dat je ouders altijd alles blijven betalen. Had dan ook een goede baan. Maar wat haatte ik werken zeg..Blegh.

Toen kwam me man in me leven, ik ben verhuist naar Engeland en dacht hier wel wat te gaan zoeken. Maar dat wilt hij niet. Prima, ik haat werken toch al. Me man verdiend erg goed, dus ik ben een thuis blijver. Maar ik zit wel op school trouwens :D

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hallo dames, een erge drukke weekend achter de rug. Geen tijd gehad gewoon. Ik had bezoek loges, verjaardag, today weer bezoek. Ik ben bekaf nu hihihi morgen ga ik een grote schoonmaakbeurt houden. Maar nu lkkr eindelijk mijn bedje in... @ liesje, nog van harte gefeliciteerd! Jij bent ook aan rust toe lees ik. Ik ben momenteel fulltime student werkte wel parttime erbij. Maar ben pas gestopt. Nu te druk met afstuderen. Daarna ga ik werken :) en word maatschappelijk werkster. Hier nog geen ongi wacht het met vol spannig tot dinsdag af, daarna ga ik testen. Ik heb t gevoel dat t niet raak, ik denk dat ik mijn ei verkeerd schat. Hoop t natuurlijk wel. De maanden ervoor dacht dat t wel raak was. Maybe :). Als t niet zo is ga ik volgende maand beginnen met ovutesten.

16. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Succes vandaag Love!!

17. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey meid!
    Fijn dat je er weer bent! Het kan gebeuren dat het ff niet meer goed voelde dat momentje heb ik ook wel eventjes gehad, maar was daarna ook weer weg doordat ik toch niet zonder de mensen kon op de site het is toch altijd wel gezellig en het is fijn om je ei kwijt te kunnen over alles :)

Gaat verder alles goed met je?

18. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Gelukkig maar dat is al heel fijn als je dat kunt!
    En idd die doorzettingsvermogen is ook belangerijk maar met een kindje zal het idd nog wel erg pittig worden denk ik :p
    Maar zodra hij er is kun je het altijd nog bekijken toch :)?

19. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Bedankt meiden! Ik dacht zelf ook wel dat hij gewoon een onderzoek ging doen, het is altijd bijna gestopt hoor heb bijna niks meer want ik zit vandaag ook al weer op dag 7 van mijn menstruatie dus moet nu ook wel een keer afgelopen zijn haha :p
    Bedankt Christina voor de tip!! Ga het gelijk doen, ga zo ff na het douchen gelijk een jurkje aan trekken super goed idee, want ik hou daar helemaal niet van om in mijn blote kont te lopen, de vorige keer vond ik het ook zo vreselijk. Hij is toen niet met een eendenbek bij mij naar binnen geweest maar meer met zo'n soort grote ja hoe moet ik het zeggen grote paal :p en daar zit bovenop een camera haha.. zo hebben ze het toen gedaan :p
    We zullen het zien vanmiddag ben benieuwd!

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Haha ja dat had ik dus ook mijn moeder was alleenstaand dus die kon ook alles niet betalen, deed eerst werk in de horeca verschrikkelijk heb daar nooit mijn draai kunnen vinden, maar deed het idd voor het geld.. en nou werk ik in de zorg helemaal geen problemen mee, vind het werken met ouderen schitterend elke dag weer haha.. :D
    Kan me voorstellen dat het werk daar moeilijk te vinden is zal ook wel heel anders zijn dan hier denk ik ;)
    Fijn dat je man dan lekker zoveel verdiend dan redden jullie het toch nog goed hihi.. hier precies zo hoor. We kunnen het prima redden op vl zijn loon en dat van mij is gewoon lekker extra :D

Wel goed van je dat je nog op school zit vind je het leuk daar hihi :)?

Deel Deze Pagina