Ontpillen nooit geen last van gehad.. ik kwam er van de week achter dat is er nog niet eens een jaar aan gezetten heb.. ik heb de pil gekregen in dec. 2010 en 31 okt. 2011 heb ik de laatste pilstrippen op gehaald bij de apotheek waarvan ik maar 1 strip heb geslikt dus alleen augustus nog en toen ben ik er mee gestopt omdat we toch voor kinderen bezig wouden gaan Ik ben gelijk na het stoppen 4 weken daarna ongesteld geworden dat was allemaal prima, maar daarna zijn wel die onregelmatige cyclussen begonnen, waarvan ik ze voor de pil ook wel had maar niet zo erg als nu Maar het lijkt me wel vervelend hoor dat ontpillen bah, ook onzeker want je weet niet waar je nu aan toe bent! Succes meiden! @Liesje: Nog een fijne dag gehad?? Nog leuke dingen gekregen?? Straks naar de gynacoloog om 3 uur moet ik er zijn vl gaat ook mee die heeft vandaag vrij gevraagd heerlijk net samen uitgeslapen, we gaan nu even lekker samen ontbijten en daarna ff douchen en klaarmaken Jullie horen het van me gelijk als ik weer thuis ben
@ love, succes straks! Ik denk dat ik ongi ga worden beetje ongi steekjes. Hier bezig met een grote schoonmaak in huis.
@ love heel veel suc6 straks @ hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/394545-pff-even-geen-idee-meer.html#post13774756
Hey meiden, Hier ben ik weer! Smnee, gezien dat je ongi bent geworden! Heel erg balen meid!! Dikke knuffel! Moet nog terug lezen. Even jullie advies nodig. Heb voor de gein een ovutest net gedaan, deze was niet positief, is de kans dan groter dat ik niet zwanger ben? Of heb ik nog te vroeg met ovutest getest en op het verkeerde tijdstip? Moet het bijvoorbeeld in de ochtend voor een zwangerschap er mee op te sporen? Ik lees nu even bij !
Zo snel even gelezen ! Werk Ik ben kleuterjuf! ( sta in de 1ste kleuterklas, bij de 2.5 jarigen! Heerlijke leeftijd! xxlove hoe was het?? Wel fijn dat je mannetje mee kon! Ik hoop dat je al wat meer weet! Yasminn Ik hoop dat je fout bent en niet ongesteld wordt! Liesje dagje te laat, maar toch een erg gelukkige verjaardag!! Hoop dat al je wensen snel mogen uitkomen!! Christina Heftig hoor meid! Dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je je slecht voelt! Zeker omdat je zo machteloos staat. Hoop dat je oma gewoon wilt inzien dat het beste is dat ze naar een plaats gaat, waar ze alle hulp die ze verdiend kan krijgen!! Hoe gaat het met de andere dames? Hier heerlijk weekendje gehad!! Lekker samen genoten. Nu weer vol in de nod-stress! Temperatuur hoog, negatieve ovutest, ... Vrijdag avond/nacht trouwens erge erge erge ongipijn gehad. Dacht echt dat ik ongi was geworden. De volgende ochtend voelde ik het nog steeds een beetje, maar ondertussen is dat helemaal over. Geen idee wat dit was!
ik ben nog altijd van mening dat een ovutest voor de ovu is en een zwtest voor zwangerschap dus.. trouwens denk ik dat het waarschijnlijk nog te vroeg is voor zowel een ovu als zw test om zwangerschap op te sporen k en dankje meid het voelt ook zo machteloos
Christina: Daar heb je absoluut gelijk in hoor! Kon het gewoon echt niet laten!! Als ik ze in huis heb , wil ik ze gebruiken! Stom he!
Jonge wannebe & soon to be mamas deel 4 Bekijk bijlage 282061 ♥PROBEREN ZWANGER TE RAKEN♥ - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober - MumL (20 jaar) Ronde 6, ronde 1 na vmk, eerste kindje NOD op: 25 oktober - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober - Dinges1989 (23 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 1 november - Kiraa (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 4 november - Liesje88 (24 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november - CBella (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november - Christina89 (23 jaar) Ronde 6 na MK, NOD op: 5 november - IS88 (24 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 november - UmmAbderrahman ( 24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Mediq22 (22 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 november - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 19 november - xxlove06 (21 jaar) Ronde 13, eerste kindje NOD op: 30 november - Sophia89, Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 november - s04006 (20 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: onbekend - Charmed (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: onbekend - KayaLola (24 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ? - Maulona (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: (ontpillen) ♥NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) ................................................ ♥ ZWANGER♥ - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON - YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON - Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER - Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een:ZOON - Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥AFSPRAKEN, CONTROLE & Echos♥ - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige - Corina1989: 24 oktober - Controle verloskundige - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige - Dinges89: 30 oktober - controle verloskundige - Wolfje89: 31 oktober Eerste echo - Luffy90: 1 november - 20 weken echo - Tiraa: 5 november Controle verloskundige - Amann: 6 november - Controle verloskundige - Hilse: 8 november - 20 weken echo - Corina1989: 8 november - 20 weken echo - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta ................................................. ♥BEVALLEN ♥
zo meiden de lijst weer even bijgewerkt. hoop dat het zo allemaal klopt. Love, Roosje en Wonderwensje hoe is t gegaan?? oke had belooft kadootjes lijst te plaatsen: -strijkplank -weegschaal en keukenweegschaal -orchidee + 25 euro -mooi windlicht -huishoudtrapje + handdoek en washand -zeef, zeem en keukenweegschaal -20 euro -10 euro -geurtje, bewaardoosje, zakdoeken zo dat is volgens mij alles haha. en er is ergens iets mis gegaan want heb nu dus twee keukenweegschalen haha.. ach als er 1 stuk is
hahaha, sorry moest even denken aan mijn 18de verjaardag toen kreeg ik van mijn beppe fries voor oma(andere dan mijn verhaal)een boek van sesamstraat leuk hoor, je hebt wel handige cadeau gekregen @lijstje volgens mij (kan me vergissen) is het voor mij trouwens ronde 7 na mk
xxlove; hoe is het gegaan vandaag? ben benieuwd meid! Muml; leuk kleuterjuf! ben je nog aan het leren of al helemaal klaar? Liesje; oeh handige dingen zeg! vind dat soort dingen altijd fijn om te krijgen.
hoi iedereen! Love, hoe is het gegaan bij de gyn? Liesje, wat een leuke cadeautjes! Wel grappig van de keukenweegschalen Hier alles nog een beetje hetzelfde... Deze namiddag 2x2 zw testen van kruidvat gaan halen. Zou ik er morgen al eentje doen? Ik twijfel! Beter nog wat wachten, maarja nu ik ze in huis heb zal dat niet makkelijk zijn
@myhiro, zie ineens dat je niet op de lijst staat! Oh:O slechte ik Ik zou proberen te wachten tot eind van de week. Al weet ik hoe moeilijk het is hihi. Dan zet ik jou er morgen nog even op. Je nod en ronde staat bij je handtekening, maar wat is je leeftijd? @christina zal t morgen aanpassen.
Ben n aantal maandjes van te voren met opschrijven van dingen die nodig had hihi.. en de lijst verdeeld over de familie haha. Beviel me prima om zo te doen anders zit je n week van te voren nog van ja sh** wat wil ik voor me verjaardag.
Hallo, Lijkt me gezellig om mee te kletsen Ben 22 jaar en sinds 5 mei gestopt met de pil, volgende week heb ik mijn ei en 13 nov is mijn nod! Groetjes
Heey meiden! Ben er weer zal zo ff mijn verhaal doen hoe het gegaan is, want ik denk dat het best een lang verhaaltje word